Hakutulokset

1. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

IMN, täällä on myös yks ahkera hikkaaja masussa. Mä oon tuntenu hika eri paikoissa jo ennen rakenneultraa, mutta siellä vasta tajusin mikä se nytkytys, ikään kuin elohiiri on :ROFLMAO: Nyt kun meilläkin ollaan suurin osa ajasta pää alaspäin, niin tuntuu juurikin mun takapuolessa :D Aluks se oli...
  2. Wendys

IMN kiva että kaikki oli kunnossa, mukavampi varasti viettää jouluakin kun sait vihdoin tiedon tilanteesta. Toivottavasti seuraavakin kontrolli tuo hyviä uutisia, eikä tarvitsisi huolehtia siitä koosta ja käynnistelyistä, etkö sä kuitenkin toivonut ettei tälläkertaa tarvitsisi käynnistää?
  3. Wendys

Mä oon tän viikon viettääny täällä palstalla hiljaiseloa, miehen esikon kanssa oon ollu päivät kotona, kun pojalle tuli vesirokon jälkitautina viel korvatulehdus. Onneksi helpotti jo loppuviikosta, niin päästiin viettään pojan synttäreitä eilen ja tänään. :) Mäkin siis tein jo perjantaina ja...
  4. Wendys

Kiitos tsempistä sitruunapippuriina ja Alisa_84! Onhan tää toisaalta helpotus, muutaman viikon mittaisen pätkän oon aikasemminkin tässä syksyllä ollut saikulla, kun on supistellut. Ja hampaita on saanut kiristellä urakalla kun työnantajan kanssa on ollut vähän eri näkemys siitä millaisia...
  5. Wendys

Olin tänään äitiyspolilla sen raskausdiabeteksen takia. Hoitajan kanssa vähän vielä viilattiin ruokavaliota ja aloitan pillerimuotoisen hoidon nyt aluksi, jos sillä saataisiin sokerit alemmas ilman insuliinin pistämistä. Lääkärin kanssa sitten ultrattiin, siellä se köllötteli pää alaspäin...
  6. Wendys

Jouluruuista, Mä oon pyrkiny oleen ajattelematta koko ruokaa, tulee itku kun tietää ettei niitä omia herkkuja, graavia ja maksalaatikkoa saa syödä :cry: Myös makeita pitäis muistaa karttaa noiden sokeriarvojen takia Kai kaikki sen kalan himoitsijat tietää, ettei graavia saisi syödä, koska se on...
  7. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

ollaampas täällä oltu taas aktiivisesti kirjottelemassa, hyvä me! ;) Parisuhteesta, meillä menee aika jees, ei oo enää pahemmin ollut sellasia pahoja hormoonipurkauksia joten ei olla riidelty tai pidetty mykkäkoulua. Väsymys on verottanu petipuuhia, mutta ei miehen haluja, joten yritystä siihen...
  8. Wendys

Raskausajan diabetes.

Hei, täällä yksi juuri sokerirasituksessa "narahtanut". :unsure: Ei ollut suuri yllätys, paino normaalin ylärajoilla ja liikkuminen jäänyt kivuliaiden supistusten takia aika vähille. Itellä oli myös ihmeellisiä pahoinvointi ja sydämen tykytys kohtauksia, jotka alkoivat n. 1/2-1h ruokailun...
  9. Wendys

Mulle laitettin nyt lähete äitiyspolille ton radin takia, viikon seurantajaksolla liian monta kertaa sokerit koholla. Pari viikkoa voi kuulemma mennä ennenkun saan ajan, mutta ilmeisesti ainakin ultraavat vauvan koon ja katotaan tarviiko insuliinia alkaa pistämään. Tällä ollaan edelleen sohvan...
  10. Wendys

TuleJo, mäkin jotenkin vierastan niitä perinteisiä puna-sini-keltasia mattoja ja lelukaaria. Ite kyllä tykkään vihreestä, oranssista ja ruskeesta, että ehkä sit jossain kohtaa hankin jonkun noihin sävyihin sopivan, mutten ainakaan vielä. Tutulta saatiin tummansininen sitteri ja siihen juurinkin...
  11. Wendys

Nyt on viikonlopun ajan mittailtu sokereita, aika hurjia lukuja tullu välillä, vaikka ruokasuosituksia oonkin noudattanu o_O Loppuviikosta palaveri hoitajan kanssa, että onko pelkkä ruokavalio riittävä hoito. Täällä hämeenlinnassa tuli perjantaina oikein kunnon tuiskuna lunta, joten...
  12. Wendys

vii, mulla kanssa nyt kauhukuvissa se neljä kilonen mötkäle, vaikka edellisessä ultrassa olikin keskivertoa sirompi. Kun on eka lapsi, niin ei voi yhtään ennustaa miten oma keho käyttäytyy. Painoa ei ainakaan saisi tulla enää yhtään lisää :( Harmittaa tosiaan jos kauheen tiukkaa ruokavalioo...
  13. Wendys

Mun sokerirasituksen tulokset oli labrassa hukkunu johonkin, joten mä jouduin sit tänään uudelleen neulatyynyks :mad: Ei tosin ollut turha keikka, kaikki tulokset oli yli rajojen, joten nyt sit ollaan raskausdiabetikoita o_O Huomenna olis neuvola sit koskien verensokereiden mittausta ja...
  14. Wendys

Mä oon kanssa viime viikolla askarrellu joulukortteja, vielä muutama pitäis tehdä ja sit pitäis alkaa se osoitteiden kirjottelu rumba, että ne saa sitten ajallaan postiin :) Myös koriste puolta oon miettiny, ja niitä laitellaan ehkä joulukuun alusta. Lahjoja oon hankkinu pikkuhiljaa jo ainakin...
  15. Wendys

"Pinnapäätyä" mä kanssa kannatan, koska meillä pinnis tulee makkariin niin, että makkarin ovelle näkyy pelkkä pääty, niin umpipäätysen sängyn kanssa olis aina mentävä sängyn viereen tarkastaan tilanne. Pinnojen välistä näkee vähän tilannetta pelkästään ovelta kurkkaamalla :) Toi laidan...
  16. Wendys

Kävin perjantaina sokerirasituksessa, soittaakohan ne neuvolasta jos tuloksissa on jotain? Seuraava neuvola kylläkin jo ens viikon keskiviikkona, niin kai se sielläkin selviää. Mulla on outoja sydämentykytys/pyörrytys/hengenahdistus kohtauksia aamuisin ja välillä illalla. Sokereita epäilen...
  17. Wendys

Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

Täällä käyty tänään lääkärillä tarkastuttaan, onko supistelu vaikuttanu kohdunkaulaan ja kaikki näytti onneks normaalilta. (y) Eilen oli varsinainen neuvola, jossa sain vihdoin todistuksen kelaa varten. Pääsee tilaan lisää hypisteltävää. Hempat on laskenu aika reilusti, joten rautaa joutuu nyt...
  18. Wendys

Meille ultrassa annettiin painoarvioksi 370g kun viikkoja oli 21+0. Siro päinen hoikka tyyppi siellä oli ultraajan mukaan :D Täällä on nyt tämä viikko oltu taas sairasloman jälkeen töissä, supistelut taas voimistunu ja alku viikosta tiputteli raskaamman ponnistelun jälkeen verta, eilen sitten...
  19. Wendys

Mä kanssa kuolasin glöki purkkeja prismassa jo pari viikkoa sitten, tänään pyysin miehen tuomaan tullessaan kaupasta, että pääsee huomenna fiilisteleen pakkasaamua :) Mietin myös eilen kuinka kivaa pojan kanssa on leipoa torttuja ja stressi joululahjoista on myös alkanu näin pakkasten alettua :D...
  20. Wendys

Täällä kanssa pelkkiä hyviä uutisia ultrasta! :love: Pikkunen oli aluks niin mytyssä jalat ristissä mahaa vasten ja kädet niskan takana, että ei meinannu oikein mitään nähdä, sitten tökkimisellä alko sellanen jalkojen oikominen ja kääntyily, ettei mittailusta meinannu tulla mitään :ROFLMAO...

Yhteistyössä