Hakutulokset

1. T

Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

Hei!!! Onnea KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE!!! :flower: :heart: Meillä syntyi tyttö 4.10 klo 12.46 kiireellisellä sektiolla. Painoa 2935g pituutta 46.5cm rv 38+3 Käynnistykseen lähin 2.10 ballonki laitettiin kun oli sen verta paikat auki. Seukki aamuna ballonki ulos ja tippalla lisää...
  2. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

Onnea vauvautuneille!! :) Kaikki on täällä niin valmista kuin olla ja voi. Vauvalle on kaikki laitettu suurinpiirtein mut hakee tavarat vielä paikkaansa. Pinnasänky on vuorattu vauvan tavaroilla, että sinne vauva ei ole menossa nukkumaan. Onneksi laitoin vauvalle äippälaatikosta vuoteen...
  3. T

Onnea synnyttäneille! :) Kun tämä vauva syntyy toivoisin olevan mökillä piilossa kaikkia vieraita. En vaan taida jaksaa ottaa ketään vastaan. Hermot on ihan riekaleina ukkoon ja tähän omaan tilaan. Kävin tässä jo joku päivä sit kertomassa kuulumisia, mut ylläri ylläri kaikki katos...
  4. T

Sairaalakassiin oon ottamassa seuraavaa: NEUVOLAKORTTI Hammasharjan ja tahnan Dödöä Vartalonpesuaine, shampoo ja hoitoaine Huulirasvan Imetysliivit Lukemista, tablen Puhtaat vaatteet mies tuo kun tulee minua ja vauvaa hakemaan kotiin. (Vauvan vaatteet on vielä laittamatta valmiiksi.)...
  5. T

Ristiäisistä ei olla miehen kaa puhuttu. Missä järjestettäis tai et kuka pappina. Kyllä ne kerkee varata vauvan synnyttyäkin. Kummit meil on valittuna ja pyydettynä. Peitto heiluu tasasen väliajoin. Hellyyttä ja huomiota jaetaan muutenki kuin makkarin puolella. Lapsilla on hauskaa ku met...
  6. T

Onko muilla näin (loppu raskauden oireet)?

Ikkuna auki ja ilkosillaan nukun! Joka ilta suihkussa käyn ennen nukkumaan menoa. Ei tätä enää kauaan tarvi kestää. Onneks saan suht hyvin nukuttua yöt. Miehestä en niin tiä. :D Ainakin viime yönä se heräs joka ikiseen mun liikahukseen.... rv35+2
  7. T

yana ja tourniquet onnea teille ja perheillenne vauvoista!! :flower: Hui!!! Miten itselläkin niin mieltä lämmittää ja on teän puolesta mahdottoman onnellinen olo!! :heart:
  8. T

ItuH Voimahali hirmuinen! Olin esikoista odottaessa tuossa tilanteessa. Olin jo niin valmis odottamaan yksin mut niinpä siinä sit kävi, että EX-mieheni tuli ja halusi olla tulevan lapsen ja minun kanssani. Meille siis syntyi 2 yhteistä lasta yhdessä olon aikana. Erottu sit jo 2007. Että oliko...
  9. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *elokuussa*

30+0 POKS! Kiitos uudesta pinosta. :) Ihanaa kun luku alkaa jo 3:lla. Ens viikolla olis sit diabeteshoitajan vastaanotto ja heti perään lääkäri synnärillä.... Niitä ootellessa. Hermoja meinaa rastaa mut eiköhän tästäkin selvitä ilman sen suurempia ongelmia. Tsemppiä kaikille joiden...
  10. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

Pullero Hauskaa on että joku muukin kärsii henkisesti seksin vähyydestä. Tuskaa se tuottaa täälläkin juurikin noiden supistelujen vuoksi. Pahimmat supistelut mulla saa aikaan sperma eli käytetään keskeytettyä yhdyntää. Mieheni voi kyllä olla ilman seksiä ja hän sanoo ettei ole tarvetta minulle...
  11. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

Moi! En oo jaksanu juurikaan tänne kirjoitella. Mut nyt alko niin ahistaan kun lääkärineuvolasta tulin. Pissassa sokeria ja kohdunsuu tai joku yhelle sormelle auki?!! Meni vissiin niin ohitte kaikki mitä puhuttiin ku nyt lyö tyhjää ja pää täynnä kysymyksiä. AAARGGGGGHHHH!!! Niin toki enhän minä...
  12. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

Moi! Nyt on vähän hiljaiseloa täältä päästä. Kesä ja kärpäset on tullu ja meikä ei koneella juurikaan viihy. :) Ulkona vaan kökötellen ja lasten kans ollen. Nyt on huono ilma ni lukasin juttuja. TAAS on tullu uusia odottajia. Onnea heille ja kiitos myös uuden pinon tekijälle. :flower...
  13. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

20+0 POKS!!! Ei mulla muuta. Ens torstaita ootellessa.
  14. T

Daredevil juuri täsä yön hiljaisina tunteina mietin asiaa imettämisestä. ( Siis nukuttu ei ole pätkääkään.) Esikoista en imettänyt. Yritin kylläkin mut ei siitä tullut mitään ja tuntuikin niin vaikealta ja vastenmieliseltä. Toki tytöltä todettiin vastasyntyneen hidas syöminen... Hänellä meni...
  15. T

Hormooni-migreeni riesana raskaudessa?

Siis tä?!?!? Just eilen olin tipassa migreenin vuoksi ja suoraan suoneen meni 100mg ketorinia ja kotiinkin sain vielä pari tablettia jos yöllä alkaa särkemään päätä. Panacodia määräsivät myös ja sitä tänään ottanut. (Kävi itselläni mielessä, että pää poikki tai keskeytetään raskaus.) Viikkoja...
  16. T

Oi voi ja pienen pieni vuodatus!!!! Täsä jokin aika sitten hehkutin kuinka ihanaa on kun heitin vitamiinit menemään ja sain sillä pääkivut kaikkoamaan. Mitä sitä v...ua! Eilinen ilta meni sit pötköttäessä päivystyksessä tiputuksessa jotta saataisiin tämä migreeni laukeamaan. No kyllähän se sielä...
  17. T

:laugh: Piti ihan kattoa et oliko tuo just se lappu mikä pittäis neuvolaan täyttää ja sehän se. :D Kyllä jää täyttämättä. Eiköhän met tiietä miten meillä menee ja mitkä on meidän voimavarat. Toki onhan meillä uusioperhe muodostumassa tai siis on ollut jo reilu viis vuotta ni mitään lappulippusia...
  18. T

Hiijohoi! Supisteluista sen vertaa vielä, että muistakaa juua vettä paljon vettä (3l väh). Näin sanoi mulle kätilö Np-ultrassa. Lepää ja juo vettä ni supistelut vähenevät ja näin myös kävi ainakin omalta kohdalta. Luna Anna nyt vaan mennä toisesta korvasta sisääs ja toisesta ulos tuollaiset...
  19. T

Heinis Mulla oli kans aivan järkyttäviä päänsärkyjä osa oli rehellisiä migreenikohtauksia. Mä sit mietin et mistä helvetistä johtuu. Lopetin sit noitten vitamiinien syönnin kokonaan. Loppu siihen särytkin. Yhesti yritti migreeniä päälle mut sain sen hoidettua panadolilla ja tunnin unilla. Onneks...
  20. T

Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

No nii 2 viikkoa on kulunut np-ultrasta ja veriseulastakaan ole kuulunut yhtään mitään. Eli kaippa mulla ole sit huolen häivää tässä raskaudessa. Aloinki tänään jo ajattelemaan etiä päin. ;) Lääkärikin mua rauhoitteli oli meinaa lääkärineuvola tänään. Mukaan sain vain reseptejä kesää varten...

Yhteistyössä