Hakutulokset

1. M

Todella SEKAINEN koti...

Jos ihminen elää liassa, hän tarvitsee muutakin apua kuin siskon siivoamaan. Että ulkopuolista apua, kyllä.
  2. M

Kertokaa aamustanne :)

Tähän aamuun ei ihmeitä.... Pientä kävelylenkkiä haaveilin mutta ylösnoustua räkä jatkoi valumistaan.....en siis ollutkaan vielä kunnolla parantunut (flunssa) vaikka yö meni jo hyvin ja sängyssä olo oli hyvä. Nyt vaan oleilua aamusta, sitten kaupoille ja tuttavaperheen luo lapsen synttäreille...
  3. M

Kertokaa aamustanne :)

Ainakin Tampereen lähikunnissa on angiinaa liikkeellä..... Että näytille lääkäriin menisin.
  4. M

Onko lapsesi tyytyväinen pk-ruokaan?

Ovat tyytyväisiä! 5 ja 1,5 v. Itse asiassa ei niitä tarvi iltaisin juuri ruokkia, syövät aamupalan, lounaan ja ison välipalankin ennen pihalle menoa. Olen jo vähän siirtynyt yhdistettyyn päivällis-iltapalaan...
  5. M

Lapsiperheiden ruokavalinnat pielessä

Itse olen ollut lapsena tosi nirso syöjä - aikana jolloin ne ekat vanukkaat on vasta pääkaupngin hyllyille tulleet, vuosia myöhemmin tänne maalle. Myönnän, että 10 vuotiaana maistettuani Susettea......olin myyty. Ja sitten siitä jonkin ajan päästä tuli kauppoihin kellogsit, voiihanuus...
  6. M

Kuinka usein käyt gynellä? Entä oletko käynyt mammografiassa (iän/vaivan vuoksi)?

Itse käyn 1-2 vuoden välein, nyt ois taas ajankohtaista tilailla aikaa. Mitään erityistä ei koskaan ole ollut, papa sun muut jutut siinä samalla. Mammografiassa en ole käynyt, mietin että tuo 40 rajapyykki lähenee, pitäiskö jo käydä?

Yhteistyössä