pahoinvointia, päänsärkyä tms..? :|
Miracles 25.11.2009 #2 Esikoinen, 9v sai eilen piikin. Käsi oli eilenillalla ja tänä aamuna hellä. Ei muita oireita.
nnnnn 25.11.2009 #4 Meidän 11 vee sai perjantaina ja oli koko lauantain hyvin kalpoinen ja kivulias. Käsi ja kainalo olivat kovin kipeitä. Mutta sunnuntaina ei ollu enää.
Meidän 11 vee sai perjantaina ja oli koko lauantain hyvin kalpoinen ja kivulias. Käsi ja kainalo olivat kovin kipeitä. Mutta sunnuntaina ei ollu enää.
iines-täti 25.11.2009 #7 8vee sai viime viikon torstaina pistoksen.Samana iltana n.38 kuumetta, kesti seuraavankin päivän.Käsi turposi ja niveliä särki.
8vee sai viime viikon torstaina pistoksen.Samana iltana n.38 kuumetta, kesti seuraavankin päivän.Käsi turposi ja niveliä särki.
- 25.11.2009 #8 päänsärky ja kuume alkoivat eilen illalla ja tänään poissa koulusta -nähtävästi menee jo huomenna kouluun
päänsärky ja kuume alkoivat eilen illalla ja tänään poissa koulusta -nähtävästi menee jo huomenna kouluun
salla 25.11.2009 #10 mun koululaisilla ei mitään muuta kuin pistoskohta arka. Kaverin 8-vuotias oksensi ja oli kuumeessa, samoin omat lapseni 3 ja 5 vuotiaaat.Olivat todella huonovointisia ja oksentelivat.
mun koululaisilla ei mitään muuta kuin pistoskohta arka. Kaverin 8-vuotias oksensi ja oli kuumeessa, samoin omat lapseni 3 ja 5 vuotiaaat.Olivat todella huonovointisia ja oksentelivat.
vieras 25.11.2009 #11 Samana iltana oli käsi kipeä ja seuraavana yönä ja aamuna maha kipeä. Huono ruokahalu yhteensä pari päivää. Ei muita oireita.
Samana iltana oli käsi kipeä ja seuraavana yönä ja aamuna maha kipeä. Huono ruokahalu yhteensä pari päivää. Ei muita oireita.
käsikipu??? 25.11.2009 #12 Alkuperäinen kirjoittaja ev: 8v sai tänään piikin ja nyt illalla on ollut käsikipua. Annoin Panadolia. Click to expand... panadoli kumoaa piikin vaikutuksen--hyvä hyvä..
Alkuperäinen kirjoittaja ev: 8v sai tänään piikin ja nyt illalla on ollut käsikipua. Annoin Panadolia. Click to expand... panadoli kumoaa piikin vaikutuksen--hyvä hyvä..
comhem 25.11.2009 #13 mulla ei tullu kellekkään lapsista yhtään mitään oiretta.eikä itsellennikään kädet pikkasen hellinä tais kuitenkin kaikilla olla
mulla ei tullu kellekkään lapsista yhtään mitään oiretta.eikä itsellennikään kädet pikkasen hellinä tais kuitenkin kaikilla olla
viivu 25.11.2009 #15 Ekaluokkalaisella oli seuraavana päivänä lämpöä, päänsärkyä ja oksettava olo, meni päivässä ohi