Hakutulokset

1. L

Toinen lapsi 2014?

Täällä tylsiä väliaikakuulumisia. Ovista ei ole vielä ilmestynyt tikkuun, käytössä Clearbluen uudet Dual Hormone -testit. Noilla voi löytää kierron neljä hedelmällisintä päivää. Onko jollain muulla käytössä nuo? Harmittaa vaan, että testaus olisi pitänyt aloittaa 26 päivän kierrossa jo kierron...
  2. L

Toinen lapsi 2014?

Minäkin liityn joukkoon. Mulla on aivan kamala vauvakuume, iik! Esikoinen reilun vuoden ja toinen on saanut luvan tulla heti perään, vielä ei ole kuitenkaan tärpännyt. Toisaalta edellisen synnytyksen jälkeen ollut vasta neljät tai viidet kuukautiset ja parisuhde-elämä ei ole ollut...
  3. L

Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

Olenko viimeinen, joka on yhtenä kappaleena? Mulla ei ole merkkiäkään jakautumisesta, joka tapahtunee ensi viikolla käynnistettynä, jos ei ihmeitä tapahdu. Huomenna on käynti äitiyspolille, jossa selvinnee lisää. Päivä päivältä synnytys pelottaa enemmän, käynnistys tuntuu kamalalta ajatukselta...
  4. L

Täällä ollaan vielä yhdessä kasassa. Ajattelin, että kestäisin odottelua hyvin, mutta parissa päivässä mieliala on muuttunut paljon. Oon ihan hajoamassa ja pahalla tuulella. Eihän tässä oo kuin maksimissaan pari viikkoa odottelua, mutta nyt se tuntuu ikuisuudelta. Ei mitään merkkejä ilmassa...
  5. L

Olen lievästi sairaalakammoinen, joten ajattelin ottaa omia vaatteita mukaan, jos voisin niillä tehdä oloani edes hieman kotoisammaksi. Jos näyttää, etteivät pysy puhtaina, niin täytyy vaihtaa sairaalan vaatteisiin. Ja terveyssiteitä otan siksi, että pelkään, että sairaalassa annetaan jotain...
  6. L

Onnea kaikille vauvautuneille! Ja kiitokset kaikille, jotka ovat synnytyskertomusta kirjoitelleet, niitä on ollut mukava lukea. Mulla on vahva epäily, että meidän vauva syntyy ensivuoden puolella. Supistuksia tai muita synnytystä edeltäviä merkkejä ei juurikaan ole ollut. Tuntuvia...
  7. L

Ihanan paljon vauvoja syntynyt, tasapuoliset onnittelut kaikille! Viime viikolla kävin lääkärillä. Meidän vauva ei kuulemma ihan heti synny, kohdunkaulaa 3cm jäljellä ja kohdunsuu kiinni. Ihan hyvä niin, mulla on valmistelut vielä vaiheessa ja onhan laskettuun aikaankin vielä useampi viikko...
  8. L

Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Hyvää marraskuuta kaikille ja kiitokset taas Rödluvanille pinosta! Tuohon veikkaukseen: arvelisin, että 3 vauvaa syntyy marraskuussa. helmerii: Mulla on 56cm:n haalari hankittuna. Se on Reiman, joten reiluhkon kokoinen verrattuna vaikka H&M:n vaatteisiin. Muuten olisin ostanut...
  9. L

Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

Viime viikolla valittelin kaverin liikkumattomuutta, ei tarvitse enää olla huolissaan, siellä potkitaan ja möyritään taas ihan normaalisti. Baby on Board: mulla kipeytyy jalkapohjat, jos oon pidempään pystyssä. Fysioterapeutti-tuttava kertoi sen johtuvan kehon muuttuneesta painopisteestä...
  10. L

Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

Mukava kuulla malttamaton, ettei tässä kannata hätääntyä. Eli odottelen rauhassa, jos kaveri vaikka kääntyisi. Ja Peppi1981, minä myös pelkään hysteerisen äidin leimaa, joten en ole ottanut neuvolaan yhteyttä. Toisaalta en haluaisi olla se äiti, jonka lapsi riutui sotkeutuneessa napanuorassa...
  11. L

Mulla oli kanssa viime viikolla neuvolalääkäri. Oli nopea käynti, noin viidessä minuutissa ovesta ulos. Sf-mitta oli 24cm, eli lähellä yläkäyrää mennään edelleen. Painoa oli tullut noin 630g/vko, auts... Kaveri mahassa on vähentänyt liikkumistaan huomattavasti viimepäivien aikana. Kun...
  12. L

Mulla on ihan kamala makeanhimo. Normaalisti en juurikaan ole makean perään, vaan syön mieluummin suolaista. Viime viikot olen vähän liiankin huolettomasti syönyt mitä mieli tekee, eli jäätelöä, vanukasta, pullaa, piirakkaa, sokerisia jogurtteja ja muita herkkuja. Ja sen näkee painossa ja tuntee...
  13. L

Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

Suuri osanottoni, vauvaton. Sinä jouduit kokemaan meistä jokaisen pahimman pelon. Elämän isoin onni muuttui suurimmaksi suruksi. Voimia, pitäkää toisistanne huolta.
  14. L

Osanottoni, Vauvaton! Täällä tulee kyyneleet silmiin. Toivottavasti toisen pojan siivet kantaisivat pidemmälle.
  15. L

Tsemppiä vauvattomalle sekä pienille pojille! Toivottavasti pienillä riittää voimia taistella elämästä. lanttu-anttu + retiisi 21+3
  16. L

Meillä alkoi perhevalmennukset. Ensimmäinen kerta ainakin oli aika turha. Siellä kaksi terveydenhoitajaa lässytti aikuisille ihmisille ja nyökyttelivät päätään teennäinen hymy kasvoillaan. Täytyy katsoa meneekö seuraavalle kerralle. Hankintoja olen alkanut hieman tekemään, olen ostanut...
  17. L

Uusi äitiyspakkaus on julkaistu. Kaikki noista vaatteista ei tietenkään miellytä silmää, mutta suurin osa mielestäni ihan kivoja. Odotan innolla, jos tuon tulen saamaan, mutta kyllä se vanhakin kelpaa hyvin.
  18. L

Pahoittelut hiljaiselosta, en ole loman vuoksi ehtinyt istumaan koneella, mutta teidän kuulumisia olen kuitenkin lueskellut säännöllisesti puhelimella. Rakenneultrassa käyty. Kaikki oli hyvin ja saatiin varmistus sukupuolelle, josta oltiin saatu jo reilu kuukausi sitten vahva arvaus...
  19. L

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Minsku 82: Meillä kanssa mies on ihan persjalkainen, joten meidän masuasukin reisiluu vastasi viime viikolla ultrassa 3-4 päivää muita mittoja nuorempaa. En osaa sanoa, mitä se on milleissä. Eikä erikoislääkäri nähnyt asiassa mitään huolestuttavaa. Toivotaan, että maanantaina tulee hyviä...
  20. L

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Voi ei, Minsku82! Tuossa tuli eteen seuraavat sivut: Verneri.net: Onko syytä huoleen? sieltä Reisiluu ja Mitat ovat yksilöllisiä Verneri.net: Golfpallot Toivotaan, että kaikki vielä kääntyy parhain päin:hug:!

Yhteistyössä