Hakutulokset

1. H

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Pepsimax86 olen kaksi lasta synnyttänyt KOKSissa ja ei minulla ainakaan ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa! Ainahan tietysti joukkoon mahtuu kaikenlaisia hoitsuja, mutta kaikin puolin mukavat fiilikset on jäänyt! :) Sinulla on tänään ultra! Onnea kamalasti! :) Tulehan kertomaan miltä siellä...
  2. H

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Kivoja uutisia on taas moni saanut! Onnea niistä! Itsellä on tuo nt ultra 5.6 joten viikko vielä jännitettävä! Minua on nyt alkanut pelottaa ihan kammalasti se turvotuksen mittaus :( Pelottaa, että lapsi ei olekkaan terve! On se tyhmää kun kokoajan pitää jotain pelätä, eikä osaa vaan...
  3. H

Oi mitä ihania ultra kuulumisia! :heart: En jaksa odottaa omaa ultraa vielä 2 viikkoa!! Ihania kuvia sait Emerentia!
  4. H

Heippa taas pitkästä aikaa! Lukenut olen joka päivä teidän juttuja, mutta en ole jaksanut itse mitään kirjoittaa. Eikä tässä kyllä kamalasti ole ollut raportoitavaakaan.. Kovasti jaksuja kaikille teille jotka olette saaneet huonoja uutisia! Tosi kurjaa :'( Tuntuu, että tässä ketjussa on...
  5. H

Voi ei heinis1! Tosi kurja juttu! :hug: kovasti jaksamista sinulle! Vogue mullahan ei periaatteessa ollu mitään virallista laskettua aikaa, koska en ollut vielä neuvolaan soittanut ja kiertoni on ollut niin sekaisin, ettei niistä hirveästi voinu päätellä mitään. Tein ovistestejä joiden...
  6. H

Ultrassa käyty! siellä se pikkuinen köllötteli ja sydän jumpsutti hienosti!! :heart: Olen niin onnellinen! Viikkoja oli 7+6 ja LA muuttui 22.12 Maanantaina sitten varaamaan neuvolaa..
  7. H

Ainiin.. Onnea hurjan paljon ihanista ultrakuulumista kaikille jotka niitä olivat saaneet! :heart:
  8. H

Voimia Miwwille!! Tiedän, kuinka epäreilulta tuo tuntuu. Meillä kun on jouduttu lapsia pidemmän aikaa tekemään niin tuo tuulimuna tuntui aivan järkyttävän epäreilulta! Mutta toivotaan että uusi raskaus alkaa sinulla nopeasti jos vaan itse olet valmis heti uutta yrittämään :hug: Meillä raskaaksi...
  9. H

malttamaton ja Undu Minulle ensimmäistä odottaessa sanottiin neuvolassa, että tulevissa raskauksissa saattaa ilmetä ongelmia, mutta toivottavasti näin ei siis ole. Tuon piikin olen kummankin muksun jälkeen kyllä saanut mutta tässä tuulimunassa sain sen tavallaan etuajassa.. Otin sairaalassa sen...
  10. H

Uusi ilmoittautuu mukaan! Olen jo pitkään lukenut teidän juttuja ja nyt päätin itsekkin liittyä joukkoon :) Menossa siis (ehkä) rv 7+1 joten laskettuaika olisi 24.12. Kolmatta odotetaan! Perjantaina menen varhaisultraan kurkkimaan onko siellä kohdussa elämää vai ei. Minulla todettiin tammikuussa...

Yhteistyössä