Hakutulokset

1. Wendys

Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

helmijenni, samassa veneessä ollaan, täällä kanssa ultra iltapäivällä. :) Tarvii varmaan lopettaa tää kotona toimettomana pyöriminen, ei aika kulu sitten millään! Mua ei niinkään jännitä se sukupuoli, koska sitä ei olla kysymässä, mutta se että siellä olis kaikki hyvin. Oon myös nähny hirveesti...
  2. Wendys

Oijoi, tossa tultiin koiran kanssa lenkiltä ja kävin sohvalle hetkeks lepäämään ja kuulostaleen vauvan liikkeitä, nii tää potkutteli niin kovasti että kunnolla tuntu mahan läpi :love: En oo aikasemmin tuntenu noin hyvin, pitää saada kyllä mieskin kokeileen illalla :) Huomenna iltapäivällä...
  3. Wendys

Hyvä tietää ettei ole yksin näiden hankalien öiden kanssa, täällä siis myös yksi joka nukkuu aivan liian vähän. Meillä ollaan alku illasta masussa rauhassa, niin että mä yleensä nukahdan sohvalle miehen kainaloon yheksän aikaan. Sitten kun siitä nousee vessaan ja hammaspesulle ja kömpii sänkyyn...
  4. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

Maalis, oon käsittäny että ainakin täällä hämeenlinnassa pystyy osa-aikaisen päivähoidon hoitamaan joko niin että lapsi on lyhyitä päiviä hoidossa, tai sitten vaan muutaman täyden päivän viikossa.
  5. Wendys

Karhukopla, katoin sun laittaman linkin ja niissä kuvissa toi pussi näytti aika muhkeelta noissa rattaissa, ei siis varmaankaan mahdu kaukaloon. Mitä ite oon selaillu noita eri sivuilta niin yleensä on erikseen maininta jos on kaukaloon tarkoitettu :)
  6. Wendys

Kivasti ootte vastaillu, kiitos! :) Meillä tosiaan sellainen tilanne, että vauvan tuleva isoveli on meillä vain joka toisen viikon ja tälläkin hetkellä päivät tarhassa. Se että saako hänet viedä tarhaan äitiyslomani aikana, on vielä vähän epäselvää. (Ei niin kauheen helppoja nämä kahden...
  7. Wendys

Laurelii mä olin etukäteen varma että meillä loppuu seksi siihen positiiviseen raskaustestiin :D ihan sen perusteella mitä mies oli kertonu siitä ajasta kun odotti esikoista eksänsä kanssa. Meillä ollut aika aktiivista kuitenkin (onneksi) koko raskauden ajan, tosin tossa oli pieni verenvuoto...
  8. Wendys

IMN, tosi kurjaa, toivottavasti lepäily auttaa, eikä vuoto kestä pitkään. Mulla näitä uusia vaivoja näyttää ilmaantuvan joka päivä :ROFLMAO: Toissayönä heräsin kauheaan vatsakramppiin ja kohtukin oli ihan kovana, kiputuntemus kuitenkin mielestäni lähinnä omassa suolistossa ja mahalaukussa...
  9. Wendys

Nyt on sitten iskenyt flunssa tännekin :unsure: Heräsin nenä ihan tukossa ja päässä kauhee flunssajomotus (kivaa vaihtelua migreenille) Yö oli yhtä pyörimistä ja ekaa kertaa raskauden aikana veti jalasta suonta, niin että piti ponkasta sängystä ylös, mieskin heräs ihmettelemään mitä tapahtuu...
  10. Wendys

Meillä näki serkkuni unta että hoisi tyttövauvaa jo ennenkun hänelle paljastin olevani raskaana. Myös itse näin tyttöunta ennen plussaa. Ja eiks sitä sanota että tyttö vie äitinsä kauneuden, mulla on alku raskaudesta asti hiukset lähteny tuppoina ja naama kukkinu pahemmin kun teinivuosina ikinä...

Yhteistyössä