Voi
Eleonoora. :hug:
Mitähän
_Kenguru_lle kuuluu...?
Kunpa ei pinoon tulis enää surullisia uutisia.
Lisa Maria, tuo on kai aika tyypillistä, että alkuun kyydissä on kaks ja sitten toinen vuotaa pois. Mun ystävällä on ollu kaks sellaista raskautta. Toki se pelottaa hirveästi, mut toisaalta ainakin kaverilla molemmat on päättyny hyvin. Toivotaan että sullakin. :heart: Täytyy ottaa vaan rauhassa "päivä kerrallaan".
).( Mä olen kyllä omalta kohdalta niiiiin helpottunut. Yöllä tosiaan heräsin vaikka kuinka monta kertaa ja valvoinkin välillä jne, kun niin järjettömästi pelotti ultra. Mutta sitten ku mentiin sinne lääkäriin, niin se tuli jo käytävällä vastaan se hassu lääkäri (se on ihan hassu oikeesti, suorastaan kuuluisa sen oudosta huumorista, jota kaikki ei todellakaan ota hyvällä. Mun mielestä se vaan rentouttaa ilmapiiriä), ja mä olin melkein jo hyvällä mielellä kun ehdittiin huoneeseen sisään.
Mieskultakin oli helpottunut, kun siellä oli juuri tasan se yksi, eikä kahta, mikä oli tässä kierrossa riskinä/mahdollisuutena.
Nyt oon päättänyt nauttia, meidän katkarapu on toistaiseksi hengissä, ja lääkäri sanoi, että kyllä suurin todennäköisyys jo on, että kaikki menee hyvin, kun tässä vaiheessa on nähty syke ja tyyppi on vastannut viikkoja täysin.
Päätin nyt luottaa siihen (Ainakin hetken, hahaha).
(mietin että kehtaisko tän kunniaksi hakea sen iiiiihanan Polarn o. pyretin vaaleanpuna-valkoraidallisen bodyn kaappiin, päätin että sopii sekä tytölle että pojalle.
)
ps. Varasin myös neuvolan, 12.3. on eka neuvola siis.