Hakutulokset

1. M

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Lisa Maria: minä pidän käteni kyynärpäitä myöten ristissä, että pikkuinen pysyy sun kyydissä. Toivoa on vielä. Eleonoora: onko sulla kierron pituus mikä? Sillä sekinhän vaikuttaa tuohon mikä vaihe menossa ja siksihän ne kyselee niin tarkkaan, että onko säännölliset kuukautiset jne. Koska 28...
  2. M

Kenguru: tuu sit pian kertomaan kuulumiset. Olen itse samassa tilanteessa :ashamed: ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
  3. M

Salkkarit; Heidin verhot?!

Minun mielestä ne on kanssa Vallilaa. Ainakin tuon tapaiset sieltä on joskus löytynyt ;)
  4. M

Varhaisultra tänään. Menossa 7+1. Kaikki muut löytyi muttei sykettä. Lääkäri oli tosin sitä mieltä, että oli turhan aikaista ottaa ultraa, mutta kun seuraavaa lääkäriaikaa ei pystytty arvaamaan. Kovin oli kuulemma pienoinen hän. Lääkäripulan vuoksi pääsen äitipolille vasta 12 vk. Mietin...
  5. M

Varhaisultra on ensi viikon tiistaina eli sitten saan tietää varman vastauksen onko minussa elämää. Paha olo on jatkunut tähän päivään asti ja mietinkin, että kun se loppu tänään kuin seinään voiko sillä mitään yhteyttä tulokkaan hyvinvointiin? Eli pitääkö tästä olotilasta nyt huolestua...
  6. M

Vanha äiti 39 vee plussannut. En tiedä miten päin tässä olisi. Kummasti se heittää häränpyllyä elämä. Olen joskus säälinyt vanhoja äitejä ja kas tässä sitä itse ollaan. :) Viikkoja takana 7 ja oloja pitänyt jo ainakin viikon verran (=oksettaa, pyörryttää ja väsyttää). En tiedä uskaltaako tästä...

Yhteistyössä