JoulukukkaGALLUP.

• Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti
"juu"
Mikä sinun lempi joulukukkasi??

Minulla hyasintti ja joulutähti taistelee ykkössijasta. Ehkä kuitenkin hyasintti kun tuoksuu niin ihanalle. Joulutähti taas on ehkä kauniimpi.

Leukistinen aksolotli
Minä haluaisin aina sinisen hyasintin. Siitä saa aika hienon, kun ottaa sipulin ympäriltä mullan pois, niin että juuret näkyy ja laittaa sen johonkin vaasiin, missä sipuli ei ole vedessä kokonaan mutta juuret ovat. Tosin sillon ne kasvaa hirveän pitkiksi.

Mä en saa sinistä hyasinttia, koska miehellä menee siitä nokka tukkoon, mutta musta ne on ihania.

"hilppa"
Mie en niin noista kukista perusta.Tuoksuuhan se hyasintti kivalle,mutta aiheuttaa ihan kauhian nuhan,valitettavasti :(
Kaipa sitten punainen joulutähti on sellanen joka ehkä miusta on mieluisin joulukukka.Jopas tuli lause...

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="hilppa";22720456]Voi jestas tätä kaksplussaa:kivalle,mutta kivalle,mutta...
Eikö riitä se jotta ite jo kirjoittaa miten sattuu,pittää vielä näihen sivujenkin sekoilla,huoh...[/QUOTE]

Johtunee sun selaimesta, mulla ei näy tommosta "toistoa"

Mie en voi sietää oikein mitään joulukukkaa. Niissä on liian voimakas tuoksu, varsinkin hyasintissa. Olisi kai se kivaa koristaa koti jollakin kukalla, mutta muoviset kukat on jotenkin... no, muovisia.

Yhteistyössä