Hakutulokset

1. M

Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

Hei, kaikki. Minä se olin joka oli kolarissa. Olen itsekin miettinyt sitä voisko se osasyy. Minä ajan nyt sairaalan ja kodin väliä. Yöunet sairaalalla jää tunnin pätkiin ja se laukaisi minulle massiivisen migreenikohtauksen viime viikolla. Päivä menikin sit ensi avussa maatessa...
  2. M

Tulin vaan muistuttamaan, että kaikki ei mene aina ihan niin kuin on käsikirjoitettuna. Pienen, pieni tyttäremme 1800 g ja 43,5 cm syntyi HÄTÄsektiolla tähän maailmaan istukan repeytyessä irti, myös napanuora oli joutunut kuolioon. Siinä ei paljon kyselty kivunlievityksiä, kun maha aukaistiin...
  3. M

Pecanpie: Sulla painoarvio 3000 g, vaikka olet vain viikon edellä raskausviikoissa. :O Mulla oli eilen keskussairaalakäynti ja painoarvio oli 1800 g. Meillä mennään edelleen alakäyrillä siis, mutta kun tasaisesti kasvaa ei mitään hätää. Ensi viikolla on uusi kontrolli. Paineita seurataan ja...
  4. M

Hei kaikki, anteeksi, että olette joutuneet odottelemaan. En kerinnyt soittaa äippäpolille tänään. Tein aamusta iltaan töitä. Vauva liikkui tänään normaalisti. Mulla on torstaina neuvola ja äitipolikäynti maanantaina. En suostu jäämään vielä osastolle. Makasin siellä viimeksi ihan tarpeeksi...
  5. M

Hupiaelämään: Tämäkin on ollut rauhallinen tapaus verrattuna ensimmäiseen. Nyt on pelottavan rauhallinen. Selvä muutos liikkeisiin tapahtunut viikonlopun aikana. Eilen sain ahmia herkkuja kahdella kädellä, että saisin edes vähän liikkeelle ja hytkytellä mahaa tosissaan. Ja minä kun olen sitä...
  6. M

Mulla on mennyt perjantaista asti pienessä myllerryksessä. Jouduin perjantaina pieneen auto-onnettomuuteen. Vauhti ei ollut kova, mutta säikähdys sitäkin kovempi. Vauva on ollut vaisu siitä asti. Eilen ja tänään sain kovalla työllä liikelaskennan ok. Hirveä makean syönti ja mahan muokkaus...
  7. M

Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

Keskussairaalakäynti meni eilen ok. Verenpaineet oli huipuissaan eli tiheitä neuvolakäyntejä jatketaan. Kontrolli kahden viikon päähän. Koko arvioa rv 32 1600 g. Painonputoamisesta ei tullut pyyhkeitä vaikka neuvolan terkka niin epäilikin. Mullahan on ollut tyttöolo koko raskausajan ja nyt se...
  8. M

Olet sä uskaltanut ottaa mitään särkylääkettä päänsärkyyn? Ja ootko muistanut seurailla paineita ettei olisi raskausmyrkytystä? Mulla tänään on ollut (iltapäivästä eteenpäin) muutaman kerran supistukset tulleet puolen tunnin välein. Vielä jos kuitenkin vähän matkaa pääsis köllötellen kotona ;)
  9. M

kuinka paljon olette lihonneet?

Viikkoja takana 31. Painoa ei ole tullut yhtään. Päin vastoin paino on tipahtunut kolme kiloa :)
  10. M

Terveiset itärajalta. Meillä mennään viikoilla 30+6. Kovasti pikkuinen jo harjoittelee hengitystä, kun ultrassa juostaan, joka toinen päivä verenpaineen kohoamisen vuoksi. Olen saanut sen nyt kuitenkin aisoihin, magnesiumilla + b-vitamiinilla, runsaalla juomisella sekä levolla että...

Yhteistyössä