Hakutulokset

1. kaisa27

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

UmmIman, olen miettinyt kaikki mahdolliset huijauskonstit ja tässä yhteydessä ne eivät mene läpi. Myös seura on sellaista, että arvaavat kyllä. :D Itselläni kyllä on ihan tosiasiallisena tietona, että ennen kuin raskaudesta tietää, niin sitä ei voi vahingoittaa, mutta tosiaan tuo kuvailemasi...
  2. kaisa27

mimmi92, maltillisesti ajattelinkin ottaa jos nyt uskallan ollenkaan. Se vaan on niin, että jos ikäiseni nainen on juomatta tilanteessa, jossa se yleisesti on tapana niin raskaustoive tulee käytännössä julkiseksi tiedoksi, enkä haluaisi siitä vielä kaikille kuuluttaa. :)
  3. kaisa27

Mitä tuumaatte, en voi tietää ennen ensi viikkoa, olenko raskaana (kuukautisia odotan alkavaksi ti-ke välillä). Tänä viikonloppuna on kemut, joissa alkoholin käytön välttäminen on hyvin vaikeaa. Ainahan sanotaan, että ei voi vahingoittaa raskautta ennen kuin se on tiedossa, mutta uskallanko...
  4. kaisa27

UmmIman, kyllä viivaa näkyy ihan ilmankin kuvankäsittelyjä, toivotaan parasta jatkoon! :)
  5. kaisa27

Ymmärrän ahdistuksesi MiNalo. Tuota odottamisen tuskaisuutta ei oikein voi millään helpottaa. :/ Mutta silti minusta tilanteesi näyttää lupaavalta! :)
  6. kaisa27

MiNalo, tuo on jo aika tumma kyllä! :) Toivotaan parasta ja hyvältä näyttää!
  7. kaisa27

Onnea kaikille, jotka ovat löytäneet toivomiaan viivoja ja tsemppiä muille! :) Täällä olisi nyt suurin piirtein dpo 6, kp 24/30. Ovisplussa löytyi vaivatta, mutta en saanut askarreltua talletuksia niin hyvin kuin olin suunnitellut, mikä harmittaa vähäsen. Viime kierron keskenmenon jälkeen...
  8. kaisa27

HooKoo pahoittelut, ihan riipii sydäntä sinun puolesta :(
  9. kaisa27

bongasin aamulla ilmiselvän ovisplussan kp 16/30 halpatesti.fi testeillä, minulla ne ovat antaneet selvät tulokset eikä hintakaan huimaa päätä. oletteko käyttäneet niitä?
  10. kaisa27

No niin, täällä ollaan pienen hiljaiselon jälkeen aloiteltu uutta yritystä. Nyt siis kp 13/30, ovistestejä olen tehnyt nyt kolmena päivänä jo peräkkäin, negaa vielä tullut, mikä ei yllätä kun positiivista odotankin oikeastaan vasta sunnuntaina. MUTTA pitää olla ajoissa liikenteessä ettei vaan...
  11. kaisa27

voi adell, hitto että harmittaa sun puolesta :/ ittellä mennyt tää viikko ihan sumussa vastaavasta syystä mutta jotenkin nyt alkaa olo jo vähän kirkastumaan. tsemppiä ja voimia
  12. kaisa27

HooKoo82, itsekin koen jonkinasteista identiteettikriisiä tuon "vauvakuume" homman suhteen. En koe varsinaista vauvakuumetta, koen lähinnä, että minun ja mieheni joukkueesta puuttuu pelaaja, joka olisi tervetullut kotiin. Kuullostaa ehkä samalta asialta eri sanoin, ja toki yhtäläisyyksiä löytyy...
  13. kaisa27

joo nonna vähäsenhän siihen on viivaa piirtynyt :)
  14. kaisa27

HooKoo82, varsin ymmärrettävä tunne. Vaikka olisi kuinka vilpittömästi iloinen toisen onnesta niin ei se poista sitä, että se saatta silti satuttaa. Varmasti on muutenkin aina sitä parempi mitä rennommin tähän osaa suhtautua ja olisi hienoa jos sitä osaisi muistaa, että tässä asiassa ei ole kyse...
  15. kaisa27

Ai hä, voiko greippimehusta tulla raskaaksi? Mäkin halua kokeilla! :D
  16. kaisa27

Mimmi92 täällä on kp 5 ja tunne, että seuraavaan ovikseen on useita pitkiä vuosisatoja aikaa :D
  17. kaisa27

Samhe mä käytin viime kierrossa first signal-testejä, maksoi joku alle neljä euroa kpl, sain siis plussan 4 pvä ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa. minusta ihan hyvä hinta herkäksi testiksi, halvemmalla saa varmaan netistä tilaamalla mutta jos ei malta odottaa postimiestä. :)
  18. kaisa27

riikkunen, minä ainakin olen täällä vielä, seuraava ovulaatio odotettavissa vasta joskus 2.11. maissa joten yksin et ole missään nimessä jäämässä. yhyy. :) :D
  19. kaisa27

hieno juttu Jehil! Adell, nyt en osaa sanoa, en todellakaan tiedä näenkö viivan tuossa vai en :)
  20. kaisa27

tervetuloahaikara, viivoja näkyvissä :) tuuutikki, sepä näissä raskausjutuissa onkin ärsyttävää kun kaikki kuvaamasi oireet voisivat liittyä raskauteen tai olla liittymättä.vähemmästäkin tulee hysteeriseksi! tällä palstalla ymmärretään hössöttämistä, mutta tietysti maltillinen odottaminen...

Yhteistyössä