Hakutulokset

1. M

Tammikuun budjettihaaste :)

Vapaapäivä. Niin tuli taas piipahdettua kaupassa... 25,60 meni eli yhteensä nyt...96,95€. Ostin: Hedelmiä,salaattiaineksia, maitoa, jogurttia, kananrintapaloja ja jauhelihaa. Ja suklaavanukasta ;) Loppuviikon ruokalista suunnilleen: uunikanaa ja jotain kasvista, kinkkusalaattia, spagettia ja...
  2. M

Hedelmiä, maitoa ja valmis kalakeitto :whistle: (lapsen suosikkieines) ja rahaa meni 11,65. Kokonaissaldo siis 71,65€. Tekee siis 10/pv, sehän ois tosi hienosti. Katsotaan sujuuko jatkossa niin....
  3. M

Liitytääs kanssa. Meitä 2+2, puolet viikosta lapset hoidossa, puolet kotona. Mies syö töissä lounaan. Menee helposti 5-600, tavoitteena ainakin tuo 500, mieluiten alle. Kaikk taloustavarat kuuluu tuohon myös. Tämän kuun saldo tähän mennessä tasan 60€. Kauppaan seuraavan kerran ke tai to...
  4. M

Kokemuksia juoksukouluista?

Ihan noista netistäkin löytyvistä, ajattelin kokeilla. Tuon lisäksi ois kaks kertaa viikossa muutakin, jumppa ja kuntosali, mut soveltaen. http://www.pori.fi/material/attachments/hallintokunnat/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11vkoa.pdf
  5. M

Työhaastattelu + raskaana?

Ethän sä vielä voi ees oikeasti tietää jatkuuko raskaus- siis keskenmeno vaara jne. Tai et välttämättä vielä tietäisi olevasikaan...... Ehkä joskus 16 rvk paikkeilla vois olla fiksua mainita viimeistään asiasta, siis työhaastattelussa ollessaankin. Ei pakko, mut korrektia.
  6. M

Millä minimillä menee perheen viikon ruokaostokset?

Tähän mennessä (8.pv) mennyt noin 80€ . Syöty mm. pyttipannua, tomaattikeittoa, lämpöisiä voileipiä, makaronilaatikkoa useampi päivä, perunaa nuudelia ja lihapullia pakkasesta. Tulossa vielä lohta ja perunamuusia ainakin pariksi päiväksi.
  7. M

Millä minimillä menee perheen viikon ruokaostokset?

Ainainen pähkäilyn kohde.... En usko että noihin päivittäistavaroiden hankkimiseen pystyisin alle 500€/kk (4 henkeä). Syödään neljänä päivänä kotona x2, muutoin x1. Siis jos halutaan terveellisyyttäkin eikä tarvisi hirveästi niuhottaa Nyt meillä ei ole normi kuukautta ollut pitkään aikaan...
  8. M

Paljonko olette yhdessä lastenne kanssa työpäivän jälkeen?

Kotona noin klo 17, katsovat hetken pikkukakkosta, kaivan ruoan kaapista (yleensä valmiina). Saatan katsoa myös olohuoneessa lastenohjelmaa/lukea lehtä/sytyttää takkaa jne. Sit syödään ja pienimmän kanssa melkein sylikkäin joku tunti, kaipaa sitä ja menee nukkumaan usein ennen kahdeksaa. Se...
  9. M

Ruokakauppana Lidl - Mitä mieltä?

Lidl on meillä kakkoskauppana....mut silti menee varmaan 20€ päivässä.
  10. M

Sossut uhkaa viedä mun lapsen!

Miksi sä kaveeraat koululaisten kanssa??
  11. M

Onkos muilla palkkatyössä käyvillä tänään vapaapäivää? Mitä ohjelmassa?

Mulla ois, jatkoa tohon normi viikonloppuun. Nukuttiin pitkään, aamupala syötiin ja nyt lapset leikkii omiaan. Lounas ois eilistä nekkikeittoa, sitten lähden esikoisen kanssa "äiti tytär päivään", kaupoille ja syömään. Pienin jää nukkuun tänne mummun seuraan päiväuniaan. Muuta ohjelmaa ei...
  12. M

Lähipiirissäni on Hyacinth Bucket

Mulla on kanssa....ja tunnustan että otin aika reippaasti etäisyyttä jossain vaiheessa, mä en vaan jaksanut hänen seuraansa. Nyt kun näemme vähemmän, jopa välillä ärsytän ja kerron kirppari/tarjoustalo löydöistäni jne ;) On ihan kiva kaveri, mutta välillä toi täti vaihe iskee.
  13. M

G: Kuinka usein siivoatte viikossa?

Kun olin kotiäitinä, niin kerran viikossa kunnolla, muutoin kakskertaa lisäks vähän hutasemmin. Nyt töissä ollessa kerta viikossa hyvin riittää. Tietty jotain eteistä pitää siivota kurakeleiklä enemmän jne.
  14. M

G: kuinka sinä....

Tähän mennessä muillakin syödänn varmaan samaan tyyliin kuin meilläkin. Siis mulla takaraivossa että pitäsi vielä terveellisemmin.... Mut hyvä että muillakin samaa.
  15. M

Seuraatteko huviksenne Etuoven ja/tai Oikotien asuntoilmoituksia?

Itse en ikinä tuommoista rintamamiestaloa ostaisi, paljon ongelmia. Miksiköhä ei tehdä uusia tuolla mallilla ( siis ois uusi hyvillä rakenneratkaisuilla, mut ulkönäkö, poja jne vanhasta).
  16. M

ärsyttää kun ollaan absolutisteja ja sit tuli audit kysely neuvolasta muiden lomakkeiden mukana

Mä tykkäisin jos meiän neuvolantäti joskus ees kyselis jotain.....
  17. M

5-6 8 6 8-9
  18. M

Kuinka usein/viikko harrastat liikuntaa? Hikiliikuntaa/kesto n.30min: Kuinka terveellisesti teillä syödään mielestäsi? Asteikolla 0-10: Montako annosta alkoholia/viikko käytät? Jokapäiväinen "onnellisuutesi" asteikolla 0-10?
  19. M

Syyskuinen lauantai, mitäs teillä ohjelmassa tänään

Toinen yrittäjän vaimo vastailee.... Mies tulee luultavasti illalla kymmenen jälkeen kotiin. Aamupalaksi oli puutoa, leipää ja muroja. Puistossa oltiin 2,5h, sit lapset söi kinkkupastaa,tein samalla risottoa iltaruoaksi ja itselleni lounaaksikin. nyt laitan pienimmän päiväunille. Isompi...
  20. M

Kannattaako hakea lainaa jos 2 aikuisen (ja yhden lapsen) taloudessa bruttotulot n. 5500€/kk?

Semmosen 300000 varmaan saatte, siitä asunnon arvo käy noin 70% vakuutena.

Yhteistyössä