ulkonäkö kriisi, sanokaa te *kuva* varoitan paljastapintaa..

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
jep
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä bikinit ei noita peitä kokonaan. kriittisimmät kohdat kyllä, eli pakarast, mut jatkuuhan nuo jenkkakahvoihin ja reisiinkin. ja uimahallissa täytyy riisua se uikkarikin..

rehellisesti sanottuna en ole livenä kenelläkään nähnyt esim. rannoilla tälläisiä arpia.
Etpä kai, kun tuskin niitä niin läheltä olet tiirannut kuin omiasi. :)
Niitä omia katsoo oikein suurennuslasisilmillä. :D
Ei kuule haittaa ollenkaan, elä elämääsi miettimättä arpia sen enempää.
PS. MULLA ON PAHEMMAT!
Ja silti ne saa näkyä. :D
Siinä näkyy kuuleppas elämä, joka on meihin jättänyt jälkensä.
Sitten kun vähän rusketut, ne arvet näkyy vielä vähemmän.

Gluteus maximus
älä viitsi! Näkisit minun mahassa olevat raskausarvet. Syvät leveät urat, tuli toisesta raskaudesta, ekasta ei tullut yhtään arpea. Ihan pää pystyssä arpeni kannan ja bikineissä liikun, vaikka läskiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Tuollaisista pakaroista olisin enemmän kuin tyytyväinen. Kukaan ei ole kuitenkaan koskaan valittanut, vaikka ihan rannallakin kesäisin käyn. Varsinkaan oma mies, mutta hän ei varmaan sitten tiedä paremmasta :LOL: Mies vaan sanoi, että on vaan ylpeä arvistani :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
älä viitsi! Näkisit minun mahassa olevat raskausarvet. Syvät leveät urat, tuli toisesta raskaudesta, ekasta ei tullut yhtään arpea. Ihan pää pystyssä arpeni kannan ja bikineissä liikun, vaikka läskiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Tuollaisista pakaroista olisin enemmän kuin tyytyväinen. Kukaan ei ole kuitenkaan koskaan valittanut, vaikka ihan rannallakin kesäisin käyn. Varsinkaan oma mies, mutta hän ei varmaan sitten tiedä paremmasta :LOL: Mies vaan sanoi, että on vaan ylpeä arvistani :)
ajattelispa omakin mies noin.. se tässä varmaan se kynnyskysymys onkin, kun puoliso ei arvosta yhtään. hyvä kun pitkällä tikulla vaimoonsa koskee.

merimies
ajattelispa omakin mies noin.. se tässä varmaan se kynnyskysymys onkin, kun puoliso ei arvosta yhtään. hyvä kun pitkällä tikulla vaimoonsa koskee.
On varmaan kyse jostain muusta kuin arvista.

jep
Tosi ikävästi miehesi suhtautuu. Olisipa itse kantanut lasta sisällään ja vielä synnyttänyt... MURR...
Minun mies kannustaa ja tukee, ei välitä arvista, ne on elämän merkki, merkki siitä että olen kantanut hänen lapsiaan sisälläni. :)

Köös
Hyvä on pylly. Laitat vaan boxerimalliset housut ja toppimaisen yläosan jos itteesi häiritsee. Ja päälle vielä rantahameen. Katteleppas siellä rannalla muitakin, on kaikenlaista asua ja koko uikkaria, miksi pitäs olla pienet pikinit, jos ittee vaivaa?

Ja yksi asia: Millainen mies arvostelee vaimonsa raskausarpia??????????????????????????????????????????????????????????????????? Siis vaimo kantanut yhteisen lapsen ja raskausarville kun EI VOI MITÄÄN, niin miten ne voi häiritä miestä. Voi tsiisus sanon minä... Se, että vaimolle tulee 30kg ylimääräistä eikä niitä laihduta vedoten siihen, että olin 10 vuotta sitten raskaana, niin sen voin ymmärtää, että se haittaaa miestä... Mutta raskausarvet.... Mun kaveri rasvas itteään ku hullu koko raskauden ajan ja silti tuli raskausarvet ja suonikohjut ja kaikkea muuta. Ja sen miestä ne ei vaivaa sitten pätkän vertaa.

eräs mies sanoo että on ylpeä vaimonsa raskausarvista, koska tämä on kantanut ja synnyttanyt heidän yhteisen lapsen...

eikä ap:n arvet olleet pahat, pahempiakin varmaan löytyy. kanna ylpeänä arpesi, olethan lapsen saanut kuitenkin.

Ceres
Eihän noi nyt niin selkeästi edes näy! :) Mulla on kanssa raskausarpia pepussa enkä välitä niistä kun vartalo ja takapuoli on muuten kuosissa. Ja mä oon siis lapseton 18-vuotias :D

vieras
kuules nyt kulta pien, sinulla on upea pylly jossa hiukan näkyy eletty elämä. Nauti upeasta olemuksestasi, niin mekin kun sinua näemme uimahallilla tai rannalla! Sinulla on todella kauniin muotoinen pylly, nauti siitä. Kaikilla on raskausarpia, sinulla nekin jopa kauniita!

suski
Mua rupes äsken naurattamaan, kun mietin miten lukuisat ihmiset tässä ketjussa avaavat tuon kuvan, tiirailevat ja tutkailevat sitä ja antavat sitten arvion. Minä muiden mukana, mutta harvemmin perehdyn noin tarkasti toisen naisen pebaan ;) .

jadal
Kuules nainen! Sulla ei todellakaan ole pahan näköiset arvet! Näitkö "vuoden rumin maha" ketjua? Siinä ketjussa oli pahoja arpia, ja suosittelen näyttämään sen miehellesikin, jos pitää noita sun arpiasi rumina. Ehkäpä saisi vähän perspektiiviä, miltä se synnyttäneen naisen kroppa voi todella näyttää. Tai näytä tuo "the shape of a mother" sivusto hänelle.
Ja sitäpaitsi, älä anna miehesi mielipiteen latistaa itsetuntoasi, vaikka ymmärrettäväähän se on, että harmittaa jos toinen ei pidä puolison ulkonäöstä.

Sulla on kuule upea peppu, biksut päälle ja päitä kääntämään ;)

Yhteistyössä