Hakutulokset

1. E

G: suurin ongelma/ärsytyksen aihe tms lapsesi/lastensi kanssa ja lapsen ikä/iät?

9v poika: Huolimattomuus 7v poika: keskittymiskyvyn puute 5v tyttö: uhma, jatkuva narina lähinnä kaikesta :D 10kk tyttö: No onneks vielä mitään :)
  2. E

~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

Moikka pitkästä aikaa, mä oon TAAS vaihteeks ollut kipeänä ja en ole kyennyt netissä pyörimään. Alkaa jo ottaa pannuun tää jatkuva sairastelu, kun voimat ihan lopussa ja kotihommat olis kumminkin tehtävä ja töihinkin taas huomenna jaksettava. Paracetamolia tosiaan saa ottaa koko raskausajan...
  3. E

~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

Moi pitkästä aikaa, mä en kertakaikkiaan meinaa keretä tänne muulloin kun vapaalla ollessani. MLM: Kiitos kovasti uudesta pinosta :heart: Nijan on kyllä todella hoikka! Minä olen myös painanut aina ennen raskauksia alle 50kg, mutta olen vain 164cm pitkä. Nyt on paino noussut hurjasti jo...
  4. E

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

Tervetuloa joukkoon Nane87, Pyöreäomena ja Sinimarja Lapsiluvusta oli ollut puhetta ja en kyllä muista et olenko jo vastannut, mutta tämä on meille neljäs ja kyllä se on myös viimeinen. Jos olis järkeä kuunnellut, niin kolmekin olisi ollut jo riittävästi :D Mulla on muuten ihan...
  5. E

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

Heipparallaa! Pitkästä aikaa ennätin tänne.. Tervetuloa uusille ja moni on saanut jo huojentavia ultrakuulumisiakin, onnea niistä =) Ihana tuo MLM:n ultrakuva!! Tuskin maltan odottaa omaa ultraa, johon ei onneksi ole enää kuin pari päivää. Jännittää ihan tosissaan mitä siellä näkyy, vai...
  6. E

Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

ikäerosta on ollut puhetta, meillä ensimmäisillä oli n. 2.5v ja nyt tulee reilut 4v. Hieman jännittää, et onko mustasukkaisuutta ym.. Naimisissa ollaan täälläkin, kuusi vuotta oltu. Eläinten suhtautumisessa en ole huomannut mitään poikkeavaa, tulis syliin samanlai kun ennenkin, mut en...
  7. E

No jopas.. Minusta on ainakin aivan täysin normaalia ja luonnollista, että tässä elämänvaiheessa, alkuraskaudessa, ne jutut on pitkälti omaa napaa : / Etenkin kun on pahoinvointia yms muuta pikku vaivaa on, niin ei jaksa oikein sen kummemmin kommentoida, varsinkin jos ei ole asiasta omaa...
  8. E

Pahoittelut täältäkin keskenmenon kokeneille :| Minä olen myös kuullut, et buranaa voi ottaa, paitsi viimeisellä kolmenneksella. Itse olen kyllä pysytellyt Panadolissa ja sitä olenkin muutamana päivänä joutunut ottamaan, syynä pääkipu. Outoa, yleensä mulla ei ole pääkipuja juuri koskaan...
  9. E

Neuvolassa käyty, la oli sen mukaan jo 28.12 ja viikko ja siis nyt jo 8+2. Ei kannata alkaa sitä tuonne etusivulle kuitenkaan muuttelemaan, kun olen melko varma, et ultrassa siirtyy taas sen muutaman päivä eteenpäin. Neuvolassa kun ne ei ota huomioon tota kierron pituutta ollenkaan. Lukasin...
  10. E

Tapiontytär: Onnittelut ihanista ultra kuulumisista :heart: Ja omaa napaa: Mä kuolen tähän pahoinvointiin :'( Tää on jotain ihan järkyttävää. Olen kaksi päivää maannut sohvalla, pystymättä tekemään yhtään mitään! Tää tosiaan käy masentamaan. Tänä aamuna sain juotua lasillisen mehua, mut...
  11. E

Tulipas vielä mieleen, että onko kukaan työelämässä oleva joutunut olemaan sairaslomalla pahoinvoinnin tms raskauteen liittyvän asian tiimoilta?? Mulla alkaa vakavasti olla harkinnassa, kun kuvotus on aamusta-iltaan kestävää ja väsymys ihan järkyttävää. Varsinkin yövuorot tuntuu tällä hetkellä...
  12. E

AnPellina kyseli kissoista. Mulla on kissoja (aina tosin ollut) ja putsailen hiekka-astiaa entisen tapaan. Ensimmäistä lasta odottaessa nakitin miehen siihen hommaan, mut sen jälkeen olen kyllä siivoillut itse. Huolellinen käsien pesu vaan, ei se toksoplasma sieltä kimppuun käy ;) Mun on...
  13. E

Heipparallaa kaikille! Uusille tervetuloa :) Äitienpäivä meni täällä mukavasti, käytiin ulkona syömässä ja availin lasten omatekoiset lahjat :heart: Ne on kyllä maailman parhaimpia. Mitään raskausoireita ei ole ilmaantunut, tosin mun ruokahalut on ollut nyt viikon totaalisesti...
  14. E

Mä en myöskään aijo ottaa äitiyspakkausta. Esikoiselta otin ja niitä vaatteita on joitakin tallessa. Loput sit hamstraan kirpparilta ja muualta, kunhan tässä nyt päästään vähän pidemmälle. Vielä moneen kuukauteen en uskalla kyllä mitään hankkia. Mahan näkymisestä: Ei mulla sen aijemmin ole...
  15. E

Voi ei, kohta se on minunkin hankittava yksi varmistustesti, kun näitä lukee :D
  16. E

Tervetuloa ja onnea uusille, kyllä se joukko tästä suurenee :wave: Tuo Bola koru kuulostaa kyllä tosi ihanalle, en ole koskaan aiemmin kuullutkaan. Neljän suora: Mulla sama tilanne, et ajattelin joskus ens viikolla soittavani neuvolaan, mut nyt oon miettinyt, et jos sitä kuitenkin...
  17. E

Violalle osanotot :( Ton kalenterin mukaan meille olis Poika tulossa, sopii mulle. Meillä kun on jo kumpaakin sukupuolta, niin ei tosiaan ole väliä kumpi tulis. Mä en syö mitään vitamiineja. Varmaankin rautaa joudun sitten syömään jossain vaiheessa. Luotan terveelliseen, monipuoliseen...
  18. E

Huomasin saman, että monella on jo melko paljon lapsia ennestään, mukavaa kun on suurperheellisiä :) Mulla on kans yksi ystävä, joka on yrittänyt todella pitkään raskautua, tuntuu jotenkin ikävältä, kun itsellä tärppäsi samantien. Eihän näille mitään mahda, mut on se vaan jotenkin epäreilua...
  19. E

Mä ajattelin varata neuvola ajan viimeistään ensi viikolle, nyt siis viikkoja omien laskujen mukaan 5+1. Nyt on ollut rinnat vähän arat, muuta oiretta ei ole havaittavissa. Väsynytkään en ole yhtään, melkein pirteämpi kuin aikoihin :) Tosin mullakin on tota "muistamattomuutta", mut liekkö...
  20. E

Ohhoh, MLM on tehnytkin testejä oikein urakalla ;) Mä en tehnyt kuin sen yhden ja se saa riittää.. Tänään pitäs olla RV 5..? En ole kyllä varma, kun toi kierto on ollut vähän mitä on, mutta eiköhän se tässä selviä. Mitään oireita ei edelleenkään ole ilmaantunut. Violalle tsemppiä...

Yhteistyössä