:hug: Teille kaikille joita arveluttaa ja pelottaa... Tässä vaiheessa taitaa olla enemmän kun normaalia miettiä vielä et mitä jos..Mä itse olin melkonen paniikki hanurissa vielä viikonloppuna asian suhteen, viimeks plussatessa kun alkoi rv4+4 vuoto ja sitä seurasi ensin km diagnoosi joka muuttuikin parin viikon päästä kohdunulkoiseksi. Nyt kuitenkin päätin ettei se ressaaminen ja märehtiminen mitään auta, kyllä se ajatus välillä mielessä käy toki vieläkin, mutta kun asiaa se ei mihinkään muuta, mietin ja itkin kuinka paljon tahansa.. : /
Vasta aika näyttää mihin tää elämä meitä heittelee.
Päätin minäkin tuossa jokin aika sitten että jos toisen kerran käy huonosti, ei meillä enää edes yritetä, mutta aika parantaa haavat, joten en usko että sen takia kokonaa jäis kakkonen hankkimatta..
Koittakaa olla ajattelematta sitä pahinta!Nauttikaa joka päivästä mikä teille annetaan! :heart: Kukaan ei tiedä mitä huomenna tapahtuu!
Vasta aika näyttää mihin tää elämä meitä heittelee.
Päätin minäkin tuossa jokin aika sitten että jos toisen kerran käy huonosti, ei meillä enää edes yritetä, mutta aika parantaa haavat, joten en usko että sen takia kokonaa jäis kakkonen hankkimatta..
Koittakaa olla ajattelematta sitä pahinta!Nauttikaa joka päivästä mikä teille annetaan! :heart: Kukaan ei tiedä mitä huomenna tapahtuu!