Hakutulokset

1. Sisuvius

Miten teidän kellot siirtyi??

Meillä oli päässyt päivärytmi lipsumaan iltakukkumisen ja aamunukkumisen puolelle. Nyt ollaan taas normaaliajassa. Kellon siirto teki täällä hyvää!
  2. Sisuvius

Talvikengät

Mä ostin Vikingin gore-tex -lenkkarit ja sitten halvemmat nätit "kaupunkikengät". Jalalla kokoa 22 ja lapsella ikää 1½v. Jos on epävarma koosta, niin suosittelen menemään kenkäkauppaan ja pyytämään myyjältä apua koon katsomisessa. Me saatiin oikein hyvää palvelua ja itse olisin luultavasti...
  3. Sisuvius

Heippa! Olis muutama kyssäri :)

Meidän tyttö nyt 1v5kk, mutta yritän muistella muutaman kuukauden taaksepäin... 1. Tutti jäi pois 8kk iässä. 2. Tuttipullo jäi pois pian imetyksen jälkeen n. 1v:na 3 Potalla käytiin tuolloin kokeiluluontoisesti, nyt kaikki kakat tulevat pottaan. 4. Aika hienonnettua ruokaa annoin vielä...
  4. Sisuvius

miksi ei opi kävelemään??

Meilläkin otettiin ekat askeleet vasta 1v2kk, eikä sekään ollut mitenkään myöhäinen ajankohta. Toiset konttailee lähemmäs kahta vuotta. Odota rauhassa ja anna pojan kehittyä omaan tahtiinsa! :)
  5. Sisuvius

Mehua lapselle?

Meilläkin herkutellaan joskus kaupunkireissulla pillimehulla. Ja kotonakin saa omatekoista mehua. Lapsi juo muuten tosi huonosti, mutta jos mukissa on mehua sen verran, että vähän vesi värjäytyy, niin kyllä on hyvää ja kelpaa! :D
  6. Sisuvius

kummat patemmat:kuomat vai coretexit?

Gore-texit muokkautuu itsestään monenlaiseen säähän. Ei tarvitse lisätä villasukkaa väliin tai vaihtaa kumisaapasta kostealla kelillä. Itse olen rakastunut omiin gore-texeihini ja ostin sellaiset myös lapselle. :D
  7. Sisuvius

G: Yksvuotiaista

1. Nukkuu omassa sängyssä, omassa huoneessa. 2. Ei normaalisti heräile yöllä. 3. Yhdet 2-3h päiväunet. 4. Ei ole. 5. Ei.
  8. Sisuvius

Millaisia syyskenkiä n.1,5-vuotialle olette hankkineet?

Mä ostin Vikingin gore-texit: eivät hiosta nyt ja ovat talvellakin tarpeeksi lämpimät. Käytän jo itsekin tuulipäivinä omia gore-texejäni.
  9. Sisuvius

maito

Kurkkaappa tosta samasta aiheesta oleva avaus. Siellä on monenlaisia kommentteja. :)
  10. Sisuvius

Miksi lapsi ei syö???

Jos ei neuvolassa ole oltu painosta huolissaan, niin sitten ei varmaan ole aihetta huoleen. Meilläkin menee aaltoilevasti tuo ruokahalu. Mä olen ajatellut, että kyllä se lapsi syö mitä tarvitsee. Jos oikein huolettaa, niin apteekissa on myynnissä ruokahalua lisäävää suklaata, mutta kannattaisi...

Yhteistyössä