Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
JeHiL kyllä se on selkeästi vahvistunut! :) mulle ainakin sanottiin että pelkän hcg:n perusteella ei voi päätellä yhtään mitään. Kannattaa käydä terveyskeskuksessa niin saatat päästä ultraan, tosin noilla päivillä siellä ei kait pitäisi vielä näkyä muuta kuin paksu limakalvo. Mulle ainakin sanottiin että alkuraskauden tiputtelu on ihan normaalia.

Moikka!
Tarvitsisin tukea, kun tämän plussan odottaminen tekee minut ihan hölmöksi.
Ovulaatiotesti plussasi 3.10 ja odotan kuukautisten alkavan 4 pvä päästä. Joitakin päiviä ovulaation jälkeen tunsin voimakasta kramppailua kohdun alueella, joka ei voinut olla toiveikkaan kuvittelemisen tulosta. Pohdin, olisiko kyse ollut alkion kiinnittymiskivusta. No, nyt on ollut hermo kireällä ja eilen aloin itkemään kun smoothie oli liian makeaa, yleensä olen ihan järkevä ihminen joten mietin, että onko tämä raskauteen liittyvä oire. Saattaa johtua vain tästä hermoilustakin toki...

Hätähousuna tein raskaustestit jo kp 22/30 ("rv 3+0")ja 25/30 ("rv 3+3") ja negaahan ne ymmärrettävästi näytti. Kuitenkin ne masensivat minua ja usko meinaa loppua, onko tässä kuussa enää syytä edes toivoa positiivista raskaustestiä? Tuntuu, että netti on täynnä tarinoita naisista jotka ovat plussanneet heti hedelmöityhetkellä suurinpiirtein!

Tässä ei nyt järki ja tunne tee yhteistyötä ollenkaan... :)

Kaisa27 sulla on vielä hyvin aikaa saada plussa:)

On: Dpo 9, kaapista löytyikin vielä 1 pc ja pakkohan se oli heti uittaa. Ihan puhdas nega. Ei edes viivanpaikkaa testiajan jälkeen :( oliskohan tuo dpo 6 haamu (testiajan jälkeen) ollu joku kiinnittymisyritys..

Nyt jätän (niinhän mä sanon :D) testailun tän kierron osalta.

Kiitos vastauksesta. Olen tämänkin suhteen ollut hätäinen ja hakannut refresh-nappia puolen tunnin ajan varmaan 15 kertaa. :D

Tämä testailu on kyllä tyhmää, kyllähän sen itsekin ymmärtää. Jatkuvaa kaupantekoa testaan-en testaa-testaan-välillä :D Ja "ilokseni" olen löytänyt netistä runsaasti keskusteluja, jossa himotestaajat tuomitaan jo epäkelvoiksi äideiksi ennen kuin raskaus on edes saanut alkaa. Huoh.

Leonella näkyy mahdollista viivanalkua :) Vahvistumisia!

Tein taas aamulla digin (dpo 13) ja tulos taas raskaana 1-2. Jotenkin odotin että olis jo 2-3 :D Viimeksi (dpo 9) teksti ja viikot tuli ruutuun samaan aikaan, nyt tuli ensin teksti ja viikkoja mietti hetken.

Unohdin (!!!) dipata liuskan niin en nyt tiedä onko sekään vahvistunut :D Voispa olla vaan luottavainen..viikot kuitenkin vasta 3+6..

Mullaki tää värkki ihan täynnä isoimmasta tampoonista, ei puhettakaan kolmesta. Sulla ei tuu ainakaan synnytyksessä vaikeaa : DD DPO12 kp 27/27-28. Ei MITÄÄN oireita menkoista tai muustakaan, eilen ainaki illalla oli puhdas nega.. Mikähän tätä kroppaa vaivaa?

Viimeksi muokattu:
kengurumamma Tarkkaan katsoen kyllä sii jotain viivanpaikkaa on! :)
Eihän noi dpo:t aina mene yksiin. Itsellä dpo12 tänään/huomenna piti alkaa. Viimekirrossa alko DPO11 kohdalla vuoto :) Tosin en tiedä onko nyt ollu myöhänen ovis, kun en tikuttanu eikä menkkoja kuulu.

Viimeksi muokattu:
Hei, kysynpäs kysymyksen täällä... Eli ovulaatio!!

Mulla on ollut melko säännöllinen 28-31 pvän kierto melkein vuoden. Oviksen olen onnistunut bongaamaan kivuista, joita ei ennen ekan lapsen syntymää ikinä huomannut. No nyt huomaa! Menkat alkavat tasan kaksi viikkoa kipupäivän jälkeen. Näin ollaan pystytty käyttämään ehkäisynä varmoja päiviä. Nyt ollaan yritetty saada lasta aluille pari kiertoa, tai siis toinen yk on meneillään juuri nyt.

Kysymys kuuluu siis, milloin varsinainen ovulaatio eli munasolun irtoaminen on tapahtunut?

Oviskivut tuli sunnuntaina iltapäivällä ja pahimman kivun laannuttua tein huvikseni ekaa kertaa ovistestin ja se näytti hymynaamaa. Mitään limoja en ole oikein kunnolla huomannut missään vaiheessa (tai no jotain pientä välillä ennen ovista). Ajattelin, että koska testin pitäisi ilmeisesti näyttää hymynaamaa ennen ovulaatiota, niin sittenhän oviksen pitäisi tulla päivän-parin kuluessa kivusta. Tänään, kaks päivää kivun jälkeen, huomasin selvää limaa. Päättelin, että ovis on siis ollut viime yönä tai tänään, koska testi näytti positiivista toissapäivänä. Mutta sitten muistin, että menkat ovat alkaneet aina tasan kaksi viikkoa juuri tuon kipupäivän jälkeen.

Mitäs olette mieltä? Onkohan ovis silloin kun on kivut (koska kaksi viikkoa myöhemmin aina menkat) vai silloin kun positiivisesta testistä on kulunut 1-2 päivää ja tulee selvää limaa?

Terveisin nimimerkki "neuroottinen itsensä tarkkailija, joka haluaisi tietää mikä dpo on meneillään":rolleyes:

Sepia:
Sun ovis on kierron perusteella kp 14-16 ja oviksen jälkeinen aika normaalisti ennen menkkojen alkua kymmenestä kuuteentoista päivää. Riippuu ihan ihmisestä.

Itsestäni olen huomannut että töistä tullessa yöllä olen tikuttanut kerran täysovisplussan ja aamulla haalea jo, eli jos tikutat, tee se kaksikin kertaa päivässä jos tuntuu että meinaa mennä ohi tahi ei löydä.

Mä en tiedä varmana millon se ite irtoaminen on mutta vahvasta ovisplussasta n. 12 h ja kova vatsakipu alkaa (kestää pari tuntia) niin silloin on jo haalea viiva. Olen päätellyt että mulla taitaa se irtoaminen tapahtua vähän aikasemmin kuin se 1-2 päivää. Tikutan n. Klo 10 ja 20.

Muok. Mulla myös alkanut menkat 14 päivää tuosta kivusta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä