Hakutulokset

1. J

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

Blaeksoose huomasin vasta et meillä on sama laskettu ja vielä synnärikin :) ehkäpä ollaan samaan aikaan osastolla ;) -JennaMaria- ja Keijo 32+6
  2. J

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

Enään tämä kuukausi ja sitten onkin jo MEIDÄN KUU :O Mulle vois päivittään sen neukun 3.7!! -JennaMaria- ja Keijo 32+6
  3. J

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Helteet senkun jatkuu, eikä minua haittaa yhtään :) lähinnä alkaa jo ärsyttämään kun kaikki kyselee ja voivottelee et miten sä oot jaksanu kun on näin kuuma!!!! Yhtään tukalaa ei ole vielä ollut ja kun liikkuminenkin sujuu vielä normaalisti, niin itsellä tosi hyvä olla :D Ainoa ensimmäinen...
  4. J

Kiitokset Vempulille kuulumisista :) Ja tervetuloa uusille mukaan :) Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu, tavan arkea lasten kanssa, miehelläkin loma vasta heinäkuun viimisellä viikolla. Juhannuksena käydään varmaan peurungassa katsomassa hilariushiirtä ja kokko, luulen että aika...
  5. J

Kiitos Kistalle uudesta pinosta! Ja oikein aurinkoista ja lämmintä alkanutta kesäkuuta kaikille <3 aatella että enään yksi täysi kuukausi välissä ja sitten alkaa meidän kuu :O Eiliset neukkulääkärikuulumiset (28+6): paino: +432g/vko (nyt tullut yhteensä 19,5kg) RR 127/71 HB 120 (noussut...
  6. J

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Paljon Onnea Vempuli pienestä prinssistä ja kaikkea hyvää teidän koko perheelle <3 Meillä oikea tohina aamu, pitäs pakkailla kamppeita mukaan, sillä illasta tää perhe on laivassa :) ihan vaan miniristeilylle mennään, mutta pojat ekaa kertaa mukana, niin siltä kannalta ihana reissu tulossa ja...
  7. J

Eilen soittelin sokerirasituksen tulokset ja hyvät olivat, paastoarvo 4,2, 1h - 6,3 ja 2h 5,1. Siispä dont worry ;) ajattelin jo kauhulla että jos nyt onkin jotakin häikkää ja ensviikolla ollaan laivalle lähössä että enkö saakkaan herkutella mutta eipä siis tuostakaan huolta :D Ihania ilmoja on...
  8. J

Huomenta vaan kaikille ;) Eilen täällä tutkittiin poikien kanssa äitiyspakkaus perusteellisesti, on niin ihanaa kun pojatkin ovat niin tohkeissaan tulevasta perheenlisästä <3 Sokerirasituksessa käväsin keskiviikkona ja maanantaina pääsen soittamaan tuloksista, tuskin niissä mitään on...
  9. J

Heippis!! Ja ihanaa alkanutta Toukokuuta kaikille <3 Ei tosissaan enään pitkä aika meidän kuuhun, hui :O Synnytyksen kesto oli ekasta 15 ½ tuntia ja tokasta 9 ½ tuntia, molemmista meni vedet vasta salissa, tokasta just ennen kun alko ponnistusvaihe :D ja muutenkin täysin erilaiset...
  10. J

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Sokerirasitus 8.5!!! -JennaMaria- ja Keijo 23+0
  11. J

Huomenta! Munkin iän voisi päivittää, eli 25.v Harjoittelijoista Mulla oli molemmista pojista harjoittelijat neukku tädin seurana ja esikoisesta oli synnytyksessä kätilön mukana. Moni voisi luulla että kun ekaa kertaa menet synnyttämään ja siellä onkin joku harjoittelija nuori tyttö, et ei...
  12. J

Huomenta!!! :) Eiliset neuvola kuulumiset: Paino: +1kg/vko Hb: 119 (pudonnut tosi hurjasti, seuraavalla kerralla jos vielä tippunut katotaan lisä rautaa) Verenpaine: 121/69 Syke: 140+ Pissa puhdas Nyt sitten aikaa varailemaan sinne sokerirasitukseen viikkojen 24-28 väliin, niin se...
  13. J

Mä tuun takasin tänne pinoon kirjottelemaan, ei tuntunutkaan ihan omalta toi suljettu kerho :) ja listoillakin kun jo valmiiksi olen, vaikkei musta tällä puolen ole hetkeen kuulunutkaan :) Neuvola 17.4 Ja eilen meillä oli vihdoin ja viimein rakenneultra ja kolmas pieni prinssi on meidän...
  14. J

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Mää en yksinkertaisesti löytänyt tuolta mitään liity painiketta, suljetun kerhon kyllä löysin mutta en vaan sitten osaa sinne pyytää lupaa liittyä, auttakee =) Laitampa minäkin nyt avaruuskissalle viestiä jospa pääsisin vähän nopeammin myös fb:hen ;)
  15. J

Mä laitoin ainkin kaksi viikkoa sitten viestiä casper77:lle siitä face ryhmästä, mut mitään ei ole kuulunut :/
  16. J

Miwwi ja Sydänx3 suuret pahoittelut ja voimahalit :hug:
  17. J

Pikaisesti asiata: Sain tänään (viikkon neuvolasta) postista ajan VU:aan, joka on vasta 12.2.2013. Silloin viikkoja jo 13+0, eli vika viikko millon se edes täällä tehdään, ei auta kun kuukausi odotella, plaah. Me ollaan jo julkistettu tää raskaus kaikille, oikeestaa ihan alusta oli pakko...
  18. J

Paljon jaksamista ja voimia Pikkusukka :hug: Ja kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille paljon onnea :heart: Tässä juuri kirjoittaessani kävimpä juuri äsken sitten ekan kerran oksentamassa, huhhuh. Taitaa jäädä nyt pois tuo ainoa kupillinen kahviakin =) Olen siis kärsinyt koko...
  19. J

Nopeista liikkeistä suhteessa Me alettiin seurustelemaan miehen kanssa Heinäkuussä 2007, Elokuussa muutettiin yhteen, Helmikuun 2008 alussa mentiin kihloihin, helmikuun 2008 lopussa sain plussan, esikoinen syntyi marraskuussa 2008, heinäkuussa 2009 sain plussan, kuopus syntyi huhtikuussa 2010...
  20. J

Paljon tullut taas asiaa, jäänyt itsella vaan lueskeluksi tämä alku :) Mutta siis itse asiaan, tänään oli eka neuvola ja aivan ihana sellainen :heart: Sain nimittäin neukkutätin ottamaan ultran, ihan jo sen vuoksi että saadaan rv:t selville ja tietty oman mielenrauhan vuoksi, että onko siellä...

Yhteistyössä