Hakutulokset

1. M

Virallinen twilight-pino vol.3

Sen break-up kohtauksen löytää youtubesta, kun kirjoittaa "new moon" hakuun ja valitsee sieltä uusimmat. Aina välillä joku laittaa sinne sen, mutta aika nopeesti poistetaan... Katoin sellaisen 4min. mittaisen. Oli kyllä aika täydellinen kohtaus... täytyy varata iso kasa nenäliinoja...
  2. M

:heart: tätä katsoessa kyllä meinas unohtua, että hengittääkin pitäis :D Mä oon oikeasti tosi tyytyväinen siihen miten noi sudet on toteutettu. Sitä epäilin kirjat luettuani ehkä eniten, että tuleekohan niistä ihan naurettavia, mutta vakuutuin jo ekasta trailerista ja aina vain paranee!
  3. M

HAASTE ; Pärseet ylös penkistä

Mä luovutin (taas...) suosiolla ja lähdin lasten kanssa ulos ja kyläilemään. Nyt pitäis oikeesti vähän olkkaria siivota, ennen kun mies tulee töistä :|
  4. M

Mun oli nyt pakko ostaa sellainen rannekoru, kun oon niitä myös kauan jo katsellut. Päädyin sellaiseen ratkaisuun, että ostin erikseen ketjun, sydämen ja suden.. yhteensä joku 10 euron pintaan, ebaysta nämä tilasin. Olisin kyllä halunnut sellaisen puisen suden, mutta oli mulle liian kallis.
  5. M

Täällä Saksassa on New Moonin ikäraja K-12
  6. M

HAASTE ; Pärseet ylös penkistä

Jos sä lähetät mulle vastineeksi joulutorttuja :p Mutta sulla on syykin laiskotteluun, en mäkään raskaana ollessa tehnyt juuri mitään, istuin vaan koneella ja silittelin vatsaa =)
  7. M

No ne ei varmaan Suomessa vielä myy niitä, mä asun Saksassa. Täällä alko viime yönä 12.00 ennakkomyynti ja puolen tunnin jälkeen oli melkein kaikki jo myyty B)
  8. M

Meillä 3,5v ja 1,5v - milloin samaan huoneeseen?

Meillä on ihan saman ikäiset tyttö ja poika, ovat nukkuneet vajaan vuoden samassa huoneessa. Hyvin nukkuvat, eikä esim. vanhempi enää edes herää jos nuorempi itkee. Meillä lapset saa myös helpommin nukkumaan kun menevät yhdessä. Jos ei heti nukahda niin "juttelevat" ja naureskelevat vielä...
  9. M

Multakin saa kysyä jotain, jos haluaa :>

Joo, ne on ihania :heart: Viimeksi olin katsomassa The Ugly Truth, se oli ihana... Päähenkilöitten kemiat kohtas siinä hyvin. Ja hauskakin oli, tuli naurettua niin että oli vatsalihakset kipeänä seuraavana päivänä :D
  10. M

Ai sitten sekoitin johonkin muuhun palstalaiseen.. Kannattais kyllä lukea ne kirjat... :heart: No mikäs on sun lempileffa?
  11. M

Etkös sä ollut myös twilight-fani? Olin muistavinani nimesi jostain twilight-pinosta :D
  12. M

IIIIIIIIK!! Varasin just liput ensi-iltaan!! Olo on kuin lottovoittajalla!! :D :heart: B)
  13. M

Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

Ottaisin myös vatsanahan kiristyksen, raskaudet on kyllä jättänyt jälkensä... Tietääkö joku suurin piirtein mitä sellainen maksaa, kun tuskin ilmaiseksi saan... :|
  14. M

Kerroin miehelle, et tein nyt tänne tunnukset vihdoin ja viimein niin se uhkas tulla kans tänne :O

Onneks mun mies ei osaa tarpeeksi suomea, että pystyis tekeen tänne tunnukset :kieh:
  15. M

Laitetaas pitkästä aikaa kenkä ketju...

no nyt löysin ne! Joo, oli vähän saman malliset kun ne mun kengät. Kauniit =) Mun täytyy varmaan oikeasti päästä ens viikolla ostoksille niitä talvikenkiä etsimään...
  16. M

Noi viimeset on jotain 15v. vanhat ja vieläkin yhdet mun suosikeista.
  17. M

Viimeinen kuva tältä erää... tässä kuvatessahan tulee ihan hiki :D Mies jo vähän ihmettelee, että mitä ihmettä oikein teen.
  18. M

juu, ei ne sitten oo brassit. Sambasta mulla ei valitettavasti ole hajuakaan :whistle:
  19. M

mitkä on brassit? :snotty: noi on mun yhdet suosikkikesäkengät, niissä ei tule yhtään jalat kipeeks vaikka koko päivän kävelis.
  20. M

mun ihanat puukengät :heart:

Yhteistyössä