HAASTE ; Pärseet ylös penkistä

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Vastako olet yökkärissä? :D Minä heitin jo kolmannen koneellisen pyykkiä pyörimään, ruoan uuniin, salaatin valmiiksi ja raivasin olkkarista tytön lelut paikoilleen. Ai juu,lakanat kerkesin myös vaihtaa poikien huoneista,,
No nyt on vaatteet päällä, koiranpissi haisee tuossa kulmalla(pieni poikakoira, ei aina pidättele..) sen siivoaa sitten myöhemmin :snotty:
Nyt sain lapsetkin pihalle ja menen laittamaan ne rehut.
Pitäisi varmaan herätä aiemmin ja juoda pannullinen kahvia että saisi itsensä vauhtiin..

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ohhoh, ompa täällä ahkeraa porukkaa..Miulla on aamuisin aina käynnistysvaikeuksia, jotka joskus kestää koko päivän :ashamed:
Mutta, jospa nyt tän aloituksen innostamana kävisin vaihtamassa päivävaatteet ja laittaisin pyykit pyörimään:)
Jee, en ole ainut :D
Taidan laittaa myös koneen päälle ennenkuin menen pihahommiin, tekemisen fiilistä :LOL:

No mä olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, pessyt hellan ja uunin, pessyt osan keittiön kaapin ovista.
Lyhentänyt verhot ja vaihtanut ne olohuoneeseen, tehnyt ruuan.
Seuraavaksi pesemään vessaa ja sen jälkeen seuraava koneellinen pyykkiä kuivumaan!
Ai niin ja olen viikannut edelliset pyykit kanssa plus pessyt keittiön lattian :)

rumaruu harmaana
Jokin aika sitten tultiin kuopuksen neuvolasta ja reffattiin tuon kummitätiä. Lapset ruokittu ja itse syöty.

Nyt alan täyttämään tiskikonetta ja kuorin perunat päivälliselle. Puolen tunnin päästä tulee vieraita, joten taitaa jäädä kuopuksen päikkäritkin välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No mä olen pessyt kolme koneellista pyykkiä, pessyt hellan ja uunin, pessyt osan keittiön kaapin ovista.
Seuraavaksi pesemään vessaa ja sen jälkeen seuraava koneellinen pyykkiä kuivumaan!
Ai niin ja olen viikannut edelliset pyykit kanssa plus pessyt keittiön lattian :)
Voi vitsit kun mäki jaksaisin... Vois ehkä toi synnytyskin käynnistyä jos jaksais touhuta.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mrs.black harmaana:
Tällaisia pinoja sais olla useamminkin. Keittiö tuli siivottua ja nyt siirryn olkkarin kimppuun. Tämähän on jo enemmän kun päivän tavoite! :D
Lähetäpä tännekin tuota tarmoa... Mä en jaksais tehdä yhtään mitään... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Tällaisia pinoja sais olla useamminkin. Keittiö tuli siivottua ja nyt siirryn olkkarin kimppuun. Tämähän on jo enemmän kun päivän tavoite! :D
Lähetäpä tännekin tuota tarmoa... Mä en jaksais tehdä yhtään mitään... :ashamed:

Jos sä lähetät mulle vastineeksi joulutorttuja :p
Mutta sulla on syykin laiskotteluun, en mäkään raskaana ollessa tehnyt juuri mitään, istuin vaan koneella ja silittelin vatsaa =)

|O Mun alko kans tekee mieli joulutorttuja!
Sain vaatehuoneen raivattua, keittiö on muuten siivottu, mutta lattia pitää pestä ja sipasta kaappien ovet puhtaaksi.
Kuivuri ja pyykkikone päällä, koneellinen odottaa vielä pesua.
Eteisen kaappi on seuraava kohde tuon keittiön jälkeen. Ohuet takit pois, paksua tilalle. Hanska-hattu-villasukkatilanne pitää katsastaa samalla.

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
|O Mun alko kans tekee mieli joulutorttuja!
Sain vaatehuoneen raivattua, keittiö on muuten siivottu, mutta lattia pitää pestä ja sipasta kaappien ovet puhtaaksi.
Kuivuri ja pyykkikone päällä, koneellinen odottaa vielä pesua.
Eteisen kaappi on seuraava kohde tuon keittiön jälkeen. Ohuet takit pois, paksua tilalle. Hanska-hattu-villasukkatilanne pitää katsastaa samalla.
Miulla alkoi kans tehdä mieli.. :p

Mut pitää lähteä vaatehuonetta kattelemaan, jos siellä sais jotain aikaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Voi vitsit kun mäki jaksaisin... Vois ehkä toi synnytyskin käynnistyä jos jaksais touhuta.... :whistle:

No mä olen vähän kipeenä nyt, koitan pitää sen olon poissa touhuamalla :D
Ja pakko, isommat on isällään tän viikon ja vain kuopus kotona, saa suht rauhassa tehtyä kaikki hommat!
Ja kuitti sille vessalle btw, nyt ne pyykit ja sitten lakanapyykkien pariin plus olohuoneen lattian pesu ja pölyt pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:

Jos sä lähetät mulle vastineeksi joulutorttuja :p
Mutta sulla on syykin laiskotteluun, en mäkään raskaana ollessa tehnyt juuri mitään, istuin vaan koneella ja silittelin vatsaa =)
:D

No juu, mut silti jotenkin hävettää tää toimettomuus kun esikoista odottaessa kämppä kiilsi ja joka päivä tuli syötyä terveellisesti :D
No eipä mitään ihmeen hyviä torttuja tullut, mut täytyy harjoitella hyvissä ajoin et osaa sitten jouluna tehdä täydellisiä :D

Carlos74
Taapero on saanut jo päivävaatteet päälle. 9, 13 ja 15v tytöt on vielä yökkäreissä. Ja isikin on vielä ilman päivävaatteita =)
Pyykkikoneen laitoin pyörimään äsken, eli siis jotain saan tänäänkin tehdyksi.
Kauppaan pitäis mennä, mut meillä on kina, että mitä ruokaa tehdään. Mä olisin tekemässä makkarakeittoo ja vanhin tyttö haluais uunimakkaraa ja muussia. Tästä vielä väännetään...
Toiseen autoon pitäis vaihtaa talvirenkaat.
Tytöt lupas tehdä mokkapaloja, JEEE!!!
Jotenkin tää syyslomailu on niin mukavaa!
Pitänee vissiin ainakin vaihtaa päivävaatteet päälle, ennen kuin vaimo tulee muutaman tunnin päästä töistä... :D

IIIH, Sipuli taitaa johtaa ! Voisin ottaa hieman virtaa tännekin...
Kauhea kasa raakattuja pensaan oksia yms. odottaa pihalla+kakat pitää lapioida. Muksut ramppaa tuossa niin hommat keskeytyy vähänväliä(tekosyy?!)
Kone pyörii ja suunnittelen päivällistä BTW voiko ajat sitten avattua maitojauhetta käyttää muusin tekoon?

Tiskikoneen muuten tyhjensin B)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
siivousta siivousta..pikkuhiljaa tässä tehnyt aamun aikana jo jotain..nyt pitäis mennä eteisen kimppuun..ohkaset vaatteet ja kengät pois ja paksummat tilalle.
imurointi, lattioiden pesu ym sit vielä
vaatteet ja kengät laitettu, kohta aloitan imuroinnin..keittiökin on tullu jo siivottua, pestyä astiat, pyykkiäkin yks koneellinen, toinen pyörii vielä.
kirpparitavaroitakin oon hinnotellut, pitäis sinnekkin lähteä vielä käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
IIIH, Sipuli taitaa johtaa ! Voisin ottaa hieman virtaa tännekin...
B) :xmas:
Olohuoneen lattialle kuitti, tytön huoneen siivoukselle puoli kuitti, pestä pitäisi vielä lattiat :D
Innostuin teippailemaan kortteja neidin oveen ja laittamaan julisteita seinälle!
Niille pyykeille kuitti myös :D
Nyt ruokatauko, sitten esikoinen unille ja pihalle risusilppurin kanssa leikkimään!
Illalla vielä lakanoiden vaihto, nyt tuulikaappia siivoamaan ja eteistä..
Jäljelle jääkin sitten poikien huone, meidän huone, sauna ja kylpyhuone, saas nähdä ehtiikö kaiken tänään, huomenna kun pitäisi alkaa kaappeja siivoamaan ja vaatekaappeja järkkäilemään..
Askartelukaappi on ihan pahin, miltei painajainen ja sille varaan ehkä kolme päivää :p

Pensaanoksat ja paskat siivottu :) Nyt ruuanlaittoon ja sitten voisin pelastaa pallogrillin tulevan talven kynsistä (siellä kasvaa jo rikkaruohoja..)
Keuhkokuumeesta toipumassa, eli hommia roikkuu niiiiin paljon kun maannut sängyssä viikkoja |O

Potslojo ja Sipuli tsemppareina ! Miten muilla etenee ?

Huh.
Keittiö ok. Menin sitten pesemään kaappien ovien lisäks mikron ja hellan tauksen myös. Lattia kiiltää. No sitten menin ja vaihdoin maton, ja nythän on siis pakko vaihtaa verhotkin.. -Tää karkaa nyt ihan käsistä...
Menen kahville ja koitan mennä vihdoin sinne eteiseen.

Joko kaikilla muilla on siivoukset tehty?
-Huomenna aion vain olla ja nauttia syyslomasta siistissä kodissa. :p

siivousta siivousta..pikkuhiljaa tässä tehnyt aamun aikana jo jotain..nyt pitäis mennä eteisen kimppuun..ohkaset vaatteet ja kengät pois ja paksummat tilalle.
imurointi, lattioiden pesu ym sit vielä
vaatteet ja kengät laitettu, kohta aloitan imuroinnin..keittiökin on tullu jo siivottua, pestyä astiat, pyykkiäkin yks koneellinen, toinen pyörii vielä.
kirpparitavaroitakin oon hinnotellut, pitäis sinnekkin lähteä vielä käymään.
imurointi tehty, toinenkin koneellin pyykkiä jo kuivumassa, huomiselle jää lattianpesu kun meinataan leipoa, en viitti turhaa sit tänään vielä pestä kun sen jälkeen on kuitenkin taas pakko :D
vessa pitää vielä pestä ja sit mennään pihaa haravoimaan..

Yhteistyössä