Hakutulokset

1. K

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Heippa kaikille! Kiitos miljoonasti teidän ihanan tsemppaavista viesteistä :hug: Meillä oli eilen ehkä parasta seksiä ikinä ja lopputuloskin oli toiveiden mukainen ;) Eli sain kun sainkin vieteltyä miehen ja vietyä sen paineet :D Toista kertaa en uskalla enää tän kierron tärppiä ajatellen, etei...
  2. K

Kiitos ihan hirmuisesti teidän kannustavista viesteistä :) Mä nyt otan teidön neuvoista vaarin ja meinasin ehdottaa seksiä tänään tai huomenna ja sanoa just sen että ei laukeamispakkoa ni josko ne paineet siitä helpottaisi. Pitää myös vissiin tosissaan uskoa että se yks kerta viikkoon saa...
  3. K

Moi, Täällä tarvittais nyt vertaistukea erittäin vaikeaan tilanteeseen. Kun meillähän on nyt menossa siis yk6 ja näyttäisi siltä että tämä yk menee sivusuun... taas. Siis meillähän on jo yksi yk mennyt sivu suun saman ongelman vuoksi. Eli ongelmana on se, että mies ei laukea. Ongelma on suoraan...
  4. K

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Hei, kp1 ja yk6 En nyt ala kummemmin asiaa ruotia tässä vaiheessa, mutta elämässä tuli juuri suuri mullistus, joka laitaa jopa vauvahaaveet toissijaiseksi. Vauva on toki edelleen toivottu ja saa tulla, mutta ikävä kyllä muut asiat nyt painavat mieltä jopa enemmän.
  5. K

Kyllä se kuulkaas näin on että yk6 alkaa tossa ylihuomenna. Testasin aamulla pc:llä ja ihan puhtaan puhdas nega. Kait siinä jo jotaki pientä näkyis jos olis näkyäkseen. Well yk6 siis odottaa. Menkat alkanee ihan ajallaan, kun ovulaatiokin tuli ajallaan. Aina kun menkat on olleen "myöhässä" pari...
  6. K

Jks14 Mun mieli jotenkin "tietää" että ei ole tärpännyt, joten asennoidun menkkojen alkuun. Mun pitää nyt kans maltilla odotella vaan niitä menkkoja. Pidän peukkuja sullekin, että ne menkat ei nyt alkais ja tärppi olis käyny. Ikinähän sitä ei tiedä.... Itselle jotenki helpompi asennoitua niin...
  7. K

Niin sitä piti sanoa, että mua ärsyttää ehkä kaikista eniten se että liian usein kuulee jonku suusta kommentteja siitä kuinka se olis meilläkin jo aika lapsen tekemiselle. kommentit "vielä se sullekin tulee vauvakuume", "ootteko miettiny teille perheen lisystä", "ethän sie vaan raskaana oo"(tämä...
  8. K

Spukka ja Jks14 Samoilla fiiliksillä mennään.... Meillä lähtee viikonloppuna liikkeelle yk 6 Jotenki sitä ei koskaan osannu ajatella että itsellä menis näinkin pitkään raskautumisessa.... Mä oon kans varma että uus kierto pyörähtää käyntiin ajallaan eli perjantaina pitäis olla kierto numero...
  9. K

Piti alkaa tuo Mariii kommenttia kommentoimaan eli siis Ylihuomenna olisi oletettu ovispäivä, joten toivottavasti tulee sitten plussaa Eli siis tiedäthän että ovisplussa tarkoittaa tesissä sitä että itse ovis tapahtuu vasta 24–36h kuluttua ovisplussasta? Itse en alkuyrityksessä tätä tiennyt...
  10. K

ovis ja raskaus

Mulle lääkäri sanoi pillereiden lopettamisen yhteydessä että kannattaa odottaa kierron tasaantumista ja hormoonitasapainon palautumista ennen kun alkaa yrittää vauvaa. Käytettiin siis kumia joulukuusta 2013 huhtikuuhun 2014 ennen yrittämisen aloitamista. On nimenomaan kuulemma suuremmat riskit...
  11. K

Unohtui muutama pilleri...

Aika kätevää "unohtaa" pillerit juuri ovulaation tienoilla.... Ei millään pahalla, mutta kuulostaa pahasti suunnitellulta unohtamiselta. Tokihan se raskaus on mahdollinen kun olet jättänyt useamman pillerin syömättä juuri ovulaation tienoilla.
  12. K

Jks14 Heippa! Ei tarvii huolestua :) Mulla ei oo ikinä ollu mitään välivuotoja tai seksin jälkeisiä vuotoja mutta viimeiset 4kk on tullut just tommosia haalean vaaleanpunaisia vuotoja just näillä kiertopäivillä. Mulle tuli sen verran että pikkuhousuihin ei tulu mitään mut pyyhkiessä ihan...
  13. K

Esikoinen vuodelle 2015

MooiMama Täällä on menossa yk5. Kierto on lähes tunnilleen saman pituinen. Ovisplussat tulee tismalleen samaan aikaan ja kroppa toimii kuin kello muutenkin. Normaalispainoinen olen eikä mitään sairauksia. Multa on ultrattu munasarjat noin 5 vuotta sitten ja kaikki oli kunnossa. Viime kuussa gyne...
  14. K

Esikoinen vuodelle 2015

taikakai no niinpäs vain onkin :) Tää kierto tosiaan menee vähemmillä jännillä mun osalta ku se mies on siellä työreissussa. Tänä aamuna ovisplussa tikkuun eli ovis on sitten huomenna tai ylihuomenna. Mies palaa huomenna myöhään illalla reissusta. Jos se jaksaa niin sitten huomenna...
  15. K

heikkulin en haluaisi olla ilonpilaaja, mutta mulla alkoi juurikin kuvailemasi mukaiset minivuodot samoilla dpo kun sulla nyt silloin kun aloitettiin yrittäminen. Niitä on tullu joka kierrossa aloituksen jälkeen. Lääkärissäkin käyty ja sanoi että tuollaiset minivuodot on ihan normaaleja ja voi...
  16. K

Esikoinen vuodelle 2015

Täällä menossa KP10/27 ja yk 5 siis meneillään sori ku en oo ilmotellu, mutta jotenki tehny mieli vaan pitää taukoa täältä. tää yk5 on tuhoon tuomittu eli ei edes varsinainen yk ku mies reissussa. Jos oikeen hyvä tuuri käy niin ehtii kotiin ovikseksi, mut tod näk ei ehi, joten olen jo...
  17. K

Hei kaikki! Mä oon täältä pysytelly pois samoin kun Jks14, mutta testailtu on täälläkin ovista. Mä en meinannu ees testailla ku mies on työreissulla, mutta nyt oon jotenkin eläny pienessä toivossa että ovis tulis vasta ihan loppuviikosta ku mies palaa perjantaina. Tän aamun testi oli ainaki...
  18. K

Voi ei jks14 :( multa meni jotenki ihan ohi toi et säkin päädyit uuteen kiertoon. Oon tosi pahoillani sunkin puolesta :( Laihdutellaan ny sitte molemmat. Onks sulla jonkinlainen painon pudotustavoite? :)
  19. K

Kp1/27-31 ja yk5 Tosi hanurista.... alko ihan super kipeet menkat :( ja tää yk5 ei edes oo varsinainen yk, koska mies on poissa kotoa siten että mahdollisuuksia raskautumiseen ei ole. Turhauttaa, suututtaa ja harmittaa. Harmittaa nää miehen työreissut tosi kovaa, koska ei tää raskaaksi...
  20. K

Oon ollu miehen kans lomareissulla niin oon siks täällä pitäny hiljaiseloa. Lukenu kuitenki teidän juttuja välillä :) Uimis on kyl tosi selkee viivanen sulla, tosi outoo jos ei oo sitä itseensä, peukut pystyyyn! Jks14 sullaki on kyl ihan selkee viivanen tossa testissä minkä laitoit, voi...

Yhteistyössä