Hakutulokset

1. K

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Ei ollu yk11 meille onnea tuova kierto. Menkat alko just. No kierto 12 sitte vaan.... Ikinä sitä ei olis uskonu että omalla kohdalla tässä vois mennä näin kauan mutta näinoä vain.
  2. K

Moi kaikille, musta ei ole hetkeen kuulunut kun en oo jaksanu kirjoitella sitä samaa uuso kierto taas juttua. Nyt on yk11 kp 28/27. Menkkakivut alkoi toissayönä niinkun aina mutta vuotoa ei ole vielä kuulunut. Kivut on ihan normi menkkkipuja mutta ei niin kovia kuin yleensä. Jos menkat ei...
  3. K

Heippa, Täällä ollaan edelleen... valitettavasti. Wivi Tiedän tunteen. Täällä alkoi nyt kp1/27 yk10. Edellinen kierto meni tosin yrityksen suhteen aika heikosti kun mies oli reissussa parhaat tärppipäivät, mutta teoriassa pieni mahdollisuus oli. Mä en olis voinu kuvitella että tässä...
  4. K

Moi, Mulla tais jäädä ovulaatio kokonaan tulematta stressin takia ai ainakaan mitään normi oireita ei oo ollu ja BC testi ei näyttäny niin vahvaa viivaa kun yleensä. Viiva jäi siis vähän haaleammaksi kun kontrolliviiva. Mulla on töissä ollut ihan hirveä kiire ja stressi tässä kierrossa ja kai...
  5. K

jks14 Voi apua mä en voi uskoa todeksi! Siis Super mega onnittelut :hug: :heart:
  6. K

Voi teitä ihania :heart: Mä en tiedä kuin mä pärjäisin tän asian kanssa ilman teitä. Kiitos kaikille tosi ihanasta tsempistä ja kommenteista. Wivi ja Jks14 mä koen teidän kanssa sielujen sympatiaa. Myös Empuska ja Fantaviona näyttää olevan meitä pitempään täällä jo roikkuneita :( Vaikka...
  7. K

Adalmiina1 kiitos ihan älyttömästi kommentista. Jotenkin helpotti tuo sinun kommentti jo omaa mieltä. Ehkä se on sitten ihan normaalia :) mutta mutta.... saa päivittää kp1/27 yk9 Jaksoin jo toivoa että nyt se olisi tärpännyt kun aamulla sain testiin viivan paikan (en ymmärrä miksi menin...
  8. K

tänään kp27/27 ja aamulla alkoi menkkakivut. Yleensä ne alkaa vasta seuraavana iltana/yönä eli kp 27-28 välinen yö, mut nyt näemmä ajoissa. Ovisakin kyllä oli päivän "etuajassa" eli niin ne on sitten näköjään menkatkin. Joo menkat ei siis vielä alkanut mutta se nyt on vain ajan kysymys kun nää...
  9. K

Hei leidit! Tää menee nyt totaalisesti omanapailuksi, mutta mä tarviin teidän apuja nyt. Mut aluksi onnea kaikille plussanneille! Varsinkin anskutin! Ihan huippua ku teilläkin yritystä takana jo kuukausia.:) Onnea toki kaikille muillekin! Onnellinen olen teidän puolesta vaikkakin kateellinen...
  10. K

Kysymys Clearblue kaksoishormooni ovulaatiotestistä? Hymynaama vilkkuu monta päivää :O

No kyllä oudolta kuulostaa :( Mulla toi samainen testi vilkutti vain yhden päivän ja sitten jäi pysyväksi naamaksi päiväksi. Ei testinhän pitäisi näyttää jopa 4 päivää mutta mulla niitä ei ollut kuin kaksi. Mystinen testi....
  11. K

Joo, himot vei voiton ja päädyttiin tallettelupuuhiin sit eilen. Kun mähän funtsailin sitä että kannattaako ovulaatio plussapäivänä vai vasta sitten seuraavana, mut nyt se meni siis plussapäivänä :) Ovis on oletettavasti tänään ja luulenpa että tämän kierron tallettelut on nyt tehty. Tallettelut...
  12. K

Moi kaikille. Täällä on eletty pari viikkoa hiljaiseloa kun eihän siitä menkkojen aikaisesta ja jälkeisestä ajasta paljon oo kerrottavaa. Mieskin ollut työreissulla viimeiset puolitoista viikkoa. Eilen palasi kotiin just oikeeseen aikaan! Mä ostin tähän kiertoon Clearluen sen digitaalisen testin...
  13. K

Kroppa tosiaan vissiin hienoisesti sekaisin tai jotain ton eilisen perusteella. Loppui onneksi yhtä nopeasti kuin alkoikin tuo extravuoto :) On hyvin ironista, että mä en ole koskaan halunnut lapsia ja sitten kun herään oikeasti haaveilemaan siitä omasta pienestä ja mies samoin niin se ei...
  14. K

Hei naiset, Nyt on outoa isolla O:lla. Mullahan siis alkoi yk8 tuossa 5 päivää sitten. Menkat alkoi torstaina normaaliin tapaan kunnon kivuilla ja vuoto alkoi siitä puoli vuookautta myöhemmin. Samalla kaavalla siis aina. Toinen päivä oli hiukan kivuttomampi ja kolmantena ei tarvinnut enää...
  15. K

Kiitos teille kaikille ihanaisille kannustavista sanoista <3 On tää vaikeeta ku nyt ekaa kertaa iski kunnon epätoivo et miksi mitään ei tapahdu :(
  16. K

kp 1/27 yk8 Ei tullut tärppiä tässäkään kierrossa ei. Menkat alkoi tutulla tavalla kauheilla kivuilla keskellä yöä. Vuoto ei ole kunnolla vielä alkanut, mutta kyllä se tässä päivän mittaan yltyy. Pikkuhiljaa alkaa v*tuttamaan tämä. Pitäisi pysyä positiivisena juu mutta kyllä mä sanon että usko...
  17. K

Onnea kaikille plussanneille. En nyt kaikkia viestejä lukenu mutta varsinkin suuuuuuret onnittelut jammaillen tekin saitte kuitenkin odotella jokusen tovin että tärppäsi. Mutta kaikille plussanneille paljon onnea :flower: Olen erittäin kateellinen, mutta onnellinen puolestanne. Jks14 Mä...
  18. K

Heipat kaikille! Mä en ole edes teidän kirjoitteluja ehtinyt vielä lukea joten yhteisesti onnea kaikille jotka plussaa on tikuttaneet, tsemppikset kaikille piinaajoille ja muillekin :) Me oltiin miehen kanssa viikko ihanan romanttisella lomamatkalla ja palattiin eilen suomen kamaralle. Lomalla...
  19. K

Moikka, En oo kerinny tänne päivitellä kun oli viikonloppuna vieraita, mutta siis tässäpä tulee nyt vähän jälkijunassa eli kp5/27 yk7 eli sieltähän ne menkat tuli taas tosin pari päivää myöhässä. Osasin tuota myöhästymistä odottaakin kun ovulaatioplussa tuli pari päivää myöhemmin kun normisti...
  20. K

Mut voi laittaa piinailijoihin :) Tänään dpo2 Miehen paineetkin sai hellittään kun menin ja valehtelin sujuvasti että ei oo tärppiaika enää :D eli ne jotka ei tiedä tilannetta ni mun mies repii kauheet suorituspaineet kun on tärppiaika ja siks ei laukea. Mä sit sujuvasti valehtelin et meni jo...

Yhteistyössä