Hakutulokset

1. V

Aikansa kutakin, sano Keittis

Onnea äidillekin! Mulla vielä aikaa et pääsen tohon etappiin, tää syksy on mennyt harjoitellessa koululaisen äidiksi :)
  2. V

Aikansa kutakin, sano Keittis

Siis täyttääkö Junnu jo 18? Mihin nää vuodet menee? Ja moiks vaan sullekin pitkästä aikaa!
  3. V

Pojan jaloista..

Meillä poika sai lähetteen fysioterapiaan lattajalkoijen takia. No fysioterapiassa sitten selvisi että ei ole kyse niistä, pojalla korkea jalkaholvi, mutta nilkat taipuvat sisään.
  4. V

Rakkaustarinoita: Miten tapasit kumppanisi ja...

Teinivuosina, ei niin romanttisesti, kaupungilla :) Mut siitä jo 17v. aikaa :heart:
  5. V

Gallup: Annatteko korvauksen lastenne hoidosta tutuillenne?

No meillä lapset ei muilla hoidossa kuin isovanhemmilla, joten ei ole tarvinnut moista miettiä. Itse kun olen tuttujen lapsia hoitanut, olen saanut kukkia tai muuta kivaa :D Mitään en kyllä olisi tarvinnut, yleensä olen itse ehdottanut että voin ottaa lapsia meille hoitoon.
  6. V

Kaupasta terveisiä

Mä joudun huomenna ryysäämään kauppaan, ja teen ruokaostokset samalla ens viikollekin. Ahistaa jo valmiiksi, kun en taida olla ainut ostelija :D Nykyään tuntuu että ruokaostoksiin viikossa palaa ihan tuhottomasti rahaa.
  7. V

Huomenna kampaajalle...

ja lauantaina sitten kulmien ja ripsien vuoro. Mä kaipaankin niin jotain uutta. Ja tervehdys samalla kaikille vanhoille jotka muistaa :wave:
  8. V

G: Kuinka monennesta inssistä pääsit läpi?

Ekalla läpi
  9. V

Onko koululaisellenne tullut mitään oireita sikainfluenssarokotteesta..

Ekaluokkalaisella oli seuraavana päivänä lämpöä, päänsärkyä ja oksettava olo, meni päivässä ohi
  10. V

Voi tota meijän ekaluokkalaista...

Sitä mäkin oon aatellut et on kiva et leikkii. Ja poika aina ihan tohkeissaan selittää mitä ovat leikkineet =) Ja sitähän varten meillä on pesukone
  11. V

Voi tota meijän ekaluokkalaista...

Tulis nyt pakkaset, ekaluokkalaisen ulkovaatteet on pesussa joka päivä. Välitunneilla on kuulemma niin mukavaa |O No ei kai sitä auta olla vihainen, toivottavasti muidenkin lapset ovat yhtä likaisia kotiin tullessaan :D
  12. V

Missä se päiväkodin hoitaja oli viihteellä-ketju on?

Onneksi mä olin kotona :saint: Täytyykin kysellä työkavereilta et mitä ovat viikonloppuna puuhailleet. Harmi kun en nähnyt kyseistä ketjua
  13. V

NYT On Korvapolillakin käyty!

Me saatiin lähete toukokuussa ja poika operoitiin elokuussa, ihan akuutti ei kuitenkaan tilanne meillä ollut, eli voitiin hyvin odotella ton aikaa
  14. V

kumpi sektioarpi kipeämpi:pysty vai vaaka?

mulla ollut kaksi pystyä, eka oli hakasilla ja toinen tikeillä, kipuja oli mutta niistä on selvitty :D ja lisäänpä et hätäsektioita ollut kummatkin
  15. V

G: minkä kokoisia teidän vauvat ovat olleet 4kk vanhana?

esikoinen oli 5650g 59cm (syntymämitat 1540g ja 41.5cm) kuopus oli 8030g ja 64.2cm kummatkin poikia
  16. V

Noista hoitopäivistä, vaihteleeko hp-sopimuksetkin kunnittain?

No täälläpäin saapi itse päättää tuon päivien määrän, meillä 16, tutuilla 12
  17. V

Loistava päätös *hehkuttelee lyhennettyä työaikaa*

Toista päivää takana 6h työpäivää, ja loistavaa :D Seuraavat kaksi vuotta edessä B) Aikaa jääpi ruhtinaallisesti kotona oloon lapsien kanssa, eikä edes ole työpäivän jälkeen väsynyt.
  18. V

En osaa päättää

-powerparkissa ei hirmusti mun mielestä ollu mitään 4v:lle, caravanalue oli kyllä tosi hieno. Puuhamaassakaan ei mun mielstä noin pienelle ole paljon mitään. Särkänniemen valitsisin :D Itse suuntaamme Vaasaan ensi viikolla, ja sieltä ehkä Särkänniemeen...
  19. V

Etelä-Suomi huomio!

No miksei suoraan sitten Lohjalle ;) Kiva paikka asua!
  20. V

Mulla on taas poskiontelontulehdus, pärketsouni!

Mulla ei pal muut auttanut kun lopuksi sitten punkteerattiin kahteen kertaan, eipä ole sitten enää ollut

Yhteistyössä