Laitetaas pitkästä aikaa kenkä ketju...

• Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Voi naiset naiset jos te tollasilla 5-15 cm koroilla tipsuttelette päivästä toiseen niin jalat ei tykkää hyvää, sen huomaa sit myöhemmin.
jaa..eipä ole miksikään menny jalat sen paremmin kuin selkäkään....olen niillä tanssinut 12vuotiaasta asti.
En sanonut kenenkään kengistä et just ne, mutta vanhempana jalat on huonona.
no, en minäkään....mun äiti myös kisannut koko ikänsä koroilla eikä jalat ole huonona....pitää olla oikean kokoiset kengät ja oikean malliset jalkapöytään. liian pienet korkokengät pilaa jalan ja tulee niitä vaivaisenluita myös.

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:

Viimeinen kuva tältä erää... tässä kuvatessahan tulee ihan hiki :D Mies jo vähän ihmettelee, että mitä ihmettä oikein teen.
:D nää on hienot...noi miehet nyt on tommosia....sit ne itse kuvaa jotain ihan merkillisiä juttuja....

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
juu, ei ne sitten oo brassit. Sambasta mulla ei valitettavasti ole hajuakaan :whistle:
Mun blogissa on kuva ja suoraosote kenkiin löytyy sivulta 2 tai 3...en muista enää...

no nyt löysin ne! Joo, oli vähän saman malliset kun ne mun kengät. Kauniit =) Mun täytyy varmaan oikeasti päästä ens viikolla ostoksille niitä talvikenkiä etsimään...

Laitetaas tämmönen... ainoo kenkäkuva mikä koneelta löytyy. Kuva on tosi huonolaatuinen, kengät on ruskeaa mokkamaista kangasta. Ihanat! Kenkiä mulla on kaapit täynnä, pitäiskin jossain vaiheessa kuvata ja laitella sit tänne.

hei
Ihania kenkiä!Oisko kellään kuvia semmoisista,joissa ei korkoa/matalampi.Kun itse olen miehen kanssa samanpituinen niin olen saanut "korkokiellon" =) Tulen kuulema niillä liian pitkäksi =)

nap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ihania kenkiä!Oisko kellään kuvia semmoisista,joissa ei korkoa/matalampi.Kun itse olen miehen kanssa samanpituinen niin olen saanut "korkokiellon" =) Tulen kuulema niillä liian pitkäksi =)
Onhan täällä montakin joissa ei ole korkoa tai hyvin matalat....

hei
Alkuperäinen kirjoittaja nap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onhan täällä montakin joissa ei ole korkoa tai hyvin matalat....

No joo,mutta suurinosa nuita korollisia.Kaipaan lisää nuita korottomia.

:eek: :eek: :eek: :attn:
Järkyttäviä kenkiä teillä!!!
Ikinä en jalkaani laittais yksiäkää noista mitä on kuvia
Niin, siis tää on vaan MUN mielipide. Jokanenhan saa pitää mitä haluaa.

Mä tykkään enemmän kuomista talvella ja kesällä "crocseista" (lähinnä sen tapasita kopioista),lenkkareista jne
Ja villasukat tottakai ;)

Ja kaikki ostataan kirpparilta.Ei oo varaa muuhun

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
:eek: :eek: :eek: :attn:
Järkyttäviä kenkiä teillä!!!
Ikinä en jalkaani laittais yksiäkää noista mitä on kuvia
Niin, siis tää on vaan MUN mielipide. Jokanenhan saa pitää mitä haluaa.

Mä tykkään enemmän kuomista talvella ja kesällä "crocseista" (lähinnä sen tapasita kopioista),lenkkareista jne
Ja villasukat tottakai ;)

Ja kaikki ostataan kirpparilta.Ei oo varaa muuhun
ei haittaa :D joakainen omalla tyylillään tietenkin.

Yhteistyössä