juu, ei ole koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Sama:Ja en jaksa enään laittaa
Kenkiä ei oo koskaan liikaa ja lisää tulee aina ku mahollista
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, ei ole koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Sama:Ja en jaksa enään laittaa
voi äly....bootsit ostin Andiamosta ja taisin nuo ruskeat myös...noi noitasaappaat en muista. Hinnasta ei muistikuvaa...[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulle kelpais noi kaikki, ihania
Mistä oot ostanu noi saappaat ja bootsit?ja hinta?
Mikonkadun Top10...taitaa olla nykyisin Itiksessä koko kauppa. Tarvitsin jotkut mageet kengät karnevaaleille niin noi oli ostettava sitten ei mitkään laatukengät varmaankaan mutta ihan hyvältä näyttää vaikka ne jalassa tanssittiin sambaa ulkona ja sisällä monta tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:noi bootyn pantterikuvioiset oli upeet! Mistä ne on?
Myy ne mulle [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:voi äly....bootsit ostin Andiamosta ja taisin nuo ruskeat myös...noi noitasaappaat en muista. Hinnasta ei muistikuvaa...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulle kelpais noi kaikki, ihania
Mistä oot ostanu noi saappaat ja bootsit?ja hinta?
ja mä teen laukkuja liukuhihnalta....tai kasseiksi niitä voi oikeastaan sanoaAlkuperäinen kirjoittaja Riksis:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:juu, ei ole koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Sama:Ja en jaksa enään laittaa
Mä taas ostelen aina laukkuja..kun sattuu silmiin joku kiva .
kun en yhtään muista....jostain Helsingistä....Alkuperäinen kirjoittaja T vaan:Mistäs Boogyn nilkkurit oli?? Mä tahon tuollaiset!
jaa..eipä ole miksikään menny jalat sen paremmin kuin selkäkään....olen niillä tanssinut 12vuotiaasta asti.Alkuperäinen kirjoittaja J:Voi naiset naiset jos te tollasilla 5-15 cm koroilla tipsuttelette päivästä toiseen niin jalat ei tykkää hyvää, sen huomaa sit myöhemmin.
nuohan on ihan ku brassit....onko ne?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
mitkä on brassit? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nuohan on ihan ku brassit....onko ne?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
En sanonut kenenkään kengistä et just ne, mutta vanhempana jalat on huonona.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:jaa..eipä ole miksikään menny jalat sen paremmin kuin selkäkään....olen niillä tanssinut 12vuotiaasta asti.Alkuperäinen kirjoittaja J:Voi naiset naiset jos te tollasilla 5-15 cm koroilla tipsuttelette päivästä toiseen niin jalat ei tykkää hyvää, sen huomaa sit myöhemmin.
sambakengätAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:mitkä on brassit? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nuohan on ihan ku brassit....onko ne?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
noi on mun yhdet suosikkikesäkengät, niissä ei tule yhtään jalat kipeeks vaikka koko päivän kävelis.