Jo kolmas kerta vuodes sisällä ,kun mies yrittää kuristaa minut

Arew
Jos mun mies syyllistyisi kolmeen TAPON YRITYKSEEN vuodessa, niin ainakaan ensimmäistä enempää hän ei takuuvarmasti kohdistaisi minuun, koska olisi jo telkien takana. Mikä ihme saa ihmisen luulemaan, että kaikki mahdollinen pitää kestää, jos on avio- tai avoliitossa jonkun kanssa? Mitä ap tekisi, jos kadulla vastaantuleva tuntematon mies tai nainen yrittäisi kuristaa kuoliaaksi? Kirjoittaisi palstalle vai ilmoittaisi poliisille, häh?

vieras
Mulle tuli jotenkin heti mieleen tuosta aloituksesta tämä runo...

I got flowers today.
It wasn't my birthday or any other special day.
We had our first argument last night,
And he said a lot of cruel things that really hurt me.
I know he is sorry and didn't mean the things he said.
Because he sent me flowers today.

I got flowers today.
It wasn't our anniversary any other special day.
Last night, he threw me into a wall and started to choke me.
It seemed like a nightmare.
I couldn't believe it was real.
I woke up this morning sore and bruised all over.
I know he must be sorry.

I got flowers today,
and it wasn't Mother's Day or any other special day.
Last night, he beat me up again.
And it was much worse than all the other times.
If I leave him, what will I do?
How will I take care of my kids?
What about money?
I'm afraid of him and scared to leave.
But I know he must be sorry.

I got flowers today.
Today was a very special day.
It was the day of my funeral.
Last night, he finally killed me.
He beat me to death.
If only I had gathered enough courage and strength to leave him,
I would not have gotten flowers...today.

By Paulette Kelly

Noi biisinsanat iskee kyllä kuin nyrkki silmään tähän tapaukseen.

Itselle oli järkytys kun mies ravisti provosoinnin jälkeen. :eek: Ei ole koskaan sen jälkeen tehnyt mitään enkä katteliskaan sellasta.

dfdf
Miten näitä masokistisia idioottinaisia täällä Suomessa riittääkin. Täällä kenenkään ei tarvitsisi sietää pahoinpitelyä, mutta kummasti vaan sitä selkään otetaan aina uudelleen ja uudelleen. Minä olisin häipynyt heti ensimmäisen kerran jälkeen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Miten näitä masokistisia idioottinaisia täällä Suomessa riittääkin. Täällä kenenkään ei tarvitsisi sietää pahoinpitelyä, mutta kummasti vaan sitä selkään otetaan aina uudelleen ja uudelleen. Minä olisin häipynyt heti ensimmäisen kerran jälkeen.
Riittää, riittää ja kun naiset viestivät käytöksellään että siedetään tappoyritykset ja pahoinpitelyt, niin mihin asenteet muuttuisivat.

Tämänkin aloituksen naisen lapsi, tulee saamaan aikuisena kovaa kyytiä kun kodissaan näkee että naista saa kuristaa. Turha on kuvitella, etteivät lapset tiedä ja huomaa.

emäntä
Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:
Mul on kaula punainen ja vaikee niellä.Saa nähä mitä kaulassa on aamulla

Vissiin parasta erota. Vaikka on niin ihana mies selvinpäin.Tuskin parempaa löydän.

Alkoholi vaan vie yli , harmi. Sit selvinpäin katuu ja anteeksi pyytää
todella ihana mies sulla..
siivoaa ja pyykkää jne.. unelma suorastaan :)
ai niin.. koskaan kun ei tiedä millon saa päähänsä yrittää tappaa sut.
et varmaan tosiaan löydä parempaa.

Herää nyt hyvä ihminen!!!

Ei sitä alkoholin piikkiin voi kaikkea laittaa, sori vetäisin kännit ja yritin tappaa sinut, mutta annatko mussukka anteeksi en enää ikinä tee sitä. Jos on exäänsä jo kuristellut ja sinuakin siinä sivussa niin mies ei tule muuttumaan.
Nyt lääkäriin nainen! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miten joku voi olla noin yksinkertainen että jää edes sen ensimmäisen kuristamisen jälkeen odottamaan uutta? Ja kun ukko on vielä kuristellut aikaisempaakin puolisoa.
sanoppa muuta, jos ukko on pahoinpidelly / kursitellut entistäkin puolisoo ni sitä se tulee kyl jatkossakin tekemään...!! ei ihminen siitä mihkään muutu..nähty on ..!

Alkuperäinen kirjoittaja lkjklkj:
Miks aina pitää heti olla pakkaamassa kimpsuja ja kampsuja? Oletteko kuuleet, että väkivaltaisuudestakin voi "parantua" jos ihmisellä on siihen motivaatiota.
en usko. se on ihme jos niin käy. ehkä ihminen tulee uskoon tai jotenkin muuten joutuu seinä seinää vasten, todella harvinaista se on, ei mahdotonta, mutta tuskinpa sitä toisen muuttumista kantsii alkaa venaileen ja toivoileen...! täytyy ajatella omaa -ja ennekaikkea lastenparasta...!! huhuh..

Alkuperäinen kirjoittaja lkjklkj:
Miks aina pitää heti olla pakkaamassa kimpsuja ja kampsuja? Oletteko kuuleet, että väkivaltaisuudestakin voi "parantua" jos ihmisellä on siihen motivaatiota.
No en mä kyllä toiseen luottaisi enää vaan pelkäisin koska se tekisi sen uudestaan. Ykskin kerta on liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Lähe menee. Eroo siitä miehestä. Jos sinä et kuole, niin ainakin sinä JA lapsesi saatte tuosta elinikäiset traumat.
Hyvin sanottu, kannatetaan tätä!
mun iskäkin oli väkivaltainen, äitini ei ois ikipäivänä saanu erottua siitä miehestä, onneks neuvolassa kannustivat ja auttoivat päätöksessä. eipä ihme että mulla on itsetunto ollu lapsesta asti pohjasakkaa..ei vieläkää oo kovin häävi...pienenä koin jo sellasta syvää arvottomuuden tunnetta, mutta eipä ihme ku sellaisessa ilmapiirissä elää! ja sellainen trauma jääny että en pystyis oleen yhtään sellaisen miehen kanssa joka suuttuis usein ja ois suuttuessaan kovin räiskyvä ja huutais yms... mun mies on onneksi sellainen lempeä, tasapainoinen ja rauhallinen. kun hän suuttuu ni meen aika hiljaseksi ja vähän nousee karvatkin pystyyn..jotenki odotan että lyökö vai ei..sellainen trauma jääny kotoa...vaikka mieheni ei koskaan löis mut sillon jos oikein kovasti suuttuu ni jää odottamaan et millos se suuttuminen saa sen pisteen iin´päälle...

joo

No mitäpäs jos nyt ottaisit matkalaukun ja keräisit sinne tärkeimmät tavarat ja sitten soitat kyydin viemään sinut turvataloon.

Toinen vaihtoehto on soittaa poliisit. Eiköhän ne tappamista yrittäneen vie sieltä putkaan ja pääset samalla tekemään rikosilmoituksen. Tai ehkä ne pyytää huomenna tulemaan tekemään sen. Lääkäriin viimeistään aamulla että saat dokumentit tapon yrityksestä.

Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
No mitäpäs jos nyt ottaisit matkalaukun ja keräisit sinne tärkeimmät tavarat ja sitten soitat kyydin viemään sinut turvataloon.

Toinen vaihtoehto on soittaa poliisit. Eiköhän ne tappamista yrittäneen vie sieltä putkaan ja pääset samalla tekemään rikosilmoituksen. Tai ehkä ne pyytää huomenna tulemaan tekemään sen. Lääkäriin viimeistään aamulla että saat dokumentit tapon yrityksestä.

Jos tarkoitat edellistä vastaajaa, niin ei ollut mun aloitus.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Jos tarkoitat edellistä vastaajaa, niin ei ollut mun aloitus.
Vastasin ap:lle.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja kuitti:
Mutta se on ristiriitainen tilanne, ja siksi on vaikea jättää ihanaa miestä.
Mä ainakin ymmärrän täysin, jos miehestä on muuten apua ja sitä ilman ei pärjäis.
Hmnn.. Sinulle suosittelisin terapiaa.
:xmas:

Yhteistyössä