ulkonäkö kriisi, sanokaa te *kuva* varoitan paljastapintaa..

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
ihan kauhee olo. mä en pysty menemään esim. uimahalliin, saatikka olla kesällä rannalla biksuissa/vähissä vaatteissa. pidän itseäni kauhean näköisenä, lähinnä raskausarpien takia.

mies ei myöskään tue tässä asiassa yhtään, on aikalailla samaa mieltä kuin minäkin. raskausarvat sitäkin haittaa :(

sanokaa mulle rehellisesti onko noi arvet ihan kauheita, miten saan itsetunnon taas kohilleen?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5942818.jpg

täällä voi sentään nimettömänä kysyä jonkun mielipidettä..

vieras
no rehellisesti sanottuna; eihän ne arvet ketään ikinä kaunista. Mutta tuskin olet ainut jolla on arpia (niitä kun on jopa miehillä ). Ja eihän nuo edes näy jos on bikinit päällä, jos ne on yhtään peittävämmät kuin nuo kuvassa olevat housut.

No höpö höpö sulla mitään ihmeempiä arpia ole, ja vielä tuostakin varmasti vaalenevat, ainahan voit kokeilla erimallisia housuvaihtoehtojakin, niitä kun löytyy vaikka minkälaisia.

Käyppä kerran josskin etelässä ja huomaat, että siellä ei kukaan käytä esim koko uikkaria =)

--
Nuohan on ihan vaaleita jo.. Laitat vaan hiukka peittävämmät pöksyt sinne rannalle jos ahdistaa, kun muutenhan tuo takamus on hyvä :) Onhan noita rantahameitakin olemassa. Ei paha ollenkaan, rohkeesti vaan auringon ottoon! Ja ihan hyvin voit käydä uimahallissa ;)

mie
Eihän noi oo edes pahat, kuitenki vaikutat aika hoikalta. Itsekin käytän bikineitä ja käyn myös uimassa hallissa, ja oon isompi ku sinä ;) Jos jotain mun vartalo "inhottaa" ni voi laittaa silmät kii :)

joku naine vaan
Ei oo ollenkaa niin kamalan näkösiä arpia ku tekstis perusteella oletin, ei ne mitenkää tos kuvas ainakaa silmille hyppää.
Itellä nuo on vasta edessä nii et ei tietoa ole, mut eiks joku itseruskettava peittäis niitä jonku verran tai ainaki tasottas vaikutelmaa?
Kyl varmaan ite kehtaisin noilla arvilla rannalle lähtee, varsinki jos takamus ois noin hyvännäköne;)

ap
kyllä bikinit ei noita peitä kokonaan. kriittisimmät kohdat kyllä, eli pakarast, mut jatkuuhan nuo jenkkakahvoihin ja reisiinkin. ja uimahallissa täytyy riisua se uikkarikin..

rehellisesti sanottuna en ole livenä kenelläkään nähnyt esim. rannoilla tälläisiä arpia.

mummeli
Pakkoko on käyttää iljettävän näköisiä persvakohousuja? Normihousuilla ei ongelmaa olisikaan.
Enkä nyt tarkota mitään mummohousuja, mielestäni on muitakin vaihtoehtoja kuin joko stringit tai mummopöksyt...

--
Mä en tiedä missä rannoilla sä käyt, mutta aika harva toisia kyttää, eli ihan huoletta voit olla. En usko että kanssa-auringonpalvojia sun takapuoli, reidet tai jenkkakahvat kiinnostaa, ei millään pahalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä bikinit ei noita peitä kokonaan. kriittisimmät kohdat kyllä, eli pakarast, mut jatkuuhan nuo jenkkakahvoihin ja reisiinkin. ja uimahallissa täytyy riisua se uikkarikin..

rehellisesti sanottuna en ole livenä kenelläkään nähnyt esim. rannoilla tälläisiä arpia.
Et tietenkään, koska itselleen on aina kriittisempi kun muille, ja ne omat kauneusvirheett on aina pahemmat kun muilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:
Pakkoko on käyttää iljettävän näköisiä persvakohousuja? Normihousuilla ei ongelmaa olisikaan.
Enkä nyt tarkota mitään mummohousuja, mielestäni on muitakin vaihtoehtoja kuin joko stringit tai mummopöksyt...
Miten ne "tavis"alushousut auttaa ap´n uimahalliongelmaan?

merimies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis oikeesti! Mun miehelläkin on pahemmat "raskausarvet" muistona teini-iän kasvupyrähdyksestä ja silti hän on tosi hottis!

Sulla on söpö pylly, esittele sitä ylpeenä!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja papu:
käy solariumissa ja kesällä hanki rusketus niin ei raskaus arvet näytä pahalta:)
solariumissa oon joskus käynyt, siitä on aikaa, mutta muistelisin että ne vaan sai noi paremmin esille. se arpi kohta kun ei rusketu ja vain valkoisia rantuja.

mun vauva on jo 3-vuotias, joten ei nää varmaan enää pahemmin vaalene..

iso kiitos kaikille kannustuksesta, ihania ootte :) päässä sisi enemmän vikaa kuin kropassa. ilmeisestikin..

mulla on JUURIKIN ihan samanlaiset raskausarvet kuin sullakin,enkä pidä niitä lainkaan pahana, enkä häpeä niitä. kylläkin tuo sun vartal on mukiinmenevä, eli hyvältä näyttää eli ei tartte hävetä lainkaan ja saat hyvillä mielin astella rannalla!! ja hei, onhan nuita esim. elloksella myynissä sellaisia uimapukuja joissa on yläosa toppi ja alosa sortist suosittelen jos olo sellaisessa uimasussa tuntus hieman kotoisammalta! älläs yhtään nolostele siellä! :heart:

Yhteistyössä