"mietteliäs"
Höpöttää paljon vainajista(enkeleinä), että ne nukkuvat hänen sängyssään tai tekevät jotain. Lapsella on todella suuret ruskeat silmät, suorastaan LUMOAVAT! Todella enkelin näköinen lapsi...
No onko se niin kummallista ? Lapsihan voi haluta vaikka minne, jos on jännän ja kiinnostavan näköinen paikka....Entinen työkaverini tuntee tällaisen "kristallilapsen", kuulemma juttelee kaikkia henkeviä asioita, ja kerran oli mummonsa kanssa kävellyt kirkon ohi, ja sanonut mummolleen, että haluaa mennä tuonne. (Ei siis ollut vielä silloin ikänsä puolesta tiennyt mikä kirkko on, ja mitä siellä tehdään)
Mullakin on lahjoja ja kyllä ne on ihan luojan luomia. Näen kanssa kaikenlaista, sitä en muista onko lapsena ollut jotain.Alkuperäinen kirjoittaja en kyllä autisti ole;22006949:Siis eihän tuo autismiin liity. Joillakin vain on taito. Omani eivät kyllä moisia ole puhunut mutta kuopus on kuulemma enkelin nähnyt olohuoneeern nurkassa. Itse näen enneunia ja tiedän asioita etukäteen kuinka toimia, elämä on niin helppoa.
Joo, siis arvasin et tähän tulee tällainen kommentti mutta en osaa selittää sitä samalla tavalla kuin ex-työkaverini sen mulle selitti joskus... joten en puhu enempää :ashamed:No onko se niin kummallista ? Lapsihan voi haluta vaikka minne, jos on jännän ja kiinnostavan näköinen paikka....
Minun lapseni on kaksi kertaa pyytänyt päästä kirkkoon. Naantalissa kun oli vähän yli 3v. Jäi katsomaan kirkkoa ja sanoi, että hieno talo, haluaisin käydä katsomassa. Toinen oli Tampereella kun lapsi oli 3,5v. Näki kirkon ja halusi mennä. Ihan tavallinen penska siltiNo onko se niin kummallista ? Lapsihan voi haluta vaikka minne, jos on jännän ja kiinnostavan näköinen paikka....
Niin? Tämä hänen mummonsa on siis kuollut, lapsi näkee/kuvittelee vainajat enkeleinä. Lapsen sanavalinnatkin ovat todella fiksuja, tuntuu olevan ikäisiään paljon viisaampi.Siivet? Mummolla?
Kuopukseni on myös tuollainen 'vanha sielu'. ollut pienestä pitäen. Samoin kyllä muutkin paitsi tytär. Kaikki nuo 'vanhat sielut' ovat poikia.Niin? Tämä hänen mummonsa on siis kuollut, lapsi näkee/kuvittelee vainajat enkeleinä. Lapsen sanavalinnatkin ovat todella fiksuja, tuntuu olevan ikäisiään paljon viisaampi.
SiisKuopukseni on myös tuollainen 'vanha sielu'. ollut pienestä pitäen. Samoin kyllä muutkin paitsi tytär. Kaikki nuo 'vanhat sielut' ovat poikia.
Silti ihmettelen siipiä... En ole yhdelläkään vainajalla/hengellä nähnyt siipiä, saati niitä silitellyt.Niin? Tämä hänen mummonsa on siis kuollut, lapsi näkee/kuvittelee vainajat enkeleinä. Lapsen sanavalinnatkin ovat todella fiksuja, tuntuu olevan ikäisiään paljon viisaampi.
Häh, siis mitä sä horiset, miten joku al qaida liittyy tähän?!Silti ihmettelen siipiä... En ole yhdelläkään vainajalla/hengellä nähnyt siipiä, saati niitä silitellyt.
Sitä minä vain...
AlQaida kysyi eräänä aamuna "onko xxxx-mummi kuollut? Minä näin hänet täällä". Mutta siivistä ei ollut puhetta.
Kuinka niin? En tiedä, kerran näin vain hiukan siipiä, en osaa täsmälleen sanoa.Onko ne siivet 9 metriä leveä?