Miten jaksan esittää huomenna iloista kun mies tulee kotiin?

• Viestiketjun aloittaja "Vaimo"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vaimo";23990657]Mies palaa siis etelänmatkalta ja mua on kyrsiny kokoajan niin helvetisti kun se siellä vaan hummailee ja ite pesen pyykkiä kotona...[/QUOTE]

Miksi et ole jättänyt osaa pyykeistä ihan vaan pesemättä? Sanoisit vaan ukolle, ettet ole yksin ehtinyt kaikkea tehdä ja toivot, että hän hoitaa loput, koska on nyt vihdoinkin palannut kotiin..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23990736:
Miksi pitää esittää...
Sitä minäkin ihmettelen!

Jos tuollainen tilanne osuisi mun kohdalle, jättäisin suosiolla puolet töistä tekemättä ja sitten miehen tullessa kotiin en esittäisi sen paremmin iloista kuin vihaistakaan, vaan lojuisin väsyneenä sängyllä jotain tyhjänpäiväistä aviisia selaillen tai nukkuen.

[QUOTE="vieras";23990769]Ja ketään ei ihmetytä, että tuosta noinko vain mies on etelänmatkalle lähtenyt ilman mitään syytä - kunhan vai lomamatkalle mennyt rentoutumaan?[/QUOTE]

En minä ainakaan ihmettele! Samalla kylläkin toivon mielessäni, että vaimo saa jossain vaiheessa myös vuorostaan lähteä omien kavereittensa kanssa tai muutoin ilman miestään vastaavalle matkalle.

Häh, ihme hommia. Ite otin vkon äkkilähdön, kun miehellä oli lomaa ja mulla oli vielä äitiyslomaa :) mies hoiti lapsen ja mä juhlin ja rentouduin vkon ulkomailla kaverin kanssa. Mies oli hoitanut kodin ja lapsen :) Sai hyvät voimavarat ja nukkumiset, olin pirteä ja ihana äiti sekä vaimo! Suosittelen kaikille <3

[QUOTE="Vaimo";23990657]Mies palaa siis etelänmatkalta ja mua on kyrsiny kokoajan niin helvetisti kun se siellä vaan hummailee ja ite pesen pyykkiä kotona...[/QUOTE]

Eikös se ole iloinen asia, kun mies palaa toiseksi aikuiseksi arkitouhuihin?

Tajuan toki myös syyllistämisen tarpeen (inhimillistä), mutta niin kuin moni täällä jo kirjoittanut niin moiseen reagoidaan ottamalla se oma aika...

:)

"madame"
no en mä kattelis sitä jos mies läksis viikoksi ulkomaille ja jättäs mut perään pesee pyykkii ja siivoo yms. tai enhän mä voi pakottaa ottaa mua mukaan,mutta en kyllä ois iloinen enkä esittäis yhtään mitään, sais kyllä kuulla mielipitenei asiasta.

"poi"
[QUOTE="vieras";23990769]Ja ketään ei ihmetytä, että tuosta noinko vain mies on etelänmatkalle lähtenyt ilman mitään syytä - kunhan vai lomamatkalle mennyt rentoutumaan?[/QUOTE]

Kyllä se minuakin vähän ihmetyttää. Mut voishan vaimo hummailla sen aikaa kotinurkillaan. Paitsi jos on lapset siinä kintuissa eikä siks pääse..

"Ken guru"
Mun mielestä suhetessa ei kannata tehdä asioita, jotka saa pinnan noin kireälle. Eli teille tuo järjestely ei toiminut, koska toinen ei ollut sinut asian kanssa.
Sutheen kestämisen kannalta kannattaa siis elää niin, että kummallakin on hyvä olla.

Yhteistyössä