kuinka paljon olette lihonneet?

Moip!

Tässä meneillä 21viikko ja ole nyt jo lihonnu alku painostani joka oli 77kg melkein 8kg, painan nyt lähemmäs 85:( ällöttää ja masentaa, ja pahin täs on se että en edes mässäile tai syö paljon:/

Viime vuonna painoin 67kg, kun lopetin treenamiseen paino nousi 76kg, iha ymmärettävä..tokassa neuvolassa painoin 83kg, ja neuvolan täti oli pettyny;/ tuli nii paha mieli..usi neuvola aika parin viikon pääst en haluu ees tiedä mitä painan sillo ja mitä neuvolas sanotaan..

Mä tiedän kyl et saan kilot pois synnytksen jälkeen, ku alotan kunkol treenaa, tai toivottavasti saan, pakko!

Viime raskaudessa lihoin noinabout 30kg. Aloituspaino oli rapiat 55kg eli suht pienikokoinen olen aina ollut. Kuukausi synnytyksestä olin kevyempi kuin ennen raskautta! Et nopsaa se lähtee, ainakin kun imetti, ahdistaa ja masentaa se valas-olotila mut ainaski meikäläisellä se kesti tasan raskausajan :D nyt taas raskaama, viikolla 17 ja noin 5kiloa tullut, järkkyä se on aina ku menee vaaalle :/

Viikkoja 23+5, paino noussut 53 kilosta 61 kiloon eli 8 kiloa tullut lisää tähän mennessä.. Lihonut en silti mielestäni ole hirveästi vaikka 8 kiloa tuntuu paljolta mielestäni tässä vaiheessa. Pyöristynyt tietenkin hitusen ja masu kasvanut, mutta en tiedä mihin ne kilot sitte on kertyny :)

Neljä raskautta takana. Painoa tuli 25-21kg. Alkupaino on ollu 52-55 välillä. Aina on lähteny muutaman kuukauden kuluessa kaikki raskauskilo pois. Munkaan ei tarvi ku ajatella syöväni niin lihon raskausaikana. Kai se painon nousu riippuu ihan aloituspainosta. Jos on normipainonen ni tulee ihan väkisin painoa lisää. Ja mulla tulee jo pelkistä tisseistä pari kiloa kun A kupista tulee D :D
Älä huoli sun painosta jos tiedät että syöt terveellisesti ja yrität liikkua voinnin mukaan. Jos sun sokru ja muut arvot ok ja vaavi on hyvän kokonen ni kyllä sinä saat ne kilot imetettyä pois! Jokainen meistä on erilainen, älä välitä muiden huomautteluista. Tsemppiä odotukseen :rolleyes:

Yhteistyössä