Hakutulokset

1. kaisa27

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

adell mä en tiedä onko mun silmät jo raidalliset, mutta mielestäni viiva näkyy.
  2. kaisa27

Onko teillä jotakin vinkkejä, miten saada intoa uuteen kiertoon? Jotenkin kun raskaustestin plussa hiipuu vuodoksi niin sen jälkeen olo on tosi nukkavieru ja voimat vähän hakusessa. Monilla on varmasti vastaavasta kokemuksia. Onneksi seuraavaan odotettuun ovulaatioon ei ole edes kahta viikkoa...
  3. kaisa27

almond, enpä osaa sanoa. Outoa. Ootko aikaisempina kiertoina tehnyt ovistestejä, onko ne ennen olleet positiivisia ihan johdonmukaisesti kerran kuussa?
  4. kaisa27

Voi mimmi mua jotenkin hyvällä tavalla naurattaa tuo "Ovistestin uitin pahimpaan himoon..." :D Tällasia me ollaan, jossakin on viivoja nähtävä, jossei muussa niin ovistesitssä ainakin se yksi! :) Mulla ei oo tullut mitenkään kauheena verta, lähinnä normimäärä, mutta jotenkin olo on niin...
  5. kaisa27

sarasofia, kaikki erilaiset testitulokset tervetulleita :) Mimmi tuo kuullostaa jotenkin lupaavalta tuo sinun tilanne, odotetaan jännityksellä seuraavaa käännettä. :) Soitin neuvolan neuvontaan ja sanoivat että ei tarvitse edes käydä missään tarkastuksessa, että kesken kun menee niin menee...
  6. kaisa27

tais se viivan haaleneminen olla paha merkki kun nyt vuotaa verta :/
  7. kaisa27

joo pitäis varmaan kokeilla muuta testiä. jännittää vaan että sitten en saa edes sitä vähäistäkään viivaa.
  8. kaisa27

adell ylemmässä nään jotain.
  9. kaisa27

päärynärouva mä varmaan aloittasin testaamaan ovista jo kp 9
  10. kaisa27

adell mä olin näkeväni jotain tuossa. :) ahdistaa, menkkojen pitäisi tänään alkaa, vielä ei ole alkaneet, tein uuden r-testin ja se viiva on edelleen tosi haalea. kyllä sen näkee, mutta tosi haalea se on. ja käytin vieläpä herkkää testiä.

Yhteistyössä