Hakutulokset

1. kaisa27

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

kultsipallo, mäkin nään ainakin alemmassa jotakin :) itte oon nyt hätähousuna testannut aikasemmin kaks negaa ja eilen ja toissapäivänä haaleat viivat ja siis tänään vahvemman kun eilen. nyt aijon malttaa mieleni peräti yhden päivän ja testata seuraavan kerran vasta sunnuntaina, kun menkkojen...
  2. kaisa27

pihlaja tuohan on varsin ilmiselvä viiva!
  3. kaisa27

mimmi saattaa se vielä varmaan tulla
  4. kaisa27

adell mun mielestä siinä saattaa pikkusen jotakin näkyäkin. onnea kengumamma! tein eilisen haalean testin jälkeen uuden testin tänään ja viiva oli vähän vahvistunut, enää ei tarvinnut katsoa kirkkaimman valon alla viivaa nähdäkseen :D mutta käytin jälleen kyllä herkkää (ilmeisesti 10-tasoinen)...
  5. kaisa27

päärynäkouva, pitäisköhän sun kokeilla ihan jotakin liuskamallista testiä?
  6. kaisa27

kiitos vastauksesta. toki näin alussa lopputulos voi kääntyä miksi vaan, mutta se, että onnistumisesta on toivoa ilahduttaa kovasti. ja jännitin myös sitä, että olenko todella kuvitellut kaikki oireet, ajatus, että ne eivät ole mielen tuotetta on jotenkin huojentava :D
  7. kaisa27

ette usko! eilen 3 pvä ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa sain haalean plussan herkällä testillä! eikö tämä nyt ole hyvä merkki? onhan se niin, että viivan haaleudellä ei ole mainittavaa väliä?
  8. kaisa27

eka en nähnyt tuossa mitään mutta kun suurensin niin saattaa siinä olla viivanpaikkaa kyllä, varmaan näkyy livenä paremmin.
  9. kaisa27

Kiitos vastauksesta. Olen tämänkin suhteen ollut hätäinen ja hakannut refresh-nappia puolen tunnin ajan varmaan 15 kertaa. :D Tämä testailu on kyllä tyhmää, kyllähän sen itsekin ymmärtää. Jatkuvaa kaupantekoa testaan-en testaa-testaan-välillä :D Ja "ilokseni" olen löytänyt netistä runsaasti...
  10. kaisa27

Moikka! Tarvitsisin tukea, kun tämän plussan odottaminen tekee minut ihan hölmöksi. Ovulaatiotesti plussasi 3.10 ja odotan kuukautisten alkavan 4 pvä päästä. Joitakin päiviä ovulaation jälkeen tunsin voimakasta kramppailua kohdun alueella, joka ei voinut olla toiveikkaan kuvittelemisen...

Yhteistyössä