Hakutulokset

1. C

Epävarma olo tästä raskaudesta

Kiitokset vastauksista kaikille :) helpotti vähän tätä jännäämistä kun huomas että muillakin ollu samantapasia tilanteita. Varhaisraskauden ultraan haluaisin kovasti mennä, mutta ei taida tällä hetkellä olla varaa siihen :( mutta pitää nyt katsoa jos jostain sais sen verran säästettyä että...
  2. C

niin tosiaan jäi tuossa aika oleellinen asia tuolta välistä pois... siis tein tuollon lokakuun lopussa NEGATIIVISEN raskaustestin...
  3. C

Tein raskaustestin ihan "huvin vuoksi" viikko sitten 13.11. ja testiin tuli heti vahva plussa. En tehnyt testiä edes ohjeen mukaan koska olin ihan varma etten voi olla raskaana, mutta ajattelin että jos raskaana olisinkin niin kyllä se raskauden näyttäis vaikka tekisinki sen vähä sinne päin. Ja...
  4. C

ärsyttää nyt kaikki varsinkin sossu ja mirehen työ ja kaikki ..murr!! ollaan rahattomina lapsilisiin asti. =(

siis miksi ihmeessä tehdään lapsia näin köyhiin perheisiin?? hyvä että pystyy itsensä elättämään... niin silti pitää alkaa mukuloita pyöräyttämään.
  5. C

Koskas h&M:ään pitäisi tulla syksyn vaatteet myyntiin?

eiköhän se aika pian tule, kun Ellokseltaki tuli syys kuvasto pari päivää sitten ja ne tulee yleensä aika samoihin aikoihin.
  6. C

"Numero ei ole käytössä" *****

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/793472-016-suunta-missa/#post7621330 eli lehtikauppias jostain lapin suunnalta
  7. C

miten selvitä abortista

Teitpä abortin tai päätit pitää lapsen niin kummassakin tilanteessa on hyvät ja huonot puolet. Onko mies sanonut että haluaa lapsia myöhemmin mutta tämä ajankohta ei oo sopiva?? jos mies ei halua lapsia koskaan ja itse haluat niin eihän suhdetta ole mikään järki jatkaa. Siinä tapauksessa sinuna...
  8. C

Gallup: loukkaannutko, jos vieraat eivät syö leipomuksiasi

Itse leivon vaan sillon ku tiedän että vieraita on tulossa, eli leivon varta vasten vieraita varten ja toivoisin että vieraat syö kaiken ettei tarvi itse lihoa ja syödä niitä :D sitten jos vieraat ei ottaiskaan mitään niin kyllähän se varmasti ärsyttäis. Mutta tähän mennessä on ne leipomukset...
  9. C

onko hyväksyttävää

No en todellakaan hyväksyis. Kyllähän se nyt alkaa ketä vaan huolestuttamaan jos toinen ei vastaa viesteihin tai puheluihin tuntikausiksi.
  10. C

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

"kuumeilija": Joo olen uusi täällä :) kovin montaa viestiä en oo aikasemmin kirjottanut. Oon pysynyt tähän "taka-alalla" vaikka seurailenkin kirjotuksia. Täällä on niin tiivis vakioporukka joka yleensä kirjottelee ahkerasti eikä itse tiedä niin hyvin toisten taustoja että on vähän vaikeampi...
  11. C

syysmyrsky ja tiuhti_: Pillerit jätin pois n. vuosi sitten. Ja suurinpiirtein puoli vuotta kuukautiset jatku ihan säännöllisinä mutta sen jälkeen ne on alkanu tulemaan ihan miten sattuun. Saapa nähä minkälainen lääkäri mulle sattuu kohdalle että antaako ihan helpolla Teroja. Toivottavasti, koska...
  12. C

Tulipas varattua aika gynelle kun musta on alkanut tuntumaan siltä etten saa välttämättä ovulaatiota ollenkaan. Tänään tein ovulaatiotestin ja kerkesin jo innostua kun testikohtaan tuli haalea viiva. Olin ihan onnesta soikeana koko päivän kun olin onnistunut bongaamaan kerrankin ovulaation...
  13. C

niin väsynyt elämäänsä puolisonsa kanssa...

Ootko kysynyt mieheltäs mihin ne pikavipit oikein käyttää?? ettei vaan kävis jossain Thai hierojalla runkkauttaan itteään tai muuten vaan maksullisissa.
  14. C

tiuhti_ : ikä on 21 ja kierronpituus on ollut kaikkea 28-50 väliltä. Mitä tuo KP lyhenne tarkottaa, onko se vaan kiertopäivä? en ymmärrä kysymystä :D jos se on kiertopäivä niin eikös se vaihtele aika paljon jos kierron pituuskin on mitä millonki... Hey: On ollut e-pillerit käytössä, mutta...
  15. C

Palaan tähän keskusteluun nyt kun vihdoin mies on luvannut jättää ehkäisyn pois ja vauva ois enemmän kuin tervetullut :) kirjoittelin vuoden alussa jo täällä kun vauvakuume oli tosi pahana mutta mies ei vielä halunnut että ehkäisy jätetään pois. Meillä yksi yrityskerta takana. Tosin tämä on...
  16. C

Miksi sisäkissa pitää madottaa ja rokottaa?

Kaikilla kissoilla ja koirilla on aina matoja. Loishäätökuureilla pidetään vain matokanta kurissa että pysyvätkin siellä lemmikin "sisässä". Eli matokuuri on tärkeä muistaa antaa säännöllisin väliajoin. Sisäkissalle 2 krt vuodessa, ulkokissalle useammin.
  17. C

Mistä voi tulla sisäkissalle matoja?

Kaikilla kissoilla (ja myös koirilla) on matoja, aina. Lemmikkien elimistössä on matokanta jota ei mikään matolääke pysty kokonaan tuhoamaan. Loishäätökuureilla madot pidetään vain kurissa. Sisäkissa kannattaa madottaa 1-2krt vuodessa ja ulkokissa vieläkin useammin. Ulkokissoilla se matokanta...
  18. C

Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Ilmoittaudun joukkoon mukaan :) olen 21v. ja miekkonen 24v. Itse antaisin luvan raskautumiselle vaikka heti, mutta mies sanoi että ens kesänä voidaan alkaa yrittämään. Mulla on tosi kova vauvakuume. Ajattelen asiaa joka päivä ja puhun siitä miehelle, vaikka tiedän ettei "painostaminen" oo...
  19. C

JoulukukkaGALLUP.

Joulutähti on ollut joka vuosi tai Hyasintti. Nyt laitoin vaihteeksi Amarylliksen joka ei oo ainakaan vielä puhjennut kukkaan :D saapa nähä kerkeääkö ees aatoksi nuppu aueta.

Yhteistyössä