Hei leidit! Tää menee nyt totaalisesti omanapailuksi, mutta mä tarviin teidän apuja nyt. Mut aluksi onnea kaikille plussanneille! Varsinkin anskutin! Ihan huippua ku teilläkin yritystä takana jo kuukausia.
Onnea toki kaikille muillekin! Onnellinen olen teidän puolesta vaikkakin kateellinen.
Sitten siihen ongelmaan. Eli mulla on tullut koko yritysajan kp20-23 vaihtelevasti pieniä välivuotoja. Ne ilmenee vain vessahätä 2 yhteydessä eli kun joutuu vähän "pinnistellä" niin paperiin tulee ihan semmosta verta. Joskus enenmpi ja joskus vähempi. Ei kuitenkaan koskaan housuun saakka ja aina tosiaan ton hätä2 yhteydessä ja aina kp20-23. Ja kyllä, vuoto tulee emättimestä paperiin. Ei siis mitään peräpukamia
Mitä mieltä olette. Pktäisikö gynelle? Kävin perus lääkärille valittamassa muutama kuukausi sitten mutta se sanoi että ihan normaalia. Itsestä kumminkin tuntuu että onkohan kuitenkaan kun yritystäkin jo 8kk.... Ovulaatio tulee kellontarkasti ja samoin menkat. Eli noi ihme vuodot on ainoa kumma...
Ja siis näitä on ihan joka kierrossa tismalleen samoille dpo..?
Onks kellään tietoa/kokemusta?