Hakutulokset

1. M

Voihan Facebook...

mut hei, toimii taas :D
  2. M

Voihan Facebook...

hmm, mun mielestä parempi olla koukussa facebookiin ku tähän palstaan...
  3. M

pekoni ruuanlaitossa

Aura-pekoni pihvit :: karppaus.info :: reseptit nää oli mun mielestä ihan ok :)
  4. M

Voihan Facebook...

...minkä teit meille riippuvaisille :p
  5. M

mama- kyselee taas hyviä biisejä :)

eli tuolta youtubesta... sellasia mitä tuo sony entertainment ei oo jo kerenny kieltää! :D
  6. M

ehdoton rakkaus?

Voi ei... tuli kyllä ihan tippa linssiin lukiessani sun tarinaa... Enkä oikeesti osaa sanoa mitään muuta, kuin että PALJON jaksamisia sulle :heart::hug:
  7. M

miksi en pääse elloksen sivuille?

kyllä mulla näköjään toimi...
  8. M

Facebook-kaverista..

Mutta siis silloinhan sun on pakko nähdä tämän henkilön seinä, jos näet statuksen ja pystyt siihen vastaamaan... kaikille ei tosiaan voi kirjoittaa seinälle, jos he eivät ole sitä sallineet.. Jospa tämän henkilön seinällä vaan ei tapahdu muuten mitään :)
  9. M

Onkohan tuttavani lapsi "kristallilapsi"?

Joo, siis arvasin et tähän tulee tällainen kommentti :) mutta en osaa selittää sitä samalla tavalla kuin ex-työkaverini sen mulle selitti joskus... joten en puhu enempää :ashamed:
  10. M

Onkohan tuttavani lapsi "kristallilapsi"?

Entinen työkaverini tuntee tällaisen "kristallilapsen", kuulemma juttelee kaikkia henkeviä asioita, ja kerran oli mummonsa kanssa kävellyt kirkon ohi, ja sanonut mummolleen, että haluaa mennä tuonne. (Ei siis ollut vielä silloin ikänsä puolesta tiennyt mikä kirkko on, ja mitä siellä tehdään)
  11. M

Stronger than yesterday....

....auttakaa mua....
  12. M

Stronger than yesterday....

Avopuoliso kertoi tänään, että häntä ei huomenna ole... Kirjoitti "jäähyväiskirjeetkin"... on vaan niin paha olla!! Rakastan sitä miestä yli kaiken, ja tekisin mitä tahansa hänen vuokseen....
  13. M

Suomentakaa mulle, jooko? (Saksalainen)

Es wird viel passier'n nichts bleibt mehr gleich. Nichts bleibt beim Alten wie gehab. Jos joku tietää mitä tää on suomeks, niin ois kiva :)
  14. M

Paras biisi?

mmmm.... Bäkkäreitä kuuntelen :D siis ei oo ihan lempparilemppari, mut aina ku on kuulokkeet päässä niin joku kumma tyyppi kirjottaa mun sormilla "B-A-C-K-S-T-R-E...... :D
  15. M

zxz, mihis hävisit....

heti ku vastasin sulle ;)
  16. M

Mun mielestä naiset on ihania!

no hei, KYLLÄ olen :)
  17. M

moikkaan kyl takasin :)
  18. M

Ja sinä pelastit minun päiväni :heart: my love :heart:
  19. M

luv :heart: anytime, anywhere, I'm always here with you :heart: ...and you never know where ;)
  20. M

tavatkaa mut niin tiedätte ;)

Yhteistyössä