huh huh
Sähän olet hoikka ja upea vartaloinen nainen, lopeta nyt hyvänen aika haukkumasta itseäsi
miksi ei? varmasti mies tykkää !! ja ihan hyvältähän tuo näyttää...!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi käytät tuollaisia housuja? En nyt rannalle tuollaisissa lähtis, varsinkin kun noita arpia on!
juu mikäli olet TODELLA KRIITTINEN vartalosi suhteen ni ehkä se selittää aika paljon tuota sun viestiäsi..monet on...itekki olin ja ihan itkin kun tuli ihan viimeisiläni ollessani muutama pienen pieni raskausarpi..nyt pääasia on se, että on hoikka!! (-; näin se menee..Alkuperäinen kirjoittaja en:Rehellisesti, en kyllä menisi yleiselle rannalle, mutta vaan mun mielipide ja kaikki taitaa olla sitä mieltä että ok. Olen kyllä todella kriittinen vartaloni suhteen.
joo, voihan niitä arpia tulla ilman lapsiakin. mulla kaikki arvet on kyllä raskauksista johtuvia. normaalisti kun oon tällänen luikku ja sit raskaana tulee vähän massaa niin joka raskaudessa on lisääntynyt arvet. ei oo ees paljon noussut paino, mut aina tulee lisää. näkisittepä mun tissit, niitä en kyllä kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Pakko vielä kommentoida, että pakaroissa/ reisissä olevat raskausarvet ei kyllä liity menneisiin raskauksiin millään tavalla!
Hassua, että moni kommentoi tyyliin "olet lapsia saanut ja se saa näkyä". Pepussako se vauva on kannettu raskausaikana?