Etpä kai, kun tuskin niitä niin läheltä olet tiirannut kuin omiasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä bikinit ei noita peitä kokonaan. kriittisimmät kohdat kyllä, eli pakarast, mut jatkuuhan nuo jenkkakahvoihin ja reisiinkin. ja uimahallissa täytyy riisua se uikkarikin..
rehellisesti sanottuna en ole livenä kenelläkään nähnyt esim. rannoilla tälläisiä arpia.
ajattelispa omakin mies noin.. se tässä varmaan se kynnyskysymys onkin, kun puoliso ei arvosta yhtään. hyvä kun pitkällä tikulla vaimoonsa koskee.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:älä viitsi! Näkisit minun mahassa olevat raskausarvet. Syvät leveät urat, tuli toisesta raskaudesta, ekasta ei tullut yhtään arpea. Ihan pää pystyssä arpeni kannan ja bikineissä liikun, vaikka läskiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Tuollaisista pakaroista olisin enemmän kuin tyytyväinen. Kukaan ei ole kuitenkaan koskaan valittanut, vaikka ihan rannallakin kesäisin käyn. Varsinkaan oma mies, mutta hän ei varmaan sitten tiedä paremmasta Mies vaan sanoi, että on vaan ylpeä arvistani
On varmaan kyse jostain muusta kuin arvista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ajattelispa omakin mies noin.. se tässä varmaan se kynnyskysymys onkin, kun puoliso ei arvosta yhtään. hyvä kun pitkällä tikulla vaimoonsa koskee.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:älä viitsi! Näkisit minun mahassa olevat raskausarvet. Syvät leveät urat, tuli toisesta raskaudesta, ekasta ei tullut yhtään arpea. Ihan pää pystyssä arpeni kannan ja bikineissä liikun, vaikka läskiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Tuollaisista pakaroista olisin enemmän kuin tyytyväinen. Kukaan ei ole kuitenkaan koskaan valittanut, vaikka ihan rannallakin kesäisin käyn. Varsinkaan oma mies, mutta hän ei varmaan sitten tiedä paremmasta Mies vaan sanoi, että on vaan ylpeä arvistani
Tosi ikävästi miehesi suhtautuu. Olisipa itse kantanut lasta sisällään ja vielä synnyttänyt... MURR...Alkuperäinen kirjoittaja ap:ajattelispa omakin mies noin.. se tässä varmaan se kynnyskysymys onkin, kun puoliso ei arvosta yhtään. hyvä kun pitkällä tikulla vaimoonsa koskee.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:älä viitsi! Näkisit minun mahassa olevat raskausarvet. Syvät leveät urat, tuli toisesta raskaudesta, ekasta ei tullut yhtään arpea. Ihan pää pystyssä arpeni kannan ja bikineissä liikun, vaikka läskiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Tuollaisista pakaroista olisin enemmän kuin tyytyväinen. Kukaan ei ole kuitenkaan koskaan valittanut, vaikka ihan rannallakin kesäisin käyn. Varsinkaan oma mies, mutta hän ei varmaan sitten tiedä paremmasta Mies vaan sanoi, että on vaan ylpeä arvistani
Ne näyttää pahemmalta, koska raskausarvet eivät rusketu, joten ne paistaa ruskettuneelta iholta vain pahemmin.Alkuperäinen kirjoittaja papu:käy solariumissa ja kesällä hanki rusketus niin ei raskaus arvet näytä pahalta