Hakutulokset

1. J

Elokuun mussukat joulukuussa <3

Heippa! Jokohan uskaltautuisin joukkoon, hui!! =) Sen verran, taustaa itsestäni, että poistatin Mirena hormonikierukan 7.11, jonka aikana minulla ei menkkoja ollut. Eikä menkat sitten kerenneet alkamaan poiston jälkeenkään, sillä plussasin 11.12 :) Neuvola on varattu 4.1, jännittää kovasti...
  2. J

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Onnea Onnea Casper77 ja Astre :heart: Ja kaikille muille paljon peukkuja tuleviin päiviin ja parempaa onnea vuodelle 2013 :heart: Oikein ihanaa ja rauhallista joulua :heart:
  3. J

dita:lle ja mammu991:lle peukutukset tuleviin jännäpäiviin!!! On: Tein äsken vielä varmistus testin ja selvä plussahan sieltä tuli, kait se on pakko uskoa että raskaana sitä ollaan, hui :O ja mikä tilanne vielä kun en kiertoanikaan tiedä yhtään, kai ne rv:t selviää vasta varhaisultrassa...
  4. J

Pakko tulla tänne hehkuttamaan: tein tänään puikko ja liuska raskaustestit ja molempiin tuli haamut :O wtf??? Pitää siis pari päivää malttaa odottaa josko se siintä vahvistuisi, en muista aikasemmista yhtään että oliko niissä edes ihan selviä viivoja, huijui jännitystä. Olipas taas...
  5. J

Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan ja Onnea plussanneille!!! Täällä ei mitään ihmeitä ole tapahtunut = ei siis menkat ole vieläkään alkaneet!!! Millaisia ovat ovulaatio oireet? jos koittaisin niitä paikantaa niitä menkkoja ootellessa. Tässä on kuitenkin kierukan poistosta jo kuukaus ja...
  6. J

Hemu2 pahoitteluni :( Iiiisulle Onnea kovasti :) Tervetuloa Tytymamma mukaan kuumeilemaan =) Tulin itsekkin vastikään tähän ketjuun ja sama tilanne kuin sinulla, eli Mirena kierukka poistettiin 7.11. Miten pian sinulla alkoi vuoto poiston jälkeen? Itse täällä tuskailen edelleen kun ei...
  7. J

Väpä08 onnea haamusta =) Mulle tuli eilen illalla ihan törkeen huono olo, oli tosi lähellä etten käynyt oksentamassa. Tuli niin selvästi mieleen, kun esikoisesta kärsin iltapahoinvoinnista alkuraskaudessa. Noh, sitten aamulla tissit olivat oudon tuntuset, niitä vähän niinku kihelmöi. Ja...
  8. J

Vieläkö mahtuu mukaan jännäilemään? :) Heippa vaan kaikki! Tässäpä muutama sananen tilanteestamme : elikkäs olen kohta 25v täyttävä kahden pojan äiti, pojat 11/08 ja 04/10 :heart: Vuoden vauvakuumeilun jälkeen, pääsin mieheni kanssa yhteisymmärrykseen ja Mirena hormonikierukan poistatin...

Yhteistyössä