Hakutulokset

1. L

Rv 10+3 vatsanpeitteet eivät olleet sulkeutuneet

En tahdo lietsoa paniikkia, mutta googlaa sana gastroskiisi. Siihen ainakin liittyy vatsahalkio. Gastroskiisissa hoitoennuste on ilmeisesti yleensä hyvä, vaikka vaikuttaa dramaattiselta. Tsemppiä!
  2. L

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Liityn myös epäenergisten joukkoon. Mietin, että onkohan mulla hemoglobiini alhaalla, kun väsyttää jatkuvasti. Hemoglobiiniarvoista ei ole tietoa, labrassa olivat mokanneet, joten arvoja ei löytynyt neuvolan järjestelmistä. Uskaltaisikohan aloittaa rautalisän pienellä annoksella ihan varmuuden...
  3. L

Ensimmäinen liike mahassa EHKÄ havaittu:). Lauantaina tuntui muutaman sekunnin ajan siltä kuin joku olisi todella kevyesti kutittanut mua mahan sisäpuolelta. Julia_: mä oon bussissa istuessa kärsinyt matkapahoinvoinnista, mitä ei normaalisti ole. Nykyisin hakeudun mummomaisesti etupenkkiin...
  4. L

Peppi1981: malttamaton vastasikin jo kysymykseen. Noita Mamalicious vaatteita on isommissa Vero Modissa, esim. Helsingin Kampissa on hyvä valikoima. Kiitos Undu ja tombatar, ostan varmaan sitten ensivaatteiksi 56 senttisiä. Eikös äitiyspakkauksessa ole muutama 50cm vaate. Ja jos...
  5. L

Kävin tänään yksityisellä ultrassa. Kyllä taas jännitti, mutta onneksi kaverilla oli kaikki hyvin. Jalkapohjalla oli kokoa 1,4cm, liikuttavaa:heart:. Vastasi mitoiltaan paria päivää isompaa, mutta la:ta ei muutettu. Saatiin myös arvio sukupuolesta, mutta pidän sen vielä salassa. Lääkäri kertoi...
  6. L

Hyvää heinäkuuta + tervetuloa uudet! Välillä jo huolestuin, että kuivuuko tää pino ihan kasaan kun oli niin hiljaista, mutta nythän täällä on taas mukavan paljon viestejä! Hankintoja ei ole vielä tehty, enkä teekään ennen elokuun rakenneultraa. Jos jostain tulee vastaan jotain pientä ja...
  7. L

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Pitkästä aikaa moi! Ei oo ollut mitään kirjoitettavaa, kun mitään ei tapahdu! Kiva on kuitenkin ollut muiden juttuja lueskella. Juhannuksena mahassa asuvasta salaisuudesta sai tietää useampikin kaveri. Muutamat henkilöt, joista en niin välitä ja joilla ei pysy suu kiinni, saivat tyytyä...
  8. L

Tänne ei mitään ihmeempiä, hiljainen kausi käynnissä. Onko joku muu käynyt tai aikooko joku käydä julkisten ultrien välissä yksityisellä ultrassa? Nyt kun kaverista mahassa tuli ultran myötä paljon konkreettisempi, olisi kiva käydä välissä vielä kurkkaamassa mahaan, ja nähdä, että siellä...
  9. L

Tervetuloa uudet ja moi taas vanhat! Ultrassa käyty. Olin vähän epäuskoinen, että löytyykö sieltä mitään, mutta pian näytölle tuli pieni kaveri, jonka kädet ja jalat liikkuivat kovaa vauhtia. Mä rakastuin heti siihen kaveriin! Oon vuodattanut useita onnen kyyneliltä: mun mahassa oikeasti...
  10. L

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Malttamaton ja Pepsimax86: kiitos kommenteista inkivääri-asiaan. Tänään ois taas tehnyt mieli intialaista, mutta ajattelin, että kerta viikkoon riittänee. Eipähän tule sitten syötyä liikaa inkivääriä. Söin sitten lounaaksi pizzaa, en tiedä onko yhtään parempi vaihtoehto, ainakaan painon...

Yhteistyössä