Mä jännäsin että paljonko vuokra nousee, edellisissä asunnoissa noussut vuodessa 20-30e. Huokasin kun tuli laput ja ei nouse koko vuonna vuokra.
Mutta tää onkin kaupungin kämppä ja pirun kallis, 785e 59m2 :headwall:
Pakko hehkuttaa vaikka se ei kinkkua ollutkaan. Tein niiiiiiin hyvää ruokaa itselleni, wokki vihanneksia, papuja ja tonnikalaa. Paljon valkosipulia ja mausteita :P
Mä en ikinä onnistu mun ruuissa, tää oli harvinainen poikkeus :D
Kerran eläessäni olen pidemmän putken ollut töissä, sitten sairastuin. Jotenka itse en rahojani tienaa, mutta en myöskään pyydä vanhemmiltani tai sossusta. Sillä eletään mitä on, näin on mennyt muutaman vuoden ja ikää löytyy 27. Ja yksi lapsi on elätettävänä.
Mun isältä saatiin lainaan muovikuusi ja koristeet. Ensimmäinen kerta 4 vuoteen kun kuusi ees hommattiin. Tytölle oli erityisen tärkeää saada kuusi, jotenka laina kamoilla mennään :D
Itse ostin tuolle ainokaiselle 2 pientä lahjaa, dvd:n ja hamahelmiä. Sukulaisilta tulee kumminkin taas ihan älyttömästi paketteja ja en tykkää siitä että joulusta on tullut kulutusjuhla.
Huonosti nukuttu yö takana. Tänään ois vielä "joulusiivouksen" aika :kieh: Illalla tytön joulujuhlat ja stressaan sitä että millä mä pääsen sinne.. Paska päivä on tänään :|
Ja kiva tietää että tällänenkin ketju on olemassa.