Hakutulokset

1. K

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Mut sais lisätä piinailijoihin. Tänään dpo3 :) Tiistaina lähdetään kesä lomareissulle ja palataan vasta kun dpo on jo 13 ja menkkojen pitäs alkaa dpo14 eli tässä kierrossa ei ehdi onneks testailla hulluna :D
  2. K

Nonni. Eilen sitte mies teki illalla aloitteen ja sekstailtiin (oli ovispäivä, paitsi ettei ehkä ollutkaan), mutta jo toinen päivä putkeen kun paineet laukeamisesta vei ajatukset ja eihän se sit tullu ollenkaan :( mies stressas siis niin paljon ny tärppipäivinä sitä laukeamista että sitä ei sit...
  3. K

Mulla oli viime kierrossa selkeät oireet: Maha sekaisin kolme päivää Hurjat mielialanvaihtelut nälkä Kuvotus Ilmavaivat ja Kylmä Mut tässä ollaan. Kysyin lääkäriltä noista oireista ku kövin viime viikolla niin ihminen kuulemma kehittää oikeat fyysiset oireet jo ihan toivomalla kovasti...
  4. K

jks no niin, positiivista ajattelua nyt peliin. Muista et stressaaminen vaan vaikeuttaa asiaa :) Ihan varmasti kaikki on menny niinku pitääkin ja vauva saa alkunsa jos on saadakseen. Mä tiedän kuin pirun vaikee se on pysyä positiivisena mut auttaa ku ajattelee että positiivisuus parantaa...
  5. K

Älä stressaa jks liikoja, voihan se folli kypsyä nopeempaakin :) ihan varmana oli kyllä kypsä jos irtosi eilen :) Yritä olla murehtimatta liikaa, ootte kuitenki kaiken tehny mitä raskautumiseen ny itse ihminen voi tehdä eli nyt nappaa jos on napatakseen. Näin mäkin aion ny yrittää ajatella ja...
  6. K

Jks14 hae niitä ovistestejä :) En mä usko et sulla on aihetta huoleen, ehkä se ovis on vasta tulossa huomenna ja ne kipuilut oli jotqin muuta. Oon lukenu että sw kipuilu voi olla jo ennen irtoamista :) Voi ei jks! Mut hei vaikka se ovis olis vasta huomenna niin kyllähän eilisen tallettelu...
  7. K

Mulla on paailman ihanin mies. Eilenhän ei menny ihan putkeen kun oli harrastettu liikaa seksiä alkuviikosta/viikonloppuna ja sitte siihen vielä paineet päälle ni mies ei tullu sit ollenkaan. No se ku on maailman paras mies ja tietää kuin mulle on tärkeetä tää vauva niin lähesty mua tänään jo...
  8. K

Muokkasin tota mun klo 10.18 kirjoitusta eli ei ny menny ihan niinku elokuvissa, mut on täasä silti jonkulaiset mahikset....
  9. K

Täällä mennään nyt kp9-11 talletteluilla. Sain kyllä miehen petipuuhiin, mutta kuten monelle muullekin on käynyt niin mies ei lauennut paineiden takia kun tietää kuin paljon mä sitä vauvaa toivon :( ja toinen syy on se että mä tyhmä pakotin sen puuhiin kolmena päivänä putkeen la-ma. Oli kuulemma...
  10. K

Munkin mies on rutinoitunut ja ei toi seksilounas sitä kyllä varmaan innosta. Taidankin vaan olla ilmottamatta ja sanoa vasta kotona että nyt mies hommiin! Mullaki mies normisti päivätöissä mut nyt tottakai oviksen aikaan joku spesiaali työvuoro jota ei ikinä oo! Aaaargh! Mut kyl mä swn...

Yhteistyössä