Hakutulokset

1. M

Toukovaavit 2011

Juu, mä olen jo niin tottunut siihen että äitejä syyllistetään ihan kaikesta mahdollisesta ja se on mun mielestä tosi surullista. Just niinkun Nelli sanoi niin joko viet tai et vie lastas yökylään niin kumpikin on paha ja imetys lienee yks pahimmista asioista mistä ihmiset äitejä syyllistää. Ja...
  2. M

Toukovaavit 2011

Hyvää päivää pitkästä aikaa! Jospa minäkin taas ilmoittelisin itsestäni kun ei oo hetkeen täällä tullut käytyä. Täällä myös alkoi ihana arki tänään kun kolmonenkin aloitti ekan luokan (kakkonen meni neljännelle ja esikoinen seiskalle). Käytiin kouluunsaattamisen jälkeen neuvolassa...
  3. M

Muita isomman perheen äitejä?

Moi! Päätettiin yhteistuumin tuolla kerhon puolella, ettei enää uusia oteta mukaan :( Kuitenkin ollaan jo kuukauden päivät siellä aktiivisesti kirjoiteltu ja tutustuttu toisiimme joten ryhmän koko on nyt meille sopiva.
  4. M

Toukovaavit 2011

Chira: Pakko kommentoida, että toi sun kirjoitus äidistäs ja omista fiiliksistäs on kuin mun kynästä (tai koneelta :D ). Itken myös miehelleni sitä kuinka mun lapset tuntuu olevan nykyään äidilleni ihan toisarvoisia... Just kun meidän 1v oppi potalle ja kävelemään ja mainitsin asiasta niin äidin...
  5. M

Toukovaavit 2011

Mukavaa maanantaita! Maailman ihanimman viikonlopun jäljiltä on hymy herkässä tällä mammalla... ;) :heart: Miehen kanssa hemmoteltiin toisiamme oikein kunnolla ja eilen saatiin sitten isotkin pojat kotiin lomalta, taas ollaan koko porukka kasassa. Ja ainakin toistaiseksi ilman mitään...
  6. M

Perustin nyt kerhon nimellä "Isompien perheiden äidit" ja kerho on suljettu eli meidän keskusteluja ei kukaan näe. Kerhoon pitää hakea jäseneksi ja hyväksyn pyynnöt. Eli marja76, tee näin: tuossa ylhäällä on nuo siniset palkit "keskustelu", "odotus&synnytys" etc. ja niiden alla pienemmällä...
  7. M

Huomenta! Nannaliina76: Joo, kyllä se sun viesti tuli perille, kiitos! marja76: Onnea teille tulevasta vauvasta! Mistäpäin teidän porukka on? Tiedättekö sukupuolen tälle kutoselle? Ajattelin, että jos laitettais tuonne kerhon puolelle pystyyn tämä isompien perheiden paikka, itse kun...
  8. M

Moikka! Olisi kiva saada kaveriksi muita äitejä joilla on iso perhe ja joskus aikaa kirjotella kuulumisia. Tuntuu jotenkin, että omilla kavereillani on intressit nyt jossain ihan muualla, kun ovat kaikki työelämässä ja minä hypännyt sieltä pois...monilla jo lapset isoja eikä enää lisää...
  9. M

Toukovaavit 2011

Huomenta! Tai meillä on kyllä jo päivä, kun klo 5 herättiin... Vaikka herättiinkin niin aikaisin, niin silti mulla tuntuu olevan taas energiaa vaikka muille jakaa. Just eilen miehen kanssa puhuttiin, että nyt on mieli ja olo fyysisesti paljon virkeempi mitä koskaan aiemmin, jaksaa paljon...
  10. M

Toukovaavit 2011

Tervehdys! Mulla oli tänään jälkitarkastus ja kaikki oli ok. Lääkäri oli semmonen ärsyttävä hiirulainen, hyvä ettei pyydellyt anteeks olemassaoloaan... :rolleyes: Paino on pudonnut nyt 15,5kg (JEEE!!!) ja hyvin oon pysynyt ruodussa tämän proggiksen kanssa. Hiilarit on pysyneet poissa ja joka...
  11. M

Toukovaavit 2011

nepula: Täällä käynyt ihan liian monesti niin, että kun on sovittu jotain ja melkein oon jo matkalla tai eteisessä kengät jalassa ja saanut pienetkin rattaisiin, niin sitten soitetaan, että ai niin, en mä pääsekään... :mad: ja nämä ihmiset on siis myös perheellisiä, toki kylläkin työssäkäyviä...
  12. M

Toukovaavit 2011

Moikka pitkästä aikaa! :wave: Nyt on miehen 7 viikon loma ohi, ukko palasi maanantaina töihin ja olen nyt poikien kanssa yrittänyt saada arjen rullaamaan. Toistaiseksi ihan ok on mennyt, omat hermot on kestäneet jotenkuten ja kaikki ollaan hengissä. Ilman suurempia stressamisia ja aikatauluja...
  13. M

Toukovaavit 2011

Hyvää Juhannusta äidit ja vauvat! Ciballe jaksamista ja vauvalle paranemisia! Mulla oli poika nro 2 2-viikkoisena myös sairaalassa, se oli kyllä äidille sydäntäraastavaa! Mutta onneks täällä on sairaanhoito huippuluokkaa ja varsinkin näin pienten kohdalla otetaan pienetkin jutut tosissaan...
  14. M

Toukovaavit 2011

Iltaa! Ilmottaudun nyt ihan pikaisesti tänne puolelle mukaan, kun vihdoinkin tajusin tänne tulla... Eli viides poika syntyi 25.5. klo 9.12 mitoin 3565g ja 52cm, rv 39+4. Palailen lueskelemaan teidän juttuja alusta asti huomenna, että pääsen kärryille. Nyt laittamaan 2 pienintä...
  15. M

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Onpas miuku pojalla aivan mielettömän mahtavat mitat!!!! =) Onnittelut Jytkystä!
  16. M

Meille syntyi viides poika ke 25.5.2011 klo 9.12 sektiolla. Pojan mitat olivat 3565g ja 52cm. Kaikki meni hienosti ja voidaan molemmat hyvin. Päästiin jo eilen kotiin. Nyt on siis perheessä lapsiluku täynnä, kun piuhat katkottiin samalla. Kovin olen onnellinen viiden suorastani! :heart...
  17. M

Iltaa! :wave: ja onnea jälleen vauvan saaneille! Huomenna se sitten tapahtuu, saadaan viides poika maailmaan! Klo 7 osastolle ja leikkaavat mut ekana tai tokana eli jos kaikki menee ok eikä tule kiireellisiä/hätäsektioita väliin, niin vauvan pitäis olla maailmassa kymmeneen mennessä...
  18. M

Heissan tännekin puolelle! :wave: Onnittelut vauvan saaneille ja tosiaan voimia, hermoja ym. meille muille jotka vielä kärvistellään... Onneks tämä toukokuukin pian lähenee loppuaan ja jokaisella meistä on odotus on kohta ohi. Vaikka eipä se kai hirveesti kyllä lohduta, kun vikat päivät...
  19. M

Huomenta! Pikaisesti kommentoin vattulalle: Meillä on jouluna 4v täyttävä kultainennoutaja ja kun vajaa vuosi sitten tuli vauva taloon, mies toi sairaalasta koiralle haisteltavaks pojan bodyn. Kotiin kun tultiin, laitettiin kaukalo eteisen lattialle ja annettiin koiran tutustua vauvaan...
  20. M

Moi! Oli pakko tulla tuolta kerhon puolelta sanomaan leenalle tsempit huomiselle! Muistan ton samaisen, yyyyyberjännittyneen fiiliksen, kun olin menossa sektioon vajaa vuosi sitten (poika syntyi 2.6.) ja nyt olis sama edessä; sektioaika tälle pikkuvitoselle on 25.5. Äitini just soittelikin...

Yhteistyössä