Hakutulokset

1. M

voiko tämän asun

HYVÄ!!! tämä on juhlava ja tyylikäs!! paljoooon parempi oikein hyvä!!! :wave: :heart: :flower: =) TILAA SAMANTIEN !!!! :heart:
  2. M

Jo kolmas kerta vuodes sisällä ,kun mies yrittää kuristaa minut

herra majuri haluaa aina provosoida se se pointti on tällä palsalla roikkumiseen. huviahan se on yhdenlaista.... :p
  3. M

Hyvin sanottu, kannatetaan tätä! mun iskäkin oli väkivaltainen, äitini ei ois ikipäivänä saanu erottua siitä miehestä, onneks neuvolassa kannustivat ja auttoivat päätöksessä. eipä ihme että mulla on itsetunto ollu lapsesta asti pohjasakkaa..ei vieläkää oo kovin häävi...pienenä koin jo sellasta...
  4. M

en usko. se on ihme jos niin käy. ehkä ihminen tulee uskoon tai jotenkin muuten joutuu seinä seinää vasten, todella harvinaista se on, ei mahdotonta, mutta tuskinpa sitä toisen muuttumista kantsii alkaa venaileen ja toivoileen...! täytyy ajatella omaa -ja ennekaikkea lastenparasta...!! huhuh..
  5. M

sanoppa muuta, jos ukko on pahoinpidelly / kursitellut entistäkin puolisoo ni sitä se tulee kyl jatkossakin tekemään...!! ei ihminen siitä mihkään muutu..nähty on ..!
  6. M

ulkonäkö kriisi, sanokaa te *kuva* varoitan paljastapintaa..

juu mikäli olet TODELLA KRIITTINEN vartalosi suhteen ni ehkä se selittää aika paljon tuota sun viestiäsi..monet on...itekki olin ja ihan itkin kun tuli ihan viimeisiläni ollessani muutama pienen pieni raskausarpi..nyt pääasia on se, että on hoikka!! (-; näin se menee..
  7. M

miksi ei? varmasti mies tykkää !! ja ihan hyvältähän tuo näyttää...!!
  8. M

mulla on JUURIKIN ihan samanlaiset raskausarvet kuin sullakin,enkä pidä niitä lainkaan pahana, enkä häpeä niitä. kylläkin tuo sun vartal on mukiinmenevä, eli hyvältä näyttää eli ei tartte hävetä lainkaan ja saat hyvillä mielin astella rannalla!! ja hei, onhan nuita esim. elloksella myynissä...
  9. M

Kovin innokas naispuolinen kollega

okeijj :D sattuuhan näitä
  10. M

Kovin innokas naispuolinen kollega

jos yhtäkään välität vaimostas ja perheestäs ylipäätään ni suorat sanat vaan, ei toi muuten sitä ymmärrä. selvästi on ihastunu suhun korviansa myöten!
  11. M

Oon syönyt 2 vk keveesti ja nyt maha mölisee kun menin syömään ihan tavisruokaa

hiihiih... :-D äläs ny vakavasti ota..vitsi vitsinä!! syöpois vuan!! :hug:
  12. M

Nutrilett 5 päivän kuuri, ken ollut?

Kukas on ollut Nutriletin viidenpäivän kuurilla? Kuis on mennyt, mites paino tippunut tai "tippunut" , oottekos olleet pidempäänkin kuin viisi päivää ?! :) Ite aloitin tänään ja ei oo näly ollut ja hyvin on mennyt siis siinä suhteessa ettei ole ollut mielitekoja -osasyynä varmaankin tuohon sen...
  13. M

No nyt se sit tapahtui

hihiihhh
  14. M

Oho, Johanna Tukiaisen uudet kasvot - katso kauneusoperaation tulos

mun mielestä oli ennenkin kaunis ja tuossa korjaillussa kuvassa on kans söpö :-D kivittäkää ny vaan meikäläisen heh. mielestäni näyttää uudemmassa kuvassa ihan teiniltä, ujolta teinitytöltä :-D ( älkääs ny, en halua vaan nyt kajota hänen persoonallisuuteensa, puhuin vain hänen ulkonäöstänsä).
  15. M

Koulukiusaajat, osallistutteko luokkakokouksiin?

Mäpäs luulen hieman,ettei monikaan entinen koulukiusaaja pidä tekosiaan kummoisina. Luulenpas myöskin, että moni koulukiusaaja, ei miellä itseään kiusaajaksi, vaikka olikin sitä -kun nauroi porukan mukana jne jne... tokihan nyt koulukiusaajat luokkakokoukseen menevät..mikseivät menisi? kaikki...
  16. M

G: Mikä on ihaninta suomessa? (vastapainoa pinolle; mitä inhoat suomessa eniten).

Mä tykkään kaikista vuodenajoista valtavasti! Kevät talvi on ihanaa aikaa..alkaa luonto heräilemään, aurinko lämmittää...ränneistä tippuu vesi, pääsiäinen, vappu, juhannus, ihana kesä! :) syksykin -alkusyksy on kivaa aikaa, kirpeyttä ilmassa ja ruska! Joulu on kans kiva ja sit on taas kiva...
  17. M

Mitä aiot tehdä huomenna?

Me lähretään reissuun :)
  18. M

G: Mielestäsi kauneinen tytön/pojan nimi?

EHDOTTOMASTI!! :D
  19. M

palstan ilmapiiri masentava(?)

no ihmisiä ihmiset on täälläkin...jollekkin voi todellakin tulla pahamieli kun ja jos joku täällä kettuilee, sitä vain ei välttämättä tiedä. parempi elää ihmisiksi -täälläkin, ja kohdata ihmiset ihmisenä ja heitä kunnioittaen.
  20. M

palstan ilmapiiri masentava(?)

Juu, mä oon kans nyt vähän oppimassa tuota, etten mene edes niitä masentavia ketjuja lukemaan. :)

Yhteistyössä