Hakutulokset

1. H

Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

Jabadaba, minä olisin kiinnostunut niistä kestoista jos eivät vielä ehtineet mennä. En ole vielä mitenkään vannonut että kokonaan kestoilemaan ruvettaisiin, mutta haluaisin kumminkin niitä muutamia kestoja käyttää sitten siinä rinnalla. Itselläkin on sitten vain ne äp:n kestot, niin tuohan jo...
  2. H

Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

Rödluvan, toivottavasti kaikki on teillä kunnossa. Minä se en etes älynny huolestua kun jo ensimmäinen sf-mitta oli viikolla 22 25 cm, kun se neuvolan täti oli jo edellisellä kerralla sanonut että sitten kun sitä ruvetaan mittaamaan, niin se on todennäköisesti yläkäyrällä tai yli edellisten...
  3. H

Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

Heips vaan kaikille :) Täälläkin tänään sokerirasituksessa käyty, litku oli pahaa, niinkuin grandiä johon on lisätty pari desiä sokeria, yöks. Saitteko te muut tulokset heti siitä? Mulle sanottiin että niitä voi sitten omasta tk:sta/neuvolasta kysellä myöhemmin... Täällä vaivaavat...
  4. H

Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

Vauvaton, onnea, voimia ja jaksamista teille. Himmu & X 22+2
  5. H

Peppi, kyllä niitä tuore- ja sulatejuustoja voi syödä. Suomessa kaiken pitää olla tehty pastöroidusta maidosta. Eli ulkomailla ei suositella mutta täällä voi syödä melkeen mitä vaan :D Mulle itseasiassa neuvolan tätikin sanoi, kun kerran haaveilin kylmästä valkkarista ja Briestä, että kotimaisia...
  6. H

Tupuna, mukava tietää ettei oo yksin vähäisten käyntien kanssa. :) Mame31, teillä taas kadehdittavan paljon käyntejä. Jotenkin tuntuu, kun ensimmäistä odottaa, niin olisi mukava käydä vaikka vähän useammin siellä neuvolassa, kun nyt käynnit on niiiin harvakseltaan, ettei edes muista mikä kaikki...
  7. H

Edelleen ihania ultrakuulumisia kaikilla! Ja onnea kaikille tyttö/poikalupauksista. :) Oletteko te kaikki muut jo käyneet lääkärillä?? Minulla ei ole ollut vielä yhtään lääkärineuvolaa. Tavan th-neuvolakäynneilläkin olen käynyt vasta kaksi kertaa ja siitä lääkärikäynnistä ei ole ollut edes...
  8. H

Nyt on täälläkin käyty rakenneultrassa. Kaikki hyvin, joskin kaveri piti jalat niin tiukasti ristissä koko tutkimuksen ajan, ettei saatu pienintäkään arvausta sukupuolesta. Myöskään mitään sivuprofiilikuvaa ei saatu, koska tyyppi makailee pää selkää kohti ja piti vielä varmuuden vuoksi molemmat...
  9. H

Ihania ultrakuulumisia kaikilla! Miten sitä itse jaksaa/pysytyy vielä reilun viikon odottammaan?? Meillä ei ole vielä mitään konkreettista noista nimistä. Tai no, miehellä on ollu jo vuosia (?) valittuna nimet sekä tytölle että pojalle, mutta minä en ole vain vielä niille lämminnyt... :P...
  10. H

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Mulle sanoi neuvolatäti viimeksi siitä sf-mitasta (vaikka ei sillä kerralla vielä mitannutkaan) että se tulee alkuun olemaan yläkäyrällä tai yli sen aikaisempien raskauksien takia (vaikka ovatkin päättyneet km:n) ja se tasottuu sitten jossain vaiheessa. Kun kohtu on kuitenkin lihas joka venyy...
  11. H

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Heips, Johohan sitä uskaltaisi liittyä mukaan. Oon jo hyvän aikaa täällä taustalla lueskellut, mutta kun kaksi aikaisempaa päätyivät ennen aikojaan niin sitä on tullut aika epävarmaksi ja harhaluuloiseksi. Mutta nyt aikaisempi "ennätys" on jo melkein tuplattu ja liikkeet alkavat jo tuntua...

Yhteistyössä