hedona harmaana
Tahtoo fiilistellä <3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä olet ajoissaAlkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:Joulutorttujen teko ja glögin lämmitys
Tahtoo fiilistellä <3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä olet ajoissaAlkuperäinen kirjoittaja hedona harmaana:Joulutorttujen teko ja glögin lämmitys
No nyt on vaatteet päällä, koiranpissi haisee tuossa kulmalla(pieni poikakoira, ei aina pidättele..) sen siivoaa sitten myöhemmin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vastako olet yökkärissä? Minä heitin jo kolmannen koneellisen pyykkiä pyörimään, ruoan uuniin, salaatin valmiiksi ja raivasin olkkarista tytön lelut paikoilleen. Ai juu,lakanat kerkesin myös vaihtaa poikien huoneista,,
Jee, en ole ainutAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ohhoh, ompa täällä ahkeraa porukkaa..Miulla on aamuisin aina käynnistysvaikeuksia, jotka joskus kestää koko päivän :ashamed:
Mutta, jospa nyt tän aloituksen innostamana kävisin vaihtamassa päivävaatteet ja laittaisin pyykit pyörimään
Voi vitsit kun mäki jaksaisin... Vois ehkä toi synnytyskin käynnistyä jos jaksais touhuta....Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No mä olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, pessyt hellan ja uunin, pessyt osan keittiön kaapin ovista.
Lyhentänyt verhot ja vaihtanut ne olohuoneeseen, tehnyt ruuan.
Seuraavaksi pesemään vessaa ja sen jälkeen seuraava koneellinen pyykkiä kuivumaan!
Ai niin ja olen viikannut edelliset pyykit kanssa plus pessyt keittiön lattian
Lähetäpä tännekin tuota tarmoa... Mä en jaksais tehdä yhtään mitään... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mrs.black harmaana:Tällaisia pinoja sais olla useamminkin. Keittiö tuli siivottua ja nyt siirryn olkkarin kimppuun. Tämähän on jo enemmän kun päivän tavoite!
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Lähetäpä tännekin tuota tarmoa... Mä en jaksais tehdä yhtään mitään... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mrs.black harmaana:Tällaisia pinoja sais olla useamminkin. Keittiö tuli siivottua ja nyt siirryn olkkarin kimppuun. Tämähän on jo enemmän kun päivän tavoite!
Miulla alkoi kans tehdä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:|O Mun alko kans tekee mieli joulutorttuja!
Sain vaatehuoneen raivattua, keittiö on muuten siivottu, mutta lattia pitää pestä ja sipasta kaappien ovet puhtaaksi.
Kuivuri ja pyykkikone päällä, koneellinen odottaa vielä pesua.
Eteisen kaappi on seuraava kohde tuon keittiön jälkeen. Ohuet takit pois, paksua tilalle. Hanska-hattu-villasukkatilanne pitää katsastaa samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Voi vitsit kun mäki jaksaisin... Vois ehkä toi synnytyskin käynnistyä jos jaksais touhuta....Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No mä olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, pessyt hellan ja uunin, pessyt osan keittiön kaapin ovista.
Lyhentänyt verhot ja vaihtanut ne olohuoneeseen, tehnyt ruuan.
Seuraavaksi pesemään vessaa ja sen jälkeen seuraava koneellinen pyykkiä kuivumaan!
Ai niin ja olen viikannut edelliset pyykit kanssa plus pessyt keittiön lattian
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Lähetäpä tännekin tuota tarmoa... Mä en jaksais tehdä yhtään mitään... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mrs.black harmaana:Tällaisia pinoja sais olla useamminkin. Keittiö tuli siivottua ja nyt siirryn olkkarin kimppuun. Tämähän on jo enemmän kun päivän tavoite!
Jos sä lähetät mulle vastineeksi joulutorttuja
Mutta sulla on syykin laiskotteluun, en mäkään raskaana ollessa tehnyt juuri mitään, istuin vaan koneella ja silittelin vatsaa =)
vaatteet ja kengät laitettu, kohta aloitan imuroinnin..keittiökin on tullu jo siivottua, pestyä astiat, pyykkiäkin yks koneellinen, toinen pyörii vielä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:siivousta siivousta..pikkuhiljaa tässä tehnyt aamun aikana jo jotain..nyt pitäis mennä eteisen kimppuun..ohkaset vaatteet ja kengät pois ja paksummat tilalle.
imurointi, lattioiden pesu ym sit vielä
B) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:IIIH, Sipuli taitaa johtaa ! Voisin ottaa hieman virtaa tännekin...
imurointi tehty, toinenkin koneellin pyykkiä jo kuivumassa, huomiselle jää lattianpesu kun meinataan leipoa, en viitti turhaa sit tänään vielä pestä kun sen jälkeen on kuitenkin taas pakkoAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:vaatteet ja kengät laitettu, kohta aloitan imuroinnin..keittiökin on tullu jo siivottua, pestyä astiat, pyykkiäkin yks koneellinen, toinen pyörii vielä.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:siivousta siivousta..pikkuhiljaa tässä tehnyt aamun aikana jo jotain..nyt pitäis mennä eteisen kimppuun..ohkaset vaatteet ja kengät pois ja paksummat tilalle.
imurointi, lattioiden pesu ym sit vielä
kirpparitavaroitakin oon hinnotellut, pitäis sinnekkin lähteä vielä käymään.