Eilen ehdin vaan pikaisesti päivittämään listaa enkä muuta kerennyt kommentoimaan, pahoittelut siitä.
Tervetuloa
Aakku85! Toivotaan sulle pikaista tärppiä!
Seawind hienoa, että KU on nyt ohi ja pääsette jatkamaan elämää ja yritystä eteenpäin! Nauttikaa lomasta ja sitten taas peitot pöllyämään
taikakai siihen tikutteluun tosiaan jää ikäänkuin koukkuun ja sitten se jatkuva viivojen vertailu ja analysointi tosiaankin stressaa vaan turhaan. Itse en viime kierrossa päässyt tikuttelemaan ja oikeastaan parempi niin. Ei ollu niin paljon asia mielessä koko ajan.
hopess pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppiä lääkärille! Koskas se taas olikaan ja mitä siellä katsotaan?
Iiida kuulostaa mielenkiintoiselta kirjalta. Pitäisköhän itsekkin lukaista...
Eipä sitä tosiaan yrityksen alkaessa osannut odottaa, että se lisääntyminen on näin vaikeaa
Ja kyllä se mut ainakin vetää niin katkeraksi kun jotkut vaan poks ja humps pamahtaa paksuksi jo pelkästä katseesta... ja monet vielä vahingossa. Tasan ei mee nallekarkit ja niin eespäin! Kuulostaa hyvältä myös tuo kuurisi. Meillä on syömiset aivan rempallaan nyt kun mies on lomalla... Ei oo paljoa välitetty siitä, että mitä suuhun menee. Noh viikon päästä mies "onneksi" palaa töihin niin tulee taas jotain rutiinia. Ajattelin itse ainakin yrittää taas jättää hiilarit suurimmaksi osaksi pois ruokavaliosta ja postiluukustakin tipahti juuri oman paikkakunnan jumppatarjonta. Ajattelin etsiä jonkun kivan liikuntatunnin sieltä itselleni
Intopiukka täällä myös painitaan just nyt jaksamisen kanssa... :| Tsemppiä!
Boni mikäs on tilanne nyt?
On: Täällä ei nyt mene vahvasti... Oon siis aivan loppu, puhki, rikki... Olen ihan totaalisen kyllästynyt koko tähän helvetin lapsenyritysrumbaan, tuntuu ettei tuu koskaan onnistumaan ja nää jatkuvat pettymyksen tunteet alkaa kuormittaa jo vähän liikaa tota pääkoppaa... Ja sitten v***ttaa ku jotkut inisee, että voi kun ollaan yritetty jo 3kk onks mussa jotain vikaa... Että tällainen päivä täällä tänään.
Aamulla iski niin totaaliketutus, että repesin itkuun heti herättyäni. Tänään kp1 mikä tarkoittaa sitä, että pitää varata aika aukiolotutkimukseen... Sekin hitto soikoon... ja miksei kukaan sanonu sanaakaan miehen simppatestin tuloksien saamisesta s**tana!
Tietysti on hyvä asia, että päästään aukkaritutkimukseen ja mieheltä otettiin näyte jne. mutta on myös jotenkin musertavaa, että me ollaan ihan oikeasti lapsettomia... me joudutaan hoitoon koska ei saada lasta :'(
Tais tulla aikamoista soperrusta, mutta kertoo varmaan tämän päivän tunnelmasta aika hyvin.
Kaikesta huolimatta jaksamista meille kaikille ja plussatuulia kaikille yrityskertoihin katsomatta!
Terveisin kaikkeen väsynyt bumpy!