Onko muilla näin (loppu raskauden oireet)?

• Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Hirveä kuumuus, ihan kun olisi saunassa. Nukuttua saan kylläkin, mutta on kamalan kuuma ja vessassa joutuu tietenkin ravaamaan. Nyt mennään viikolla 36 eli ei enään kauaa tätä piinaa, mutta tukalaa on, kun on vaan niin uskomattoman kuuma, kun normaalisti olen paleleva vilukissa niin on tämä outoa, kun nyt on kauhean kuuma. Ollut jo varmaan viikon kahden ajan, mutta viime yö oli tähän mennessä pahin. Piti avata parvekkeen ovi, jotta helpotti ja pystyi nukahtamaan ja mies sitten heräsi 2h kuluttua kylmyyteen (raukka parka..) ja laittoi parvekkeen oven kiinni. En jaksaisi enään.. Kuumuuden ja vessassa ravaamisen lisäksi kamala paineen tunne vatsassa, ihan kuin keilapalloa kantaisi. :( Ja energian taso laskee päivä päivältä, ei jaksaisi tehdä mitään muuta kuin levätä, kuin vain olla. Olen niin poikki, väsynyt, vaikka nukkuisin 12h olen silti väsynyt ja voimaton. Supistuksia ei ole tullut yhen yhtä, tosin ei ole tullut aikaisemminkaan (ei ole siis ensimmäinen raskaus), mutta tämä kuumuus ja painon tunne vatsassa on jotain ihan uutta...

njoo
mulla alko sama rv 35 plus kamalat suonenvedot ja levottomat jalat,myös kamala närästys. älä kuvittele pääseväs äkkiä pois piinasta,mä nukuin r35 lähtien n 3-6h per päivä... lapsi synty 41+6

"mamma"
mulla alko sama rv 35 plus kamalat suonenvedot ja levottomat jalat,myös kamala närästys. älä kuvittele pääseväs äkkiä pois piinasta,mä nukuin r35 lähtien n 3-6h per päivä... lapsi synty 41+6
Mä taas nukun kyllä sen 9-10h joka yö, mutta heräilen 2-3 krt vessassa ravaamiseen. Närästystä ei ole, mutta suonenvetoja oli viime yönä jopa kolme kertaa. Ei tullut edes mieleenikään, että voisi johtua raskaudesta, nyt selvisi syy siihenkin. Onneksi minulla suonenvedot loppuu heti, kun nousen seisomaan, mutta sitten taas täytyy mennä vessaan kun laps painaa sen verran paljon virtsarakkoa... Mutta tätä paineen tunnetta en ymmärrä, mistä johtuu enkä tätä kuumuutta. Aikaisemmin kuumuus iski vasta, kun heräsin aamuyöllä (yleensä 3 pintaan) siihen että taas täytyy mennä vessaan niin oli hirveen kuuma. Viime yönä oli niin kuuma, että parvekkeen ovi oli pakko laittaa auki ja nyt on jo hirveän kuuma, enkä ole vielä mennyt edes nukkumaan!! Eli pahenemaan päin on tämä kuumuus.. Jos olisi kesä niin mikäs siinä, hyvin sitä parvekkeen ovea voi pitää auki, mutta näin syksynä ulkona on jo todella viileä tähän aikaan illasta niin ei viitsisi pitää, varsinkin kun tiedän että mies jäätyy, mutta pakko se on pitää, en muuten pysty nukahtamaan...

2vko sitten synnyttänyt
Ihan tutulta kuulostaa.. Mulla kyllä juomisen lisääminen, entisestään, tuntui auttavan tuskan kuumuuteen.. Pari kertaa yössä kittasin puoli litraa vettä.. Suonenvedotkin pysyi pois.. Pari kramppia tuli kun magnesium oli hetken loppu ja kuumuudet alkoi.. Vatsa voi painaa ja lapsen asento itellä vaikuttanu siihen..

Tsempit viimeisille viikoille!!

Ikkuna auki ja ilkosillaan nukun! Joka ilta suihkussa käyn ennen nukkumaan menoa. Ei tätä enää kauaan tarvi kestää. Onneks saan suht hyvin nukuttua yöt. Miehestä en niin tiä. :D Ainakin viime yönä se heräs joka ikiseen mun liikahukseen....

rv35+2

piliop
Tutulta kuulostaa. Rv 36 menossa ja läkähdyn. Kuumuun pahenee aina iltaa ja yötä kohti. Olen koittanut suostulella miestä että nukuttaisiin ikkuna auki, mutta sille tulee sitten kylmä. Ja minullakin on hirveä väsymys koko ajan. Tuntuu ihan mahdottomalle pysyä koko päivää hereillä. Melkein joka päivä on pakko nukkua parin tunnin päikkärit. Ja oikein mitään ei jaksaisi tehdä.

• Tykkää
Reactions: lilow

Yhteistyössä