Jo kolmas kerta vuodes sisällä ,kun mies yrittää kuristaa minut

vieras
VÄkivaltaiseen parisuhteeseen liittyy niin paljon kaikkea, jolloin eroaminen on vaikeampaa kuin "normaalista" suhteesta. Mutta pakkaa tavaroita ja lapses ja lähtekää pois sieltä, kerro tuttavillesi asiasta. Miehen puolen sukulaiset ja tuttavat saattavat reagoida todella tyhmästi, mutta unohda niiden sanomiset.
Väkivaltaisuuteen ei miehellä ole koskaan oikeutta tai syytä, syyn mies keksii mistä tahansa. Tsemppia ja toivon että teet oikean päätöksen :)
 
ei apua
Kun on ite väkivallattomassa suhteessa, tää tarina kuulostaa vaan jotenkin niin uskomattomalta. Oikeesti. Että sua kuristetaan omassa kodissa ja vielä mietit, pitäisikö lähtee vai ei. Kyse ei tosiaan oo sun omasta vahvuudesta ja neuvokkuudesta, että oot jollain ilveellä selvinny noista tilanteista. Jonkun kieron syyn takia haluat olla miehen kanssa, joka mahdollisesti tappaa sut. Miks, sitä en tiedä. Sun pitäis lähteä heti tänään, nyt heti.
 
minttu
Toivottavasti naapurinne ilmoittaa lastensuojeluun, ei hyvä lasten asua moisten vanhempien kanssa. puolustat miestä miten ihana selvinpäin, mies kuulostaa kyllä ihan sekopäiseltä ja hullulta. Itse olisin ensimmäisen kerran jälkeen lapsen kanssa lähtenyt. Sääli lastanne
 
Myy
Ilmeisesti haluat kuolla vai mitä? uskomatonta että kehtaat vielä kehua miestä. No, toivotaan että mies onnistuu seuraavalla kerralla kun annat mahdollisuuksia. Järjestä nyt edes lapselle turvallinen paikka vai odotatko että käy lapseen käsiksi?
 
Viivi
Minkälainen itsetunto sulla on?Mulle riittäis jo yks kerta vaikka kuinka juovuksissa.Väkivaltaa ei sallita missään muodossa.Haluatko että sun lapsesi joutuu näkemään tai kokemaan tälläista.Sairasta roikkua tuollaisessa suhteessa.
 
anonyymi
ei vaikka mies tekisikin sitä humalassa ja selvinpäin olisi kodinkone. Nyt lääkäriin hakemaan lääkärintodistus ja sitten hankit oman asunnon ja pysyt tuosta äijästä erossa.
 
urpo
Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:
Ja alkaa suuttua.
Nytkin mitättömästä pleikkari pelistä jota en tajunnut.
Iski riita ja sit käy päälle ja kuristaa.

Siis aikuiset ihmiset pelaa pleikkaria ja siitä vielä tuollainen riita?
Jos mies haluaa tappaa pelkän pelin takia, mitä tekeekään, kun suuttuu jostain oikeasti tärkeästä asiasta?

 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AP on kuitenkin provosoinut miestänsä käyttäytymään noin, esim uhkaamalla veitsellä
Niin että TAAS on akassa vika... eli, että mitä ite tunget siihen käsien eteen nalkuttamaan, vähemmästäkin ne kädet menee kaulalle ja kuristaa... :eek:
 
Kenraali rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AP on kuitenkin provosoinut miestänsä käyttäytymään noin, esim uhkaamalla veitsellä
Eihän tuosta sellaista tullut esille? Väkivalta ei kuulu rakkauteen, vaikka majurille työ olisikin jäänyt päälle.
 
Ensimmäisen kerran jälkeen voisin harkita jatkavani suhdetta, jos mies lopettaisi alkoholin käytön kokonaan. Jos mies rakastaisi vaimoaan ja oikeasti katuisi tekoaan, niin silloin mies tekisi myös itse asialle jotain, eli hankkiutuisi terapiaan, lopettaisi alkoholin käytön jne.

Ap:n tapauksessa näin ei ole, joten mä en näe tuollasessa tilanteessa muuta vaihtoehtoa kun heivata ukko pihalle tai pakata omat laukut ja hakea lähestymiskieltoa (varmaan tekisin myös ilmoituksen pahoinpitelystä ja taponuhkauksesta)
 
vieras
Mä en tajua, että ihan oikeasti on ihmisiä jotka suostuu elämään väkivallan kanssa.
Aikuiset kuristelkoot keskenään, jos niistä kiksejä saa. Lasten elämän pilaaminen on sen vastuulla joka jää tuollaiseen sairaaseen suhteeseen.

Huvittaa suorastaan lause. "Se on muuten niin ihana mies." :D
 

Yhteistyössä