Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Tsempit @Maaria1980 yritykseen, toivottavasti plussa tulee pian! :) Mites @Miljamaaria piinailut? Onko plussafiiliksiä? :) Olikos täälä muita piinailujoita nyt...?:rolleyes: Täällä dpo5 ja ei yhtikäs mitää fiiliksiä mihinkää suuntaa. Lähinnä henkisesti valmistaudun jo menkkojen alkuun.. en...
  2. M

@Maaria1980 tuli tuosta @Tiituu:n postista mieleen tämä (n) http://www.vauva.fi/artikkeli/vauvakuume/unohda_tama_ohje_ensin_vuosi_yritysta_sitten_lapsettomuustutkimuksiin
  3. M

@Miljamaaria eikös se niin ole että jos siittiöissä ei mitään vikaa niin saa puuhastella joka päivä aivan "vapaasti". Jos siittiöitä vähänlaisesti tai niissä muuta probleemia ni joka toinen päivä parempi, et niitä sit on. Ja joka toisen päivän pitäs riittää; ne siittiöt jotka perille pääsee...
  4. M

@Tiituu onhan se tosiaan plussaa että teillä jo yksi lapsi on ja toinenkin oli aluillaan. Vaikkei se tieto tässä tilanteessa varmasti lohdutakaan, mutta ainakin olette kykeneviä lisääntymään, se vaan se tärppi ehkä sitten vie teillä kauemmin aikaa! Raskastahan se on sitä odottaa ja kun...
  5. M

@Tiituu iso tsemppihali täältä! Mulla ku alkoi tää kierto ni töissä piti tirauttaa muutama kyynel, onneks mun työpari tietää tilanteen ja jaksoi mua tsempata. Se on kamala tunne kun ne ain alkaa :( Vielä joskus on sunkii vuoro, mut odottavan aika on toooooosi pitkä ja turhauttava :cry: Me tääl...
  6. M

Mä oon laskenu menkat alkavaks siitä päivästä ku kunnon vuoto alkaa.. näin joskus gyne sanoi. Mut mene ja tiedä mikä on oikea tapa :LOL: Tää lapsenteko on kyl yksinäistä puuhaa! Siis ovistesti tosiaa näytti plussaa toissailtana. Sillon sit touhuiltii.. ajattelin et oltas eilen viel varmisteltu...
  7. M

Näimpä @Miljamaaria, normisti ovis vasta 2-3pvää mylhemmin, et en tiiä mikänyt ku nakkas näi aikasee. Ehä mä tiiä tapahtuko tuol mitää, mut ainakii oiretta näyttää olevan ja yritystä selkeesti ku noi kirkas ovisplussa tuli. Piinapäivät alkakoon.. mut viel yänää pitää mies houkutella...
  8. M

Nonih! Tulin eilen kotiin illalla ysin maissa. Alamahaa jomotti vasemmalta puolen nii mielettömästi et aattelin testaa iltapissasta et oisko kuites ovis.. yleensä tikutan aamupissasta mut eilen aamulla oli kyl viel ihan puhdas nega. No sieltähän tärähti nii tumma viiva tikkuun samantein et vaik...
  9. M

Ihana ja mahtava juttu @tahuna !!! (y) Ja ovis, whats that? :ROFLMAO: Mulla nyt kp14, ovis yleensäkin on vasta kp17-19, joten ei täs viel senkää puolesta ois pitänykää ovista bongata. Joskus mulla ovis tosin on vähä aiemmin, kp13-14, ja se on syy miks nytki alotin tikuttelun jo kp12. Mut...
  10. M

No kuule @Miljamaaria eilen kp12 ja alotin tikuttelun! :D Lämpöjä oon myös mittaillu. No high hopes oviksesta, mut seurailen mitä tapahtuu. Ja voihan se olla niiku gyne sano et ku mun normi ovispäivä kp17-19 et ei ollu vaa viel kehittyny folli mut et se ovis sieltä tulis! Saapa nähä :D Kyl tää...

Yhteistyössä