alkaako menkat aina 12-16päivää OVULAATIOSTA???

heippa!
kysymykseni kuuluu siis että jos on oviksen bongannut niin alkaako ne menkat AINA n.12-16vuorokauden päästä ovulaatiosta?? itselläni on epäsäännöllinen kierto mutta bongasin ovulaation toissaperjantaina.eli tänään olisi jo tuo päivä mukaanlukien 15vuorokautta menny ;) tässä jännäillään...

piti sit tehä testi, erittäin herkkäkin vielä mutta negaa näytti. ovis bongattu siis ekan kerran 15päivää sitten toissa perjantaina ja sitten vielä lauantainakin. varmaan testi olisi jo näyttänyt raskauden????

Jaa-a. Josko hätäilet :) Mulla ovis ollut jo kp8 eli 30päivää sitten. Toki voi olla mahdollsta että mulla ei kp8 irronnut munis vaan ovuloin myöhemmin uudestaan. Katotaan nyt mitä noi testit kertoo kun seuraavan kerran teen maanantaina. Ja tosiaan tein äsken ovistestin niin siinä tulos "lähestyvä ovis/mennyt ovis". Eli haalea mutta selvästi erottuva punainen viiva kontrollin lisäksi..

Mutta muista Miilukka että toivoa on niin kauan kun täti ei tule!! :hug:

:heart: :flower: joo,toivoo on niin kauan tosiaan kun täti ei tuu. digitaalisella mittarilla silloin oviksen bongasin peräkkäisinä päivinä ja siinähän on vastaus vaan että KYLLÄ tai EI joten tulkinnan varaa ei ole. ja viimeiset pupuilitkin jäi niille päiville. eilen tuohuiltiin vasta ton jälkeen joten tossa välissä oli nyt se vajaa pari viikkoa. :ashamed: ois saanu peitteet sit heiluu tässäkin välissä jos se ovis onkin tapahtunut paljon myöhemmin :snotty: nyyh.....

minullakin se digimittari clearbluen käytössäni. Se on kyllä varma itse pongasin sillä oviksen 19 ja 20.10.-07, menkkani säännölliset olisi pitänyt alkaa kp 28, ovis siis oli kp13 ja kp 14. Innostuin kun menkat ei alkaneet kp 28,kp29, mutta kp 30 alkoi niin kova vuoto, että oli ilm alkuraskauden keskenmeno, kahteen pvään en päässyt edes töihin :headwall:
Tässä kierrossa apuna Lugesteron mahdollisen alkion kiinnitykseen lujasti kohtuun.
Eli minusta sinulla kyllä näyttää aikaa hyvälle*istuu peukut pystyssä puolestasi* :heart: +++++++++++++ :heart:

-pikkumyy.- :heart: :wave:

sekaannun tähän ketjuun.. minulla nyt kp 31/28-29,eikä menkkoja näy. :/ yleensä kellontarkka kierto.
testasin kp 30 eli eilen negan. apteekin raskaustestillä. pitäisikö testata jollain herkemmällä? ekassa raskaudessa plussasin selkeesti kp 34 tai 35sitä ennen en tehnyt testiä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
ehkä odottaa, jos vain malttaa? :heart:
ajattelin testata sunnuntaina,jos tarvis! kun vaan jaksaisi sinne asti. todennäköisesti nyt on ollut ovis 3.11,eli nyt 13 päivää ovulaatiosta. olisi varmaan tarvinnu herkemmän testin,et olis voinu tulla ees haamu,kai?. tai sit vaan kuvittelen

Yhteistyössä